4.

9.3K 137 5
                                    


V obchodě s potravinami jsme strávili asi tři hodiny. Bylo to úmorné. Ženská u kasy na mě čuměla jako na čokoládu. Když jsem objal Tess, tak se zamračila. Po té, co jsem zaplatil jsme si došli na jídlo. Potkal jsem tam jednoho mafiána, kdysi pro mě dělal věcičky. Hned jsem si na něho vzal kontakt byl to Švýcar a jmenoval se Pako. To mě vždy rozesmálo.

"Neseznámíš nás?" Zeptala se Tess.

"Ne." Odpovídám bez rozmyšlení.

Zbytek dne stál za hovno. Někdo mi krade kšefty a Tess je uražená.

"Šéfe! Máme ho."

"Odveďte ho do sklepa." Poručím jim a hned se vydám za nimi. 

"Vidíš tenhle nůž... Jestli nepromluvíš projede se ti po tváři, že tě ani vlastní matka nepozná!"

"Dobře, dobře."

Potom, co se přiznal jsem ho stejně zabil a jeho hlavu poslal jednomu staršímu mafiánovi.  Byl z nižší třídy takový slizoun Frederick. Se vzkazem ukonči to, nebo ukončím tebe!!!

Vrátil jsem se nahoru a šel se umýt od krve. Po celém domě to opět vonělo, s úsměvem na rtech jsem scházel do kuchyně. Ale ten mě hned přešel .

"Ale no tak Iane ochutnej to! Otevři ústa... tak jaké to je ?" Ptá se ho Tess.

"Madam tohle mi nemůžete dělat, přijdu o práci nebo hůř... zabijou mě."

Vidím jak fouká lžíci a cpe ji bodygardovi do pusy....Ten se sice braní, ale...

"Co pak se to tu děje?" Vložím se do toho.

"Moc se omlouvám pane, vaše žena..."

"Ticho a vypadni nebo tě zabiju."

"Co se děje?" To si snad dělá srandu, že nic nechápe.

"Ty se ptáš?! Co to mělo znamenat?!" Křičím na ni, jako smyslu zbavený. Couvá a naráží do jídelního stolu. Procházím okolo sporáku a všechno vypínám.

"Co chceš dělat Damone? Jen jsem chtěla aby to ochutnal, je to nový recept...nic víc..." Je vystrašená a bojí se. To je dobře. Aspoň si to pro příště zapamatuje a už to neudělá.

"Dotýkala ses ho..!!!! Tykala jsi mu, chovala jsi se k němu jako k příteli!" Ječím na ni.

"Co? Ne! Jen mile a přátelsky.... Ne, prosím... prosím..."

"Najednou prosíš? Hmmm... ty mrcho!" Oči se ji změní a kouká výhružně....

"Seru na tebe! A teď čumíš ty, viď? Budu se přátelit s kým chci. Jo a je hezký, blboune." Dořekla a čekala, co já na to. Během vteřiny sem přeskočil jídelní stůl. Byl jsem tak nasranej, že jsem si myslel, že ji zabiju.

Odnesl sem ji do své místnosti s hračkami. Vzpírala se a sprostě křičela. Svázal jsem ji ruce za záda. Chytl jsem si ji přes koleno a  rukou se zapřel o záda a druhou stáhnul legíny a kalhotky strhnul. Začal jsem ji sekat na zadek a to dost tvrdě. Po dvacáté ráně měla zadeček červený jako třešinku a tak jsem ji kousl. Na její vzlyky či připomínky jsem nedbal, takovou drzost k budoucímu mafiánovi si nesmí dovolovat. Pohledem jsem sklouznul k jejím dírkám a rovnou je olízl. Vyjukaně sebou cukla .

"C..c..co ....to.... děláš? Nech mě být, nechci s tebou nic ty zrůdo!" Dál na mě ječela.

"Zrůdo?? Celou dobu se k tobě chovám jako manžel, ale teď poznáš mafiána!"

                   ~~~~~

Jen co tohle dořekl. Uvnitř mě jsem začala panikařit. Co teď ? Proč já furt musím vzdorovat? Protože chceš volnost. Říká mé svědomí...

Ohýbá mě přes kozu nebo co to je. Přes slzy ani pořádně nevidím. Ruce mi dává dopředu a uvazuje k té koze. Roztáhne mi nohy, a ty také přivazuje. Je mi vidět až do krku a nemůžu se ani hnout.

"Ještě jedno sprosté slovo a dostaneš roubík!"

"Ne ne ne ne ne nechci, jdi ode mě pryč." Protestuji, ale je mi to k ničemu.

"Ticho!" Zakřičí. Bojím se a moc. Chvilku nevím, co se děje a pak přisedá ke mně. Na zadečku cítím chlad. Chci sebou cuknout, ale nemohu.

Pomalu mi tam zajíždí, bolí to a moc. Křičím ať to vyndá!!

"Neboj lásko... zvykneš si. Jsi tak nádherná a jenom moje, celá moje."

Po půl hodině mě to opravdu už nebolí. Stále přiráží a furt opakuje, že jsem jeho. Rukou mě začne hladit po mém nateklém poštěváku. Je tak pomalý a jemný, že začínám vyšilovat potřebuji aby přidal. Nemohu se ani hnout a tak vzdychám.

"Ano lásko hezky vzdychej, ale nemysli si, že zrychlím. Jsem budoucí boss a ty se ke mě budeš chovat s úctou a dodržovat moje pravidla!" Řekne a nepřestává. "Už určitě musíš být těhotná a jestli budeš pokračovat v tomto chovaní nepočítej, že tě nechám vychovávat naše dítě!"

To si jenom mysli žádný dítě nechci! Tohle se nedá vydržet už dvě hodiny mě mučí a jen tak nepřestane. Čekala jsem, že mě bude bít, ale tohle??

"Dobře dobře... už nemůžu... prosím... prosím..."

"O co prosíš?"

"Nech toho, prosím. Nevím, co to děláš vždycky když skoro... A pak toho necháš to se nedá. Už mě nech prosím."

"To je tvůj trest... nebudu tě bít. Jsem na sex, hodně sexu a ty splňuješ moje představy o kráse. A ten pocit, že jsi jenom moje uuuuchh... Nikdo jiný ti nedokáže dát to co já!! Slib, že budeš poslušná."

"Nejsem pes... rozvázej mě. Bolí to."

"Za chvilku baby."

A zase znovu přiráží ale teď už silněji. Přidá ruku jednou, dvakrát, bože...

"Už budu baby, můžeš taky."

Pohne rukou a je to celé, tělo se mi klepe. Orgazmus prochází mým tělem a konečně se uvolňuji. Když v tom cítím jazyk na mém poštěváku. Saje, líže jak šílený.

"Jo jo jo nepřestávej prosím." Řeknu aniž bych to postřehla. Stále mě obšťastňuje a rozvazuje, pokládá na zem roztahuje nohy a znovu se přisává.
Na další vrchol nemusím čekat dlouho. Lehá si vedle mě hladí mě po těle, ruce má dlouhé vlastně je celý veliký, jsme jak myš a slon.

"Už to neudělám." 

"Dobře. Strašně žárlím, jsem do tebe zamilovaný."

"Co?"

"Co se divíš, máš štěstí že si tvůj otec vybral nás. Jinak by jsi si vzala nějakého starého páprdu! Jen si představím, že by se tě dotýkal, můžu se zbláznit. Si moje krásná nedotčená nikým jiným než mnou... a to taky tak zůstane... Mám hlad."

"Já taky, ale bolí mě ruce."

"Tak ti pomůžu, jsem tvůj muž."

Usměje se, dá mi pusu a vstává i se mnou v náručí.





Omlouvám se za chyby.
Love..❤❤
Vaše Lila.                     

Budeš Poslouchat Mafiánský Boss(dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat