"Za prvé vrátil se ten jediný příbuzný té chůvy. Zachraňoval zvířata v Africe."
"Tak ho jdem zabít ať ta mrcha vidí že sliby plním."
"Počkejte! Zítra se chystá do malé vesničky v horách a bere sebou i ji. Prý tam má babičku z otcovy strany, moc starou. A víte co si myslím?" Teď už vím kam tím vším míří. "Že ji tam ukrývají."
"Takže než ho zabijeme uděláme si výlet."
"Jistě šéfe, to jsem si myslel."
Hned se zamyslím... Kurva, kurva... jestli tam bude co udělám? Nemůžu se jí přece pověsit okolo krku a brečet, jak mi chyběli!
"Šéfe?"
"Co je?"
"Ptám se, kdy vyrazíme."
"Jo... umm... připrav patnáct chlapů a za dvě hodiny vyrážíme." Vracím se domů a volám úklidovou službu pověřím bodyguarda, aby vše bylo ok. Jestli se vrátím i s nimi, doufám, že tam budou. Koupím dárky pro Chrise snad si mě bude pamatovat bylo mu jen pouhých pět měsíců... Kurva, musím se vzmužit. Vůbec tam nemusí být...
Cesta na letiště uběhla rychle. Auta jsme měli každý jiný, aby jsme nebyli podezřelí. Dostali jsme znamení od Paka, že vyjeli a kupovali dětské odrážedlo. V tu chvíli, co jsem to uslyšel mé srdce dělalo salta tři metry vysoko, na tváři se objevil úsměv a vůbec jsem si nepřipouštěl, že by nebylo pro něho.
Dvě hodiny cesty po zkurvenejch malejch vesnicích a horských cestách jsme dojeli na místo. Zastavili jsme na začátku cesty k jejich domu. Asi tak dva kilometry jsme došli pěšky. Já jsem šel s pár bodyguardy ze předu a zbytek s Pakem obestoupili dům, kdyby je napadla nějaká blbost.
Kousek před vrátkami jsem se zastavil a zhluboka se nadechl. To co jsem viděl mě málem zabilo. Před verandou stůl na stole dort, okolo na stromech rozvěšené barevné balonky, zavěšená piňata ve tvaru koně, ale to hlavní... Pod ní můj chlapeček s klackem v rukách čekající až ji bude moct rozbít. Srdce mi tluče o život. Je krásný a je mi podobný... Bože, miluji ho.
"Kurva..." Tiše zasténám. Ke Chrisovi přichází Tess... a je těhotná!!!! Cože?! Kurva... Do prdele! Všechny je zabiju!!! Zabiju. Zabiju. Kurva. Mé nohy skoro běží a má ruka se sápe po vrátkách a ty zavržou. Všichni se otočí a ztuhnou.
"Damone?"
"Tess!"
"Pane neznám Vás, ale prosím nic nedělejte před Chrisem a Tessa je těhotná."
"Drž hubu nebo do tří vteřin zemřeš a věř mi, že k tomu nepotřebuju pistoli je to mé první a poslední varování!" Řeknu tvrdým hlasem. Hoch bude asi chytrý a sklapne. Posadím se ke stolu a pokynu, aby si sedli taky.
"Tess sedni si vedle mě a vezmi Chrise."
"Zabiješ mě?"
"Ne." Celá se klepe a Chrise si dává na klín. Z očí jí tečou slzy.
"Ahoj já jsem tvůj tatínek... Asi si mě nepomatuješ, ale já tebe ano a moc tě miluju." Říkám prďolovi, který se na mě směje a natahuje ruce. Ve vteřině jsi ho beru a objímám ho. Nikdo u stolu ani nedutá. Jen stará babka na verandě něco brblá, což mi je u zadku vypadá tak na sto.
"Dereku."
"Ano pane."
"Okamžitě přines dárky máš dvě minuty!!" Otočím se na Tess. "Čí je to dítě?! A mluv rychle! Mám, co dělat, abych se ovládl."
ČTEŠ
Budeš Poslouchat Mafiánský Boss(dokončeno)
RomanceJak víme, ženy v mafiánské rodině nemůžou nic. Jsou to otrokyně svých mužů. Facka, kopanec, tahání za vlasy, znásilnění je u nich normální, ale co když se vzepřete? ,,A můžu se zeptat kolik vám je??" ,,26, a vám? ,,17..." V tomto příběhu je plno se...