1.

14.4K 178 6
                                    

Snad se vám to bude líbít 📿

Můj otec je mafián, a to s velkým M.
Všichni se ho obávají, až na jednu rodinu. Je to nejvíce nejobávanější boss, který má tři syny a vychovává je jako největší zabijáky. To mi aspoň říkal bratr.

Nejstarší, který zdědí tuto funkci je Damon Qvin. I to jméno samo o sobě. Druhý je James a třetí je Markus.

,,Thereso Mont, jak to, že nesedíš u stolu!" Hřmí na mě můj otec. Rychle se zvedám z gauče, až mi z ruky padá knížka.

,,Omlouvám se, začetla jsem se." Odpovím.

,,Okamžitě si sedni ať můžeme jíst, večer mám ještě práci! A Arture, půjdeš semnou."

,,Ano otče." Chudák Artur. Zase bude muset někoho zabít, jinak by ho sebou nebral, a pak půjdou do bordelu. Fuj!

,,Pane Arture, můžeme podávat?" Ptá se služebná. Pokyne ji rukou. Když dává talíř otci nenápadně ji štípne do nohy a vůbec mu nevadí, že tu sedí mamka. Ta dělá jako by nic...

Druhý den ráno jsem u stolu jako první. Nerada bych dostala na zadek.

Zítra slavím mé sedmnácté narozeniny a poprvé v živote budu mít velkou oslavu. Ne, že by jsme byli chudí, ale otec mě tu drží jako ve zlaté kleci. Všude bodygardi a domácí vyučování. Samozřejmě škola a vaření, to abych dobře vyvářela až budu provdaná za nějakýho páprdu. Naštěstí mě to baví.

Mamka je skvělá a nechápu, jak mu může tolerovat ty ženský, ale na druhou stranu ji nemlátí. Vím, že to ostatní bossové dělají. Jednou za čas se tu sejdou manželky. Opijou se, řádí celou noc a ráno si pro ně jezdí všichni bossové osobně. Dají si tu doutník a odjedou.

V životě jsem ani jednoho neviděla, vždy mě zavřeli v pokoji, který je ve třetím patře.

,,Dobré ráno," mile pozdravím. Otec mi odpoví, ale ani se na mě nepodívá. Za to mamka mě pohladí a poděkuje za snídani.

,,Thereso, dnes pojedeš s matkou do nákupního střediska. Uklidni se! Nevrť se na té židli!" To se mu řekne.

,,Koupíš si tam nějaké oslňující šaty na tvou oslavu. Pár už jsem jich vybral. Vyzkoušej a uvidíš! Musíš být perfektní!"

Tady mi něco nehraje. Říkám si sama pro sebe. ,,Ano, děkuji moc." Vstanu a obejmu ho. Objetí mi vrací.

Do obchoďáku nás doprovází dva bodyguardi. Mamka mě drží za ruku a ptá se, co bych ještě chtěla. Dnes prý můžeme utrácet jak chceme.

,,Tak nejdříve si zajdeme koupit bubleltea." Povím. ,,Jasně, mám na něj taky chuť" mrkne na mě.

Moje mamka je krásná malá štíhlá obarvená blondýnka. Na sobě má jemně růžový kostýmek a vypadá tak mladě, že by si leckdo mohl myslet, že jsme sestry.

,,Tess, tyhle ti sluší nejvíce." Řekne mi mamka.

Vrchní díl je pokrytý bílou krajkou, a pod prsy je sukně bílá a pokrytá růžovou krajkou. S bílými balerínkami to bude super.

,,Ted ještě zlatnictví a boty." Sdělí mi mamka, když už mám vybrané šaty. ,,Boty nechci. Mám doma ty krásné balerínky." Zaprotestuji.

,,No to ne. Vezmeš si lodičky a to alespoň na chvilku." Pronese mamka nesmlouvavým hlasem.

,,Dobře." Nemá smysl odmlouvat, jak jsem naučená.

Mamka mi vybrala bílé lodičky s mašličkou na zapínání okolo kotníků. Musím uznat, že byly nádherné. K tomu i korunku, kterou nechci, na krk drahé obří růžové perly i na ruku.

,,Pojď, zastavíme se v cukrárně a ochutnáme pár dortů." Tak to je opravdu zasloužená odměna po dni plném nakupování.

Nakonec jsme s mamkou uznaly, že čokoládový dort byl nejlepší.

Když jsme přišly domů, tak mi otec řekl, že na dnešní večeři nemusím a mamku hned zatáhl do jejich ložnice. Projít tam musíte pracovnou, takže nikdy nic neslyšíte. To takhle udělal schválně, aby mohl mamku hlídat sám. Navzdory jeho nevěře ji miluje.

Je to tady. Přišel den D. Oblečená a načesaná čekám v mém pokoji. Každou chvíli pro mě přijde bratr. ,,Ou...ségra si nádherná a tak prťavá." Pochválí mě a zároveň si ze mě i utahuje.

,,Nejsem, mám 155cm a s podpatky určitě 170cm!" Protestuji. Nesnáším, když si ze mě takhle dělá srandu.

,,Dobře, dobře! Si to nejmenší a nejroztomilejší co znám.
Ale teď vážně. Až půjdeš dolů, na všechno řekneš ano. Rozumíš?!" Řekne vážným tónem hlasu.

,,Ano, ale proč?" Zeptám se ho.

,,Pojď, už musíme." Táhne mě z pokoje. U schodů se zastaví, vezme mé rámě a pomalu scházíme schody. Barák i zahrada jsou narvaný k prasknutí. Všichni na mě zírají a tleskají. Doprčic, tak to sem nečekala. Tváře mi začínají rudnout. Být středem pozornosti není můj šálek kávy.

,,Rád bych vám představil svojí dceru Theresu!" Prohlásí otec a ukáže na mě. Všichni začnou velice hlasitě tleskat a upírají na mě své pohledy.

,,No a Artura znáte." Jak vysloví jeho jméno, tak chlapi začnou pískat a tleskat a Artur udělá malé pukrle. ,,No no klid hoši, vím, že je nejlepší." Zasměje se pyšně otec.

,,Ale teď jsme tu kvůli mé nádherné dceři, dnes slaví sedmnácté narozeniny a zároveň zasnoubení s panem Qvinem." Pronese slavnostně otec a celý barák začne burácet, tleskat a pískat. Já mám infarkt.

Cože to řekl?! Budu se vdávat?! Ne, bože ne..

Přede mnou se uvolňuje cesta a přichází vysoký, svalnatý muž v drahém obleku. Na tváři má zvláštní výraz. Jeho hnědé oči se propalují do mých modrých. Asi je i krásný, ale na to nemám čas myslet, protože kleká na koleno a teplá paže opustí mou ruku. Stojím tu sama a přede mnou dospělý chlap na kolenou.

,,Teso Mont, vezmeš si mě?" Řekl chraplavým hlasem, ale tak zvučným, že to museli slyšet i na zahradě. Periferně vidím, jak otec čeká na to, co řeknu. Bojím se...

Trochu se k němu nakloním. ,,Prosím vás, já jenom... kolik vám je?" Zeptám se ho. Cítím se trapně. Všichni utichnou a čekají na odpověď. On se začne smát a odpoví. ,,26 let."

,,Ochhh... Ano" Šeptnu a zase veliký potlesk. Nasadí mi prsten a políbí na ruku. Vyvádí mě ven na parket. Tančíme a po chvilce mi šeptá do ucha. ,,Už se nemůžu dočkat.... týden je dlouhá doba."

Mám pocit že se udusím.

,,Brácha, nech nás taky si zatančit s budoucí švagrovou." Říká krásný mladík v mém věku. Urostlá ramena, úzký nos, plné rty, modré oči a světlé vlasy.

,,To ani náhodou, je moje!!" Odpoví mu na jeho žádost. ,,Ty si ale..." Řekne pobaveně. ,,No tak se aspoň představím. Jsem bratr tohohle neandrtálce, nazývej mě Jack a támhle je Markus, taky náš bratr." Kývnu a pozdravím.

Markus je strašidelný. Je bez úsměvu, modré oči, tmavé vlasy , svalnatý a to hodně.

Tančíme už asi půl hodiny a mě bolí nohy. Všechny ženy tu po něm koukají. Až teď jsem si všimla, že je krásný. Zahlédl, že na něj koukám, tak hned uhnu pohledem. ,,Líbím se ti, viď?" Nevím jestli mám odpovědět a tak nic neřeknu. On se začne lehce smát a tím odhalí řadu krásných bílých zubů.

,,Mohli bychom si prosím sednout? Bolí mě nohy."

,,Jistě."

Omlouvám se za chyby.
Love..❤❤
Lila

Korekce: @connastic_ellie
Když tak za chyby nadávejte mě :)

Budeš Poslouchat Mafiánský Boss(dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat