"Pane a paní Qvin, mám pro vás velice radostnou zprávu. Budete rodiči dvou chlapečků. Čekáte dvojčátka."
"Cože?!"
"To je dokonalé, miláčku! Jsem šťastný. Děkujeme." Hned objímám Tess a vlepím ji polibek do vlasů. Tessa je v šoku a vůbec nevypadá nadšeně. Nechápu ji!?
"Co se děje Tess?"
"Dvojčata? Bože co s nima budeme dělat? Já nechci... bojím se... Všechno dvakrát a samí kluci?"
"Klid maminko, vše bude v pořádku, dívejte na monitor."
"Jsou jsou krásní, já jen... bojím se."
"Jsou boží. Prosím sadu deseti fotek, a video."
"Samozřejmě a teď si je přitom v klidu prohlédneme, a uvidíme, že je vše v pořádku."
"Děkuji paní doktorko."
"Není zač Tesso."
Tess se uklidnila při výkladu doktorky a mě v hlavě začalo šrotovat, že už za tři měsíce tu budou další dvě děti. Musím předělat barák a to okamžitě i bazén, Chris by se mohl utopit. Kurva jen doufám, že jsou moje jinak zešílím a všechny zabiju...
Cestou domů moc nemluvíme. Já přemýšlím, jak co nejlépe vymyslet pokoje blízko našeho, ale taky soukromý, který asi teď nebudeme mít. Do prdele... Tess kouká na Chrise v sedačce a ukazuje mu fotky dvojčat.
"Damone, jak to teď bude? Chci vědět jestli mi ublížíš? Co semnou chceš dělat?"
"Už s tím zase začínáš? Nic Tesso, nic ti neudělám, jsi těhotná!!! Zas takovej nelida nejsem. Jenom zajistím, že už mi v životě neutečeš!! Nesmíš, jsi moje rozumíš?!" Kouká na mě do zpětného zrcátka a neodpovídá. To mě nasere. To chce zase utéct? Nebo to má v plánu? "Odpověz!!" A nic stále nic... Teď nemůžu nic, je tu Chris a opravdu chci, aby mě miloval. Takže to rozdýchám a doma jí vezmu do herny, je odhlučněná! Vyšukám jí to z hlavy! Musí pochopit, že je jenom moje. Navždy!
Je tak krásná a tvrdohlavá. Včera jsem se konečně vyspal, když mi ležela v náručí a ráno... Byl jsem tak spokojenej, můj pohled na ně dva mi vehnal slzy do očí. Nemůžu o to přijít už nikdy víc!
Kurva jsem do ní udělanej jako třináctiletý kluk a to jsem boss všech bossů.
~~~"Umm... tady to voní babi, jak ses měla?"
"Ola Tess, Chrisi byl jsi hodný? Pojď ke mě uvařila jsem ti polévku."
"Ano, byli hodní děkuji."
"A taky jsem si je vyzkoušela! Opravdu mi donesou, co jsi vymyslím." Směje se babi. Podle mě si z nich dělá srandu. Usedáme za stůl všichni a jíme. Damon na mě furt kouká a chvilkama na Chrise. Je to nepříjemné... Chci odtud... Jestli mě tu bude držet ve zlaté kleci, uteču znovu s dětmi a babi.
"Výborné děkuji babi. Tesso potřebuji s tebou mluvit pojď. Chrise tu nech ať se o něj postará chůva, je v kuchyni."
"Ne, nechci chůvu." A ještě si dupnu, což rozesměje Chrise na celé kolo.
"Neblbni a pojď."
"Dereku hlídej ho s nimi. Ať se napapá přebalí ho a nechají si hrát. Ale ven nesmí!"
"Ano šéfe."
"Nejdu!" Zase už mě nese a nutí dělat co chce on. Kam do prdele, ne ne ne !!! "Okamžitě mě pusť! Do herny nejdu, nechci! Ty hnusnej hajzle, nech mě být!! Nejsem tvůj majetek!!"
ČTEŠ
Budeš Poslouchat Mafiánský Boss(dokončeno)
RomanceJak víme, ženy v mafiánské rodině nemůžou nic. Jsou to otrokyně svých mužů. Facka, kopanec, tahání za vlasy, znásilnění je u nich normální, ale co když se vzepřete? ,,A můžu se zeptat kolik vám je??" ,,26, a vám? ,,17..." V tomto příběhu je plno se...