Damone to byl krásný film,že se ti taky líbil?
Líbil ale ty jsi nemusela pištět když jsi svlékl triko ten hlavní hrdina!!
Řekne to tak vyčítavě ..musim se smát žárlivec jeden! Kdo by nepištěl vidět Charliho Hunana bez trika .....bože achhh
Promiň lásko.
No jo ...máš hlad nebo už pujdeme do výřivky v našem apartmà?
Jídlo i výřivka.
Dobře, už se těšim na tebe v plavkách. Mrknu na ni .
Pošeptá mi že pujde nahà a v tu chvíli se mi postaví. Musim si to tam urovnat jelikož s takovou boulí chodit je trapný!Když vcházíme do hotelu nějaký muž se hrne k Damonovi.
Klaní se mu ,vyloženě mu leze do zadku. Chci jít pro klíč na recepci nezajímá mě co říká ten blb myslim že mu říkal Stev.
Damon mi drtí ruku což znamená že ji nepustí.No tak šéfe pojďte je to skvělá párty.
No dobře na chvilku očekávejte nás za půl hoďky a chci stůl blízko baru a parketu. A né že mi tam bude hudba řvát do uší hlavně ne techno to nesnášim.
Ano jistě vše bude .
Jdeme na pokoj a já jsem natěšená jako nikdy v životě jsem.na páty nebila. Jdu si dát rychlou sprchu.
Nalíčím no jen řasenku a rtěnku stejně víc nemůžu. Růžové prádlo,bílé triko do v a snad to projde kratasy a lodičky červený.Tesa vychází z koupelny a pusu dokořán no myslim že čumíme oba .
Jsi krásný opravdu a moc. To triko ti obepíná tvé nádherné tělo a modrý rifle bože jsi wauu no tyvole tenisky ....zlato
Už nevypadáš jako dědek!!Teso ty mrško!!
Jenom se ušklíbne a vyplázne jazyk. Je nádherná ale ty kratasy to ne...
Jdu a podávàm ji bilé rifle,tvàří se kysele ale to mě nezajímá.
Než jsme došli ke stolu Tesa se vrtěla jak myš tolik byla natěšená.
Stev ji seznámil s tou svojí a jejich známou vypadali uměle....Jdeme tančit Teso pojď taky.
Podívala se na mě. Jdi zlato,usmála se a šla.
Samozřejmě mě všichni chodili zdravit a připít během hodinky jsem byl slušně v náladě.
Muži okolo mě taky a podle mě si i něco dali.
Tesa furt tancovala s těma dvouma a dokonce si snima dala panáka.
Je tady nejhezčí a taky mi to každý říkà,tancuje tak sexy a chychotá se u toho . Kurva jsem tak štastnej že mi ji otec domluvil.Šéfe a kolik je vaší ženě vypadá mladě a je moc hezká, Artur je její kopie.
Tyvole Steve ty si zvědavej!
Je o deset let mladší a mě je třicet!
Jo a Artura jsem porazil v závodech!! Ha...No to kurva , jste machr už čtyři roky ho nikdo neporazil.
Damon vykecává a já se slušně opíjim !!konečně. Máme flašku nevim čeho a posíláme si ji dokola.
Je mi horko a cítím se volná,úžasné.Teso ty se tak máš ,šéf je totálně k sežrání .....
PromiňJo promiň já bych ho klidně ojela tady předevšema...
Směju se a kývu na souhlas ano je krásný a můj!!
Jo holky je krásný a má velký péro!! Směju se na celé kolo .
No alkohol.....Fakt a umí to?
Eleno bože ty jsi zvědavá!!
Nech ji Diano mě to nevadí.. jo je úžasnej ale nemám to s kým srovnat.
ČTEŠ
Budeš Poslouchat Mafiánský Boss(dokončeno)
RomanceJak víme, ženy v mafiánské rodině nemůžou nic. Jsou to otrokyně svých mužů. Facka, kopanec, tahání za vlasy, znásilnění je u nich normální, ale co když se vzepřete? ,,A můžu se zeptat kolik vám je??" ,,26, a vám? ,,17..." V tomto příběhu je plno se...