Ve yine o lanet okul günlerinden biriydi ve biz şuan teneffüsteydik bahçede Bahara dün gece olanaları anlatıyodum her dediğim kelimede şaşkınlığı daha çok artıyodu hele ki cana "seni seviyorum" dediğimi duyduğunda kalp krizi geçiricek sanmıştım neyse ki hala hayatta ve ders fizik haydiğin sınıfa tam sınıfın kapısından içeri giriyodum ki Kübra önümü kesti "knk A sınıfından bir kız seni arıyodu" "hayırdır A nın benimle ne işi olur kim arıyodu peki " "derya diye bi kız knk"tam o sırada merdivenlerde deryanın sesi yankılandı yanında da bi kız vardı hayırdır inşallah "noldu derya beni neden arıyodun" "ya su bana resim defterini versene bi resimlere bakcam" bende saf gibi demedim neye bakcan diye verdim gitti defteri bir kaç ders sonra ders resim ve geçen teneffüs defterim geldi şimdi de not sırası geldi hadi bismillah resim defterimi açıp hocaya döndüm "buyrun hocam "dedim ilk önce bi baktı sonra bidaha baktı sanki bişey den emin olmak için bi daha baktı ve "ben bu resimlere not verdim " HA nediyo lan bu adam şaşırnış bir sırıtmayla "hocam bu imkansız bence siz karıştırıyosunuz" dedim "yok kızım hatırlıyorum ben buna not verdim "sonra ben dahil herkesten itiraz sesleri yükseldi abi benim şahitlerim var bana ait olduklarına dair biz böyle tartışırken sınıfa müdür yardımcımız girdi "serkan hocam müsaitmisin " " buyrun hocam bende sizi çağrıcaktım" "inşallah önemli bir şey değildir " "bakıcaz hocam bakıcaz buyrun siz ne istemiştiniz" "sizin sınıfı ayırıcaz hocam " "şimdi mi " "evet okulumuzda tek karma olmayan sizin sınıf kaldı şimdi sizi de karma hale getiricez " bu sefer temsilci olarak ben konuşmak istedim "hocam ama yer yok ki nasıl olucak " " ek sınıf açılıcak bu sınıf rehber öğretmenide sensin serkan hocam " "peki nasıl bi ayrım yapılıcak" " bu yeni sınıfı sen ben ve su hazırlıycaz yeni olucak sınıfın temsilcisi ve ilk üyeside su tabi bir kaç erkek öğrenci de var tabii ki " " peki hocam ama ya bizim resim işi " "şimdi şu sınıfı hazırlayalım ondan sonra " " su şimdi sen bugün derslere girme yarına sınıflar hazır olsun " "tamam hocam " dedim ve müdür yardımcımız Mustafa hocanın peşinden gittim odaya girmemle dışarı çıkmam bir oldu o neydi lan Serkan hoca dışarı çıktığımı fark edince yanıma gelip "kızım gelsene" "ta-tamam geliyorum hocam " dedim Serkan hoca odaya girdi bende onun arkasında saklana saklana girdim içeri bunu görünce Serkan hoca iyice sinirlendi ve "hasbinallah veli mal vekil su yavrum bugün bi tuhaflık var sende yoksa şu resim olayı yüzünden mi" resim olayı dediği an can hayvan gibi lafa atladı he bu arada lanet girsin bu cana tüm tayfamı toplayıp gelmiş ee küçüklüğümden beri aynı mahalledeydik sonra ortaokul da taşındık ama benim babaannemler hala orda oturuyordu hem oturmasada orayla bağımı kesmezdim onlar benim endeğerli arkadaşlarım neyse yine lafı dolandırdım bizim bu can gitmiş tüm ortak arkadaşlarımızı toplamış getirmiş valla şimdi tanıtamam zamanla tanıtırım artık hah neyse nerde kalmıştık bu mal can lafa atladı " ne olayı" hayır saane yani sen kimsin valla ağzımı tutamadım en sevdiğim canım hocalarımın karşısında bağırttı beni "SAANE aaa ama ya yeter artık yok geceleri nerde olduğu mu öğrenip içip içip kapıma gelmeler okuluma kayıt aldırmalar dershaneye yazılmalar ah ama yetti be yetti"ben konuşmayı bıraktığım anda etrafıma baktım can hariç tüm okul ağzı açık beni izliyordu o kadar bağırmışım ki okul gelmiş müdür yardımcımızın odasına birden can konuşmaya başladı Serkan hocaya dönüp "hocam ben böyle bağıramam da mikrofon var mı?"Serkan hoca şaşkın bi şekilde mikrofonu yerini gösterdi be şok bizim Serkan hoca böyle bir durum da sakin ve denileni yapıyor yani bi öğrencinin bu şekilde istediği birşeyi aslında kimse cesaret edemezdi zaten sormaya yani tepkiyi bilmediğimiz için bu işe kalkışmamıştık ama can bilmiyordu o yüzden onda pek bir sıkıntı yok neyse can eline mikrofonu alıp konuşmaya başladı "evet hepiniz gördünüz su benim yani anlamışsınızdır umarım yani kıt olmayan anlar su bebeğim seni kast etmiyorum çünkü seninki kafa sadece sınavlarda çalışıyor sonra bir daha ki sınav haftasında kadar yok" herkes gülmeye başladı Allahım herkes gülüyor hatta can dan bile daha yakın olan arkadaşım Taha ve candan sonra ki olan Erkan birbirlerine sarılarak gülüyorlardı bizim kızların olduğu tarafa döndüğümde ben şok Bahar ,Deniz ,Esma ve kübra sarmaş dolaş gülüyorlardı Tahalar kadar koymadılar ama yine de koydu yani abi Serkan hocayla Mustafa hoca bile gülüyor Yarabbim sen beni neyle sınıyon ya hemen canın elinden mikrofonu aldım ve konuşmaya başladım ben konuşmaya başlayınca ufak kıkırdamak tek vardı "öncelikle Serkan hocam ve Mustafa hocam size çok kırıldım bu yavşağın dediklerine güldüğünüz için "bunları söylerken hep hocalarımın yüzüne bakıyordum ama yavşak derken canın yüzüne baktım ve yavşağın vurguladım gülümsemesi solmaya başlamıştı işte bu , bu hırsla konuşmaya devam ettim "Taha ve Erkan sizden bunu beklemezdim hadi Erkanı anlarımda sen Taha bununla nasıl işbirliği yaparsın....."Erkan lafımı kesip konuşmaya başladı "aşk olsun knk " "siktir git bide aşk olsun diyo olmasın aşk maşk herkes yalnız ölsün" "ama knk baban anana aşık olmayaydı sende olmazdın değerini bil aşkın" "haklısın abi........... Ne diyom lan ben erkan sus" " tamam ya hadi söyle benden beklerdin ee" "ee si işte ben ne diyodum lan " "knk en son can su benim dedi sende kükredin " "he.....tamam knk sağ ol neyse ben devam edem " birden Serkan hoca bağırmasın mı "yeterrrrrrrr" diye "herkes sınıflarına yürüyün " "ama hocam" " aması maması yok su ne derdiniz varsa dışarda halledin " hepbir ağızdan "peki hocam "