Birlikte!

2.6K 99 41
                                    

Hasır Şapka korsanları önlerinde duran muhteşem yapıya baktılar. Tabelasında 'Fairy Tail' yazısı olan bu binanın bir loncaya ait olduğunu biliyorlardı fakat tam olarak ne anlama geldiğinden emin değillerdi. Düşüncelerini bozan ses Luffy'nin midesinden geldi. 

''Acıktım!'' Luffy her an bayılacak gibiydi. ''Hadi girip burada yemek yiyelim!''

Kimsenin itirazını beklemeden içeri dalan Luffy'ye arkadaşları iç geçirerek baktı. 

Hep birlikte içeri girdiklerinde kargaşadan şaşkına dönmüşlerdi. Tam önünden geçen bir sandalyaye bakarken Usopp geri çekildi.

''Eğer burada yemek yersek ölürüm hastalığına yakalandım.'' 

Ortalık o kadar karışıktı ki geldiklerini farketmemişlerdi bile. Zoro ona doğru uçan bir masayı kesti ve Sanji Robin'e doğru gelen buzu tekmeleyerek onu korudu. Fakat yine de bir türlü tartışmayı kesmiyorlardı. Kavganın merkezi vücudu demir olan bir adam ve... Diğerini pek göremiyorlardı. Ve sonunda tüm karmaşayı durduran Luffy olmuştu. Bunu, o yumruklarını ateş kaplamış adamı gördükten sonra yapmıştı. Kolunu uzatarak onun omuzlarını tutmuş, tam önünde durmuştu. Pembe saçlı ona şaşkın bakışlarla bakıyordu.

''S-Sen Ace gibi dövüşüyorsunuz. Nereden öğrendin bunu?! Meyve mi yedin?! Ama yiyemezsin! Nasıl oldu bu?'' Luffy heyecanlı bir şekilde soruları ard arda dizmişti.

''Şuan pek önemli değil gibi duruyor ama siz kimsiniz?'' Mavi kedi uçarken sordu.

Chopper'ın gözleri fal taşı gibi açıldı, ''Kedi KONUŞTU!!!''

''Sen de bir geyiksin ve konuşuyosun!'' Mavi kediden de aynı tepki gelince herkes onlarla uğraşamayacaklarını farketti.

Ortalık gerçekten de karışmıştı. Tüm şaşkınlığıyla ortada duran Hasır Şapka tayfası ve tamamen dövüşün içinde bulunan Fairy Tail loncası... 
 

Gray öne doğru ilerledi ve Nami'ye bakarak sordu,  ''sizler bir loncaya mı aitsin?''

''Üstüne bir şey giy lanet olası!''

''Lonca mı? Biz korsanız!'' Luffy büyük şaşkınlık içinde cevap verdi.

Karışıklığı çözmek için nedeni belli olmayan bir sebepten ötürü tavşan kıyafeti giymiş Erza atıldı.

''Bu olayı böyle çözemeyiz. Herkes oturup konuşmalı. Natsu! Gray! Özellikle siz!''

''Aye sir!''

Herkes Tavşan kıyafetli büyücüye katılıyordu. Ama bir takım sorunlar vardı. Sanji'nin burun kanamalarından biri patlak verirken Brook Erza'ya yaklaşıp her zamanki sorusunu sordu: ''Külotunuzu görebilir miyim?'' 
Nami'den bir tekme yedi, ''tabiki de göstermez!''

Tüm bu karışıklığı sakince izleyen iki kişi vardı birde. Mirajane elindeki çay fincanını yavaşça Robin'e uzattı.

''Buyrun.''

''Teşekkürler.'' Robin yavaşça çayını yudumladı.

Bu sırada kan kaybından yerde olan Sanji'nin yardımına Chopper koştu.

''Sanji! Dayan seni kurtaracağım!''

Lacivert saçları ve yanında beyaz bir kedi olan ufak kız yanlarına geldi.

''Yardım etmeme izin verin.''

Kız ellerini Sanji'nin yüzünün biraz yükseğinde tuttu. Merakla ona baktılar. Daha sonra kızın ellerinin etrafı mavi bir ışıkla kaplandı ve kısa süre sonra Sanji'nin kanaması durdu. Tabi bu Fairy Tail'deki diğer bayanları görene kadar işe yarayacaktı. Orası kesindi.

BirlikteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin