Elveda (FİNAL)

475 44 22
                                    

''Hey hey hey!'' dedi Usopp geminin güvertesinde onlara yardım etmek yerine tam aksini yaparak çivilerini yiyen Gajeel'e. ''Çivilerimi yeme!''

''Ama bunlar çok lezzetli,'' derken bir avuç daha ağzına atıyordu ki Usopp onu engelledi. ''Git başka yerden bul. Şurada önemli bir icat yapıyorum.''

''Sahi,'' dedi Gajeel. ''Bu ne?'' 

Usopp'un yüzünde gururlu bir gülümseme belirdi. Baş parmağıyla kendini işaret etti. ''Bu benim, Yeni Dünya'da bilinen adımla Büyük Kaptan Usopp-sama'nın yaptığı süper-''

Kırmızı-sarı renkte sıcak ışık önlerinden geçti. Usopp'un az farkla burnunu sıyırdı ama icadını silip götürdü. 

''Natsu bu süper!'' Luffy'nin sesi duyuldu. 

Usopp derin bir nefes aldı ve çimenlerin üzerinde oynayan Natsu ve Luffy'ye baktı. ''Hey! Luffy! İcadımı tamamen kül ettiniz! Onunla ne kadar uğraşmıştım ben!''

Luffy poker face suratıyla eğildi. ''Üzgünüm!'' dedi ciddi bir tonda.

''Üzgünsen bunu belli et lanet olası!'' Usopp eski yerine döndü. Oalyın bu kadar çabuk kapanması normaldi. Luffy her zaman böyle şeyler yapardı.

''Odanız harika!'' dedi Lucy Nami'ye. ''Ah, bu yatak çok rahat!''

Nami gülümsedi. ''O aptalların yaptığı gürültüden bazen uyuyamasakta odamız güzeldir.''

Lucy iç çekti ve gözlerini kapattı. ''Bir gemi yolculuğu yapmak isterdim,'' dedi. 

''Sen yolculuk yapmak istiyorsun, biz ise ömrümüzü geçiriyoruz,'' dedi Nami. 

Lucy doğruldu ve yüzünde huzur dolu ifade olan kızı süzdü. ''Sahi Nami. Neden korsan olmaya karar verdin?''

Nami'nin dudakları hepten yukarı kıvrılmıştı. Dışarıdan bir şeylerin kırılma sesi geldi. Ardından Chopper'ın ''Bana doktor demen beni mutlu etmez salak!'' dediği duyuldu. Ve Luffy'nin sesi odayı doldurdu. ''Sanji acıktım! Zoro sende acıkmadın mı?'' 

''O marimonun acıkmış olması umrumda bile değil!''

Nami kapattığı gözlerini açtı. ''Bu aptallar yüzünden.''

Lucy kıkırdadı. ''Aptal oldukları için böyle hayat dolular ya.''

''Kesinlikle.''

***

''Bu gemi harikaymış,'' dedi Erza kekinden ağzına bir lokma atarken. 

''İstersen bizimle gelebilirsin Erza-swan!''

''Maalesef,'' dedi Erza ciddiyetle. 

Sanji hayal kırıklığı içinde diğer Fairy Tail kızlarına sormaya devam etti.

''Yarın gidiyor musunuz?'' dedi Natsu koca eti ağzına atarken. 

''Evet,'' dedi Luffy. ''Yeni maceralar bizi bekliyor.''

Erza, ''Hasır Şapkaları hiç unutmayacağız,'' dedi.

Lucy,'' Bizde Fairy Tail loncasını,'' diye ekledi. 

''Öyleyse kardeşliğimize içelim!'' Herkes Franky'nin sesiyle kadehlerini kaldırdı ve birbirlerine tokuşturdular. 

''Şerefe!''

''Brook biizim için şarkı söyle!''

''Hay hay.''

Neşeli bir müzik gemiyi doldurdu. Yemekler yenildi, içkiler içildi ve kahkahalar havada uçuştu. Mükemmel bir geceydi. İnsanın bitmesini istemeyeceği türden bir gece.

***

''Gitmeye hazırız Kaptan,'' dedi Nami. Luffy önünde duran Fairy Tail loncasına baktı. Onlara gerçekten çok alışmıştı. Birlikte yolculuk etmeyi gerçekten çok isterdi. Ama bunu yapamıyordu. 

''Her şey için teşekkür ederiz,'' dedi. 

''Biz teşekkür ederiz,'' dedi Makarov. ''Bize yardım ettiğiniz için. Ve arkadaşlığınız için.''

Luffy gülümsedi. 

''Yine karşılaşım Juvia, Lucy!'' Nami kızlara sarıldı. 

''Erza-swan, Lucy-chwan, juvia-''

''Herkesi sayacak mısın ero-cooker?''

''Ha? Ne dedin?''

''Kessenize siz!'' Kafalarına yedikleri yumruklarla susmuşlardı.

''Bir daha görüşebilir miyiz bilmiyorum ama sizi Fairy Tail'den olarak göreceğiz. Birgün yine buluşmak için geri dönmenizi bekleyeceğiz. Bir daha görüşememek çok kötü olurdu. Ama büyücüler ve korsanlardan bahsediyoruz değil mi? Bizler hayalperestiz. İnanmaktan vazgeçmeyeceğiz. Bir gün ufukta geminizin görünmesi için bekleyeceğiz.'' Erza tüm Fairy Tail'in kalbindekileri aktarmıştı. 

Millet birbirine veda ediyordu. Ama nedense beklenen ve iki grubunda ayrılmasına neden olacak tek bir konuşma olduğunu herkes biliyordu. Konuşmalar azaldığında vaktin geldiğini anlamışlardı. Natsu biraz öne çıktı. Luffy onu gerçekten arkadaşı olarak görüyordu. Onun tayfasında olmasını gerçekten çok isterdi ama bu imkansızdı. Onların kendi maceraları vardı. Ayrıca Natsu'yu gemi tuttuyordu...

''Luffy,'' dedi Natsu. ''Geri döndüğünde... Korsanlar Kralı olmuş ol!'' 

Luffy dişlerini göstererek gülümsedi. ''Söz veriyorum! Geri geleceğiz! Ve Korsanlar Kralı olarak döneceğim. Bunun için her zaman iyi etler bulundurun!''

Luffy bilindik gülümsemesini sergilerlerken gözleri dolanlar, gülümseyenler ve gerçekten kendini kötü hissedenler son kez vedalaştı. 

Natsu ve Luffy el sıkıştı. 

''Hayallerinizi gerçekleştirin,'' diye bağırdı Lucy güvertedekilere. ''Nami! Dünyanın haritasını çiz!''

''Sende kitabını yaz! Gerçekten çok güzeldi.'' 

Lucy başını salladı. 

''Wendy herkese yardım etmeyi unutma! Kötü olsalar bile!''

''Elbette Chopper-san!''

''Görüşürüz millet!''

''Görüşeceğiz!'' 

Bir daha görüşecekler miydi gerçekten?

Kim bilir... 

***

Ve ve ve ve final! Wattpad' de bitirdiğim ilk hikayem. Aslında çoktan bitmesi gerekirdi ama üşengeçlik başa bela. Bu hikaye sağ salim bitti darısı diğerlerinin başına :D Okuduğunuz, beğendiğiniz için çok teşekkür ederim! 

BirlikteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin