Fairy Tail Büyücüleri ve Hasır Şapka Korsanları şehrin her tarafına dağılmıştı. Amaçları kayıp şehirlileri bulmaktı. Ama bir amaçları daha kendiliğinden oluşuvermişti. Şehir ejderhaların olmasa bile S sınıfı büyücülerin saldırısı altındaydı. Bu yüzden onları yenmek zorundaydılar.
Brook
''Demek çizdiğiniz şeyleri gerçeğe dönüştürebiliyorsunuz. Ne mükemmel! Yohohoho!''
Şimdi herkes savaşın içindeydi.
Brook kılıcını çekip tekrar kınına sokarken gerisinde kalan büyücüye, ''Üzgünüm, ama sizi çoktan kestim'' dediği anda adam yere düştü.
''Kılıç yeteneklerin gerçekten iyiymiş,'' dedi Erza savunma pozisyonunu alırken. Gülümseyerek Brook'a bakıyordu.
''Teşekkür ederim Erza-san. Şey... ben... külotunuzu-''
''Hadi gidelim!'' Erza bir kez daha zırh değiştirdi ve düşmanına atağa geçti.
''Neyse, yohohoho! Be-beni bekleyin Erza-san!''
Nami
''Sizin burada ne işiniz var?''
''Bu rotacı kadın,'' dedi Laxus tepkisiz bir şekilde.
Nami iç geçirdi. ''O bana nedense Zoro'yu hatırlatıyor.''
''Yazıtlar kalktığına göre, şehirlileri aramalıyız,'' diye açıkladı Nami. Freed ve diğerleri onayladılar. Yazıtlar kalkmıştı. Arayacakları alanların daha fazla çoğalmasından ve düşmanlarına kaçış alanı sağlamasından başka etkisi olmamıştı gerçi.
''Öyleyse ben Elfman'ın yanına gideceğim.'' Evergreen gözlüklerini düzeltirken başka yere baktı ve anında kızardı.
''Bir bahane bile uydurmadın! Öylece gidecek misin?''
''Size söyleyende kabahat, gidiyorum işte!''
Evergreen uçup gitti. Laxus ve diğerleri, Nami'nin gittiğinden farklı bir yöne gidince rotacı onlar ile gitmenin daha iyi olacağını düşündü. Yalnız olmayacaktı nasıl olsa.
Lonca Binası
''N-nasıl y-yani!?''
Wendy küçük elleriyle yüzünü kapatmış şaşkınlıkla önündeki tabloya bakıyordu. Ustasının bir deve dönüşebileceğini zaten biliyordu fakat Chopper... Onun gibi sevimli birinin bu canavara dönüştüğüne inanmak imkansızdı. Kalın ses Wendy'nin kulaklarında yankılandı, ''Bu seni korkutmadı değil mi, Wendy-san?''
Wendy bir müddet duraklasada kendine geldi. ''Hayır hayır. Chopper-san'ın böyle müthüş bir yeteneğinin olması sadece beni şaşırttı.''
''Müthiş demen beni mutlu etmez!''
''O kesinlikle mutlu,'' diye mırıldandı Carla.
Şehrin Kuzey Kısmı
''Bu gerçekten havalı adamım!''
''Elbette öyle. Bu hafta ki ben süperim! Auv!'' Franky bilindik pozunu verdi. Lucy'nin ise düşündüğü şey bu ortamın nasıl oluştuğuydu. Taurus'u çağırmak iyi fikir değildi. Kesinlikle değildi.
''Öyleyse Lucy-san'ın vücudunu koruyacağım!''
''Auv hadi yapalım!''
''Saçma sapan şeyler için dövüşmeyi bırakıp şehirlileri arayın!''
Nami ve Laxus
''Demek hava olaylarına hakimsin. Yağmur yaratmana bakılırsa sende iş var.''
''Beni değerlendirip durma!'' diye huysuzlandı Nami. Sonra sakinleşti. ''Elbette! Havayı imkanlarım doğrultusunda değiştirebilirim. Yıldırım bile oluşturabilirim.''
Laxus birden canlandı. Dövüşte biraz hasar almalarına rağmen ikiside iyiydi.
''Yıldırım ha? Öyleyse bunu şimdi yapabilir misin?''
''Benim için çocuk oyuncağı!'' Nami mavi sopayı havaya kaldırdı. İçinden çıkan toplar rakibinin üzerinde toplandı. Nami sopayı aşağı indirdiğinde yıldırım aşağı indi ama hedefiyle buluşmadı. Çünkü biraz önce yanında olan Laxus şimdi yıldırımın tam önündeydi. Ona ulaştı ulaşacaktı. Nami, ona yıldırımın etki etmediğini düşündü. Ama yine de yıldırımın önüne atlamak...
''Bir dakika! Ne yapıyor o!?'' Nami şaşkınlıkla Laxus'a bakıyordu. ''Demek sende o bahsettiğiniz ejder biçerlerdensin. Bunu daha önce söylesene! Üstelik... yıldırımlarımı yemeyi kes!''
***
Şehrin her yerinde karmaşa hakimdi. Ama tüm bu gürültünün ardında Hasır Şapka Korsanları'nın ve Fairy Tail Büyücüleri'nin kalpleri birbirlerine sıcacık bir bağ ile bağlanmıştı. İki farklı dünya ama aynı duygulara sahip yürekler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birlikte
FanfictionYolu Magnolia'ya düşen Hasır Şapka Korsanları ve başları belada olan Fairy Tail... Bu iki grubun iş birliğine hazır olun.