Şehri Koru, Gizemi Çöz

940 62 21
                                    

Usta Makarov'un isteği üzerine herkes Fairy Tail loncasına ait binada toplanmıştı. Acele etmeleri gerektiğini biliyorlardı bu yüzden yaşlı adam hızla konuşmaya başladı.

''Bu ejderhaların nereden geldiğini bilmiyoruz. Şehrimizi korumak istiyorsak ilk önce onların nereden geldiğini araştırmalıyız fakat bu araştırmayı yaparken onların ortalığı istediği gibi dağıtmasına izin veremeyiz. Bu yüzden bir fikrim var bunun için görev dağılımı yapmak zorundayız.''

Herkes odaklanmıştı. Planı hemen öğrenip uygulamak isteyen meraklı suratları heyecandan terlemişti.

''Öncelikle şehirde sadece bizim olduğumuzdan emin olmak zorundayız. Bunun için araştırma yapmanızı istiyorum.''

''Sanji, gözlem hakisi en iyi olan sensin.'' dedi Nami.

Sanji yavaşça başını salladı, ''Bana bırakın.''

''Eğer bunu halledebileceksen yanına birini al. Tek başına gitmek tehlikeli olabilir.'' 

''Ben eşlik ederim.'' dedi Gray oturduğu yerden kalkarken.

''Gray-sama ile ben gidecektim.'' Juvia kötü bir ruh hali almışken konuştu.

Sanji etrafında döndü ve Juvia'nın önünde eğildi, ''Sende gelebilirsin Juvia-chwan.''

''Kendi kendine plan yapmasana!'' 

Makarov öksürdü ve konuşmasına devam etti,  ''Chopper ve Wendy'nin gelen yaralıları tedavi etmek için burada kalmasını istiyorum. Jet sen de Porlyusica'ya haber ver. Buraya gelsin.''

''Bu arada gemimiz tehlikede olabilir. Birisi onu alıp bu tarafa getirmeli.'' Zoro tayfasına göz attı.

''Ben hallederim!'' Franky her zamanki gibi Sunny'yi koruma görevini üstlenmişti.

''Öyleye Brook sende onunla git.'' dedi Nami.

''Laxus, takımı ve Levy sizin yazıtları incelemenizi istiyorum. Bunun için dışarıya çıkan grup olacaksınız. Ve içeride araştırma yapan grupta Robin-san, Mirajane ve Lucy olacak. Buradaki kütüphane size emanet.''

''Bu işi bana bırakın Crux hemen araştırmaya başlar.'' Lucy elini anahtarlarına attıktan kısa bir süre sonra dehşete kapıldı, ''O-onları evde unuttum!'' 

''Ne kötü bir yıldız büyücüsü!'' Happy, Lucy ile uğraşmadan duramadı.

''Kes sesini neko!''

''Onlar olmadan kendini savunamazsın. Git ve onları al. Nami-san, Juvia ona eşlik edin.''

''Tamam.''

***

 Takımların büyük bir çoğu belirlenmişti. Usopp, Bisca ve Alzack yardımcı birlikti. Zoro ve Erza direk olarak ejderhalarla temas kuracaklardı. 

''Son olarak Natsu ve Luffy-'' Makarov'un gözleri ikiliyi aradı ama ikiside ortalıkta yoktu.

''NEREYE GİTTİLER!?''

''Her zamanki Luffy işte...''

Makarov burun kemerini tuttu ve derince bir nefes aldı, ''Ah, o ikisini şimdilik kendi hallerine bırakalım.''

Herkes onayladıktan sonra sonunda dağıldılar. Şansları varsa bu işi kolayca atlatırlardı fakat şehirlerine bir ejderha sürüsü saldırırken bu kolay olmayacaktı.

***

Raijunshu Takımı ve Levy

Freed ellerini yavaşça yazıtlarda gezdirirken kendi kendine mırıldanıyordu.

BirlikteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin