[A/N] Scuze pentru greselile gramaticale!Si sper sa va placa noua mea poveste!Pupiciiiii :* :* :* :*
♥Lectura Placuta♥
______________________________________________________________________________________________________
Ma plimbam pe holurile scolii.Nu imi vine sa cred ca imi va fi dor de acest loc.De profesorii enervanti la care aveam numai note de 3 si 4 dar care au avut totusi ambitia de a ma trece la materiile lor;de director cu care petrecusem atat de mult timp in detentie dupa ore dar mai ales imi va fi dor de scoala mea in sine!Era ultimul meu an de liceu si tot azi este Marea Premiera a elevilor de clasa a XII-a.Purtam clasica roba neagra si palaria academica.Inca nu imi vine sa cred ca am reusit sa termin liceul!Si acum sunt nevoita sa supravietuiesc in fata universitatii.
M-am dus pana la dulapul meu.Am ghicit cifrul stiind ca fusese schimbat si am reusit sa-l deschid.Era gol!Lipsit de toate abtipildurile mele sau poze cu prietenele mele sau cartile de la materii.Era numai praf....Am tusit usor fara sa fac vreo criza.Daa sufar de ASM!Am simtit cum o mana se asaza pe umarul meu.Ma intorc speriata la tipul din fata mea si spre norocul meu...Nu era nimeni altul decat Brandon,cel mai bun prieten al meu.
"-Haide Ashley!Trebuie sa inceapa premiera de final!"
"-Stiu stiu!Nu trebuie sa-mi amintesti tu!"
"-Stiu ca ti-e frica Ashley!"
"-Ba nu mi-e frica! i-o intorc eu."
"-Cum spui tu!Misca-te!"
Brandon m-a prins de mana si ma tragea dupa el pana in sala de festivitati.
Numele meu e Ashley Edwards,am 18 ani,am parul saten si ochi caprui,o fire foarte rebela.Tatal meu a murit la scurt timp dupa nasterea mea iar mama ei bine....Locuieste in America.In tot timpul asta eu locuiam impreuna cu niste baieti ai strazii in statiile de metrou abandonate.Noaptea nu dormeam cu ei,ci mergeam sa dorm acasa la prietenele mele.In fiecare luna mama imi trimite cate 2000 $ din salariul ei.Am invatat sa ma intretin singura si cum e viata cu adevarat.Fiind o "ciudata" nu am stiut niciodata ce e "iubirea".Am avut pana acum baieti cu carul doar ca cu nici unul nu ma simteam bine!Aveam nevoie de SEX!Dar niciunul nu era pregatit!Am ales sa cred ca la universitate voi intalni pe cineva care sa imi fure inima...Sper!
Brandon ma tragea ca un nebun pe scari.Norocul lui ca nu m-am impiedicat si nu m-am lovit ca altfel ii ardeam un picior in punctul sensibil!Si sincer deja era invinetit de la alte lupte cu mine.
Sala era pregatita pentru premiere.Ca intotdeauna directorul trebuia sa sustina un discurs emotionant iar unii sa inceapa sa planga.Aveam atatea emotii desi nu era mare lucru sa urc pe o scena,o multime de oameni sa ma priveasca cum obtin diploma de absolvire.
Dupa ce isi spuse tot discursul directorul a strigat clasa noastra cu mine in fruntea catalogului.
"-Ashley Edward! spune el pe un ton mai raspicat."
"-Desigur domnule director!"
Multimea din sala ma aplauda.Golanii liceului care stateau in tocul usilor mai fluierau dupa mine sau strigau "Ai reusit sa treci si clasa a XII a!" , "Bravo curvo!","Esti curva no.1 pentru noi!".Sincer nu-mi pasa de ce spuneau ei.Dupa ziua de astazi nu ii voi mai vedea niciodata....Sper si eu!
Am urcat pe scena.Diriginta mea venise la mine si mi-a oferit un buchet cu flori foarte dragut iar directorul imi inmana diploma de absolvire.
"-Felicitari domnisoara Edwards!Nu stiu cum ati reusit spre surprinderea mea si a celorlalti prof......"
CITEȘTI
Here with you //H.S.//
FanfictionAshley Edwards.....O fata nu tocmai diplomata care nu a reusit pana la 18 ani sa cunoasca iubirea adevarata.Avea nevoie de sex!Dar nu putea face asta cu orice baiat....Pana isi facu aparitia Harry!In ziua absolvirii liceului,ea impreuna cu colegii e...