*Din perspectiva lui Harry*
Imi pare rau ca am plecat de langa Ashley fara sa ii spun.Dar nu am ce face.Sper totusi sa ii placa surpriza mea.Urmeaza sa concertam in Hawaii peste 4 zile si azi de dimineata am avut repetitii.E deja ora 13.E momentul sa ne intoarcem acasa.
Ma bucur ca m-am impacat cu Ashley dar nu suntem impreuna.As fi vrut sa fiu primul baiat care sa ii fure virginitatea dar acum nu stiu ce sa mai zic dupa incidentul neplacut din baza lui Alien.
In momentul de fata as vrea doar sa fiu cu ea,sa o iau in brate,sa o sarut prin toate partile si sa ii spun cat de mult o iubesc.La naiba!Cum de mereu ajung la ea?Cred ca inebunesc pur si simplu.
Telefonul a inceput sa imi vibreze in buzunar.Tocmai primisem un mesaj de la Ashley.Probabil ma dat in urmarire nationala sau ceva de genu...
"Harry!Probabil esti la repetitii acum dar vreau sa stiu cand va intoarceti acasa"
"Iubito stai linistita tocmai am terminat repetitiile si ne intoarcem acasa.Am o surpriza speciala pentru tine!"
Si prin surpriza nu ma refer sa ii spun ca plecam in Hawaii peste 4 zile.No no no!Harry Styles are alte planuri in minte!!Muahahahahaha!! (si nu!stiu ca pentru o fractiune ati crezut ca ma gandesc la prostii dar de data asta nu voi fi pervers)
*Din perspectiva lui Ashley*
Mahmure s-a dus in baie sa-si faca un dus iar Barbara ii mai trimitea mesaje din cand in cand lui Zayn(ma intreb ce se intampla intre astia doi).
Eu stateam pe balcom si priveam lumea de jos.Dintr-o data am vazut ca masina baietilor parcase pe alee,in acel moment au aparut si fanele infocate asa numite *DIRECTIONER* care se inghesuiau sa scoata o poza cu unul dintre baieti sau macar un mic tatuaj cu semnatura lor pe brat.
Am inceput sa rad cu lacrimi cand le-am vazut tragand de carliontii lui Harry si tipand din toate puterile.Altele ii stricau coafura lui Zayn,unele veneau cu mancare pentru Niall..Wtf?Astea nu sunt fane...Sunt obsedate!
"-Harry!OMG!Harry Styles!"
Am ramas cu gura cascata cand am vazut-o pe acea roscata ca l-a pupat pe Harry pe obraz.Ok nu l-a pupat pe gura dar totusi asta ma face sa ma simt ciudat.Nu suntem impreuna dar....La dracu!Nimeni nu se atinge de Harry inafara de mine!
Scot grabita pistolul din buzunar si apas pe tragaci in directia orasului fara sa omor pe cineva(de data asta).
Odata ce am tras toate fanele au inceput sa tipe si sa fuga pe unde puteau.Am intrat rapid in casa incercand sa nu fiu prinsa.
Am auzit ca usa de la intrare s-a deschis semn ca baietii au scapat cu viata.Am iesit din camera si m-am indreptat spre living unde erau baietii.
"-Hei guys! ii salut si schitez un zambet fals prefacandu-ma ca habar nu am de agitatia de mai devreme."
"-Mersi ca ne-ai scapat de fane! spune Niall."
"-Cine?EU?Eu doar am..."
"-Cine nu se putea sa se abtina din a pune mana pe pistol cand o fana infocata il saruta pe Harry Styles? spune sarcastic Liam."
"-Ce dur!Dar trebuia sa va salvez nu?"
"-Cum spui tu Ashley! adauga Louis."
Am realizat ca Harry nu era cu ei.Dar unde putea fi?
"-Harry unde e?"
"-A spus ca...incearca Zayn sa spuna."
"-Are o mica surpriza pentru cea mai frumoasa fata din casa? adauga Harry care iese din bucatarie cu un zambet suspicios de mare pe fata."
CITEȘTI
Here with you //H.S.//
FanfictionAshley Edwards.....O fata nu tocmai diplomata care nu a reusit pana la 18 ani sa cunoasca iubirea adevarata.Avea nevoie de sex!Dar nu putea face asta cu orice baiat....Pana isi facu aparitia Harry!In ziua absolvirii liceului,ea impreuna cu colegii e...