Chapter 2

224 11 0
                                    

[A\N] Deci....Fara deci!Vreau sa va spun ca desi povestea mea nu e cea mai buna din topuri vreau totusi sa o cititi si sa imi spuneti ce credeti despre ea.Nu cred ca va cer prea mult deci........Relax ;) O da si va spun de acum ca depinde de mine si de cat de repede imi vine inspiratia sa fac capitolele mai lungi si mai captivante!

P.S.=>Vote and Comment!!!

♡Citire placuta♡
------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Din perspectiva lui Ashley*

*Huh huh*

Ma indepartam tot mai mult de blocul in care locuia Harry.Lacrimile continuau sa se scurga pe obrajii mei pana ce ajungeau sa se izbeasca de asfalt.Auzeam sunetele claxoanelor de masina de pe strada.Am inteles ca am trecut pe rosu!!Am o zi proasta OK?!

M-am uitat in spate sa vad daca m-a urmarit.Din fericire pentru mine,Harry nu fugise dupa mine.Niciodata...Nu am crezut ca voi suferi atata....din cauza unui baiat!De ce atunci cand altii s-au despartit de mine nu am simtit durerea pe care o simt acum?!Dar ce dracu Ashley?!Nici nu erati impreuna!

Ceva rece si umed se izbi de obrazul meu.Ploaia......Vremea specifica Londrei.Incercam sa ma feresc de picurii de ploaie ce veneau cu viteza spre pamant dar fara folos.In toata nebunia asta nu am fost atenta si am cazut intr-o balta de noroi.Fuck!

Eram plina de noroi inclusiv pe par.Imi urasc viata!De ce trebuia sa mi se intample toate astea??!!M-am uitat in jos si am vazut cum incepusem sa sangerez la picior.Deci daca o sa mi se mai intample un alt lucru rau jur ca sar pe primul om pe care il vad in fata mea si il omor!!

M-am ridicat cu greu de la sol dar in zadar caci am cazut din nou.Acum plangeam mai rau ca niciodata.Nu mi se mai intamplase asta pana acum!Dintre toti baietii pe care i-am avut tocmai Harry m-a facut sa sufar cel mai rau!

Ma trezisem din gandurile mele de doua faruri ale unui Bentley parcat chiar in fata mea.M-am dus in dreptul geamului soferului sa vad mai indeaproape.Geamul se lasa si la volan era o fata blonda cu parul scurt si ochi caprui.Fata ma analiza din priviri din cap pana in picioare.Oare sa fug sau sa raman??

"-Singura pe strazi ha? spune ea pe un ton ironic.Si asta banuiesc ca este opera fostului tau iubit nu? intreaba si se uita la hainele mele pline de noroi."

"-Pff....Nici macar iubiti! spun eu."

"-Auch!Imi pare rau de tine!Hai intra! ma pofti ea."

M-am urcat pe locul de langa cel al soferului.Blonda asta parea o fata misterioasa si totusi una dura la suprafata.Hmmm....Ma intreb daca a intrat vreodata in puscarie?

"-Sti.....Asa sunt toti baietii (imi intinde un pachet de guma Five)..Spun ca te iubesc,iti fac declaratii de dragoste,noi ca proastele ajungem sa-i credem si in final,chiar cand ajungeti amandoi in pat....Se duce totul de rapa!"

"-Dar de unde sti atatea?"

"-Si eu am avut multi baieti la picioarele mele!Si eu am fost ca tine!Dar m-am schimbat mult de atunci!"

I-am luat increzatoare pachetul din mana si am inceput sa mestec cu pofta guma.

"-Eu sunt Mahmure!Tu?"

"-Ashley!Imi pare bine!"

"-Ashley....Hm!Presimt ca noi doua vom fi cele mai bune prietene!"

Rad.Imi place Mahmure.Seamana cu mine dar evident,eu nu sunt blonda.Am batut palma cu ea si Mahmure a pornit din nou masina.Ma intreb unde mergem?

Here with you //H.S.//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum