Chapter 1

311 15 1
                                    

[A\N] Vreau sa va anunt de acum ca nu am o data fixa pentru cand postez capitolele,mai ales ca scoala si antrenamentele imi ocupa ceva timp.Dar nu va faceti griji caci incerc sa postez cat de repede pot!

P.S.=>Vote and Comment!!

♡Lectura Placuta♡
______________________________________________________________________________________________________

*Din perspectiva lui Ashley*

Ramasesem singura in camera lui Harry.Ma plictiseam.Baiatul ala nu mai avea de gand sa vina odata??

M-am ridicat de pe pat si am inceput sa examinez camera lui din fiecare colt.Sincer nu ma asteptam sa fie asa de....Ordonat?Erau atatea poze cu el prin camera....El cu niste fete "dragute" din liceul lui.Pfff.....tarfe!

Mi-am dat ochii peste cap si am aruncat o privire spre cosul de gunoi.In el era aruncat un tricou de la o echipa de fotbal negru.In mijloc era inscriptionat numarul 19 si deasupra era scris numele lui...STYLES!

Era destul de murdar dar nu cred ca Mr Styles se va supara daca il port pentru cateva minute.Am scos putin capul afara din camera sa vad daca zona era libera.Am zambit si am inchis usa.Mi-am pus nuamidecat tricoul pe mine dupa care m-am dus in fata oglinzii sa ma privesc.

Hmm....Ma intreb de ce Harry il aruncase?

Mi se parea un lucru prea de valoare ca sa poata fi aruncat.....

Usa camerei se deschise si Harry isi facu aparitia.Facu o fata mirata cand vazuse tricoul lui pe mine.

"-Haha!Uitasem complet de ăsta! rade el.Stiu ca nu l-am mai purtat de la moartea...tatei...."

"-H-Harry iarta-ma nu am vrut sa fac asta....zic eu si incerc sa-mi dau jos tricoul."

"-E in regula Ashley!Iti sta bine oricum!"

"-De asta il aruncasei in cosul de gunoi? spun curioasa."

"-Pai....Tatal meu ma inscrise la fotbal cand aveam 10 ani si pentru mine sa joc fotbal era singurul lucru care il iubeam.Tatal meu a decedat acum un an si de atunci am renuntat la joc si aruncasem tricoul asta!"

O lacrima i se scurse pe pielea fina.M-am apropiat de el si i-am sters lacrima dupa care i-am schitat un zambet.Pentru prima oara am simtit cum cineva chiar ma intelege....Si eu mi-am pierdut tatal si am suferit foarte mult,mai ales cand mama m-a abandonat si s-a dus in America.

Pentru mine singura alinare era sa ma droghez.Imi faceam rau,raul acela care pentru mine era un bine...Binele care ma facea sa uit de toate momentele grele prin care trecusem prin viata....

Ma trezisem la realitate din amintirile mele observand ca Harry m-a prins de mana si mi-a zis sa-l urmez.Ne-am dus in living unde se presupune ca ne asteptau clatitele cu nutella si filmul.El mi-a zis sa inchid ochii caci era o surpriza.Surpriza??Pentru mine?

Am avut incredere in el si am inchis ochii.Am pasit in incapere timida urmandu-l pe Harry.

"-Poti deschide ochii Ash! spune el."

"-Deci care era......nici nu apuc sa termin propozitia caci am ramas masca la vederea lumanarilor parfumate si a petalelor de trandafiri imprastiate prin camera.......Surpriza?"

"-Iti place deci? rade el."

"-Asa faci cu orice invitata de a ta?"

"-Nu prea invit fete pe la mine...Sincer cred ca esti prima si nu cred ca ai vrea sa crezi ca sunt ca orice alt baiat cu care ai fost pana acum...."

Here with you //H.S.//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum