"NEE, GEEF TERUG!" riep ik, Ariel, tegen een klasgenoot: Alex. Nou, klasgenoot... Ik word al door hem gepest sinds ik hem ken, mijn hele leven dus. "GEEF HET TERUG!" riep ik nog eens. Ik keek naar
m'n telefoon die hij dus heeft afgepakt. "En wat als ik dat niet doe, liefje?" zei hij met een grijns op zijn smoel. Ik pakte mijn staf en richtte hem op Alex. "Aww, wat wil je doen met dat takje? In mijn oog prikken, liefje?" hij lachte weer. Geen magie buiten Zweinstein, herinnerde ik me weer. Ik stopte mijn staf weer terug in mijn broekzak en zei: "Noem mij geen liefje, Alexander!" Ik rende weg en gek genoeg liep hij mij niet achterna, het enige wat hij zei was: "Hier, je telefoon, liefje!". Ik stopte met rennen maar keek niet achterom. "Lieeeefffjeeee!" riep Alex weer. Ik draaide hem om en rende naar hem toe. Hij gaf mij m'n telefoon. Ik wilde weglopen maar hij pakte mijn kraag vast. "Ho ho ho, waar ga jij heen?" zei hij terwijl hij diep in mijn ogen keek. "Ga weg, kerstman, het is pas Augustus weet je?" riep ik in zijn oor. Hij keek me zuur aan en zei: "Ik krijg je nog wel, zeemeermin". Ik rende weer weg, deze keer MET mijn telefoon.Eenmaal thuis aangekomen...
"Mam, ben thuis!" riep ik. "Je bent weer laat schat." riep ze terug. Ik zuchtte en ging rechtstreeks naar mijn kamer. Ik deed de deur op slot en liep naar m'n bureau. Ik plofte op m'n zitzak en pakte m'n telefoon. What the... Hij heeft zijn nummer opgeslagen in mijn telefoon als: 'Alexander mijn prins charming' Waarom zou hij zoiets doen? Ik veranderde het weer in: 'Alexander☠️' Ik heb zijn nummer alleen omdat onze klas een groepsapp heeft. Ik ben allang van die school af, maar bleef toch in de groep. Ik had niet echt veel keus, want elke keer als ik de groep verliet, werd ik er weer in gegooid. Ik opende mijn laptop en tikte in: YouTube. Ik staarde heel even naar de home page. Ik zag een nieuw filmpje van Liza Koshy. (A/N zij is een Engelse youtuber. Ik raad het iedereen die goed Engels kan en comedy leuk vind aan om haar filmpjes te bekijken) Ik bekeek het filmpje en toen het voorbij was riep mijn moeder me: "ARIEL WE GAAN ETEN!". Ik liep naar beneden en ging eten. Na het eten deed ik nog wat onbelangrijke dingen en ging toen slapen met de gedachte dat het morgen 1 September is...
A/N
Heyyy! En hoe vonden jullie het eerste deel van My magical life? Reactie's, tips, tops en haat is welkom;) JOE!Uiterlijk van mensen in het verhaal tot nu toe:
Ariel:Alexander:
JE LEEST
My magical life |GESTOPT|
FanfictionLET OP: Dit boek is gestopt zonder een echt einde, als je iets van mij wilt lezen, lees mijn nieuwe boek: Het verloren kind✨ Ariel is een normaal meisje, nou ja... Ze is een heks maar wel een modderbloedje... Nadat ze was uitgenodigd om naar Zweins...