Archief

29 3 0
                                    

~Ariel~
Ik kon nog steeds niet geloven dat Glory ons zo in de steek liet. Ik begrijp eigenlijk niks van wat ze de laatste tijd doet. Ik ga vandaag dus gewoon met Eric naar Zweinsveld.

Ik kroop vermoeid uit mijn bed en ging douchen. Ik droogde me af en deed wat kleren aan; een t-shirt met een zeemeermin erop en daaronder een zwarte broek. Ik deed mijn zwarte bomberjack aan en deed mijn haar in een staart. We mochten vandaag aandoen wat we wilden omdat we naar Zweinsveld zouden gaan.

Ik liep naar de Grote Zaal om Eric te vinden. Toen ik er was plofte ik betreurd naast hem neer met een betreurd gezicht. "Slecht nieuws." zei Eric met een nog zieligere blik. "Ik... Ik heb geen toestemmingspapieren voor Zweinsveld." zei hij een beetje bang. "Oh." ik was best teleurgesteld. "Dan ga ik ook niet-" Eric onderbrak me. "Nee, jij gaat wel!" zei hij met een glimlach, een neppe volgens mij. "Met wie? Mevrouw Glory?" lachte ik. Eric zuchtte. "Oke dan. Wacht!" zei hij opeens. "We gaan naar de verboden etage." fluisterde hij. Ik knikte heel hard met mijn hoofd en gilde: "Ja!".

Na het eten waren we naar de Griffoendor leerlingenkamer gegaan. Ja, hij mag er in al zeurt de Dikke Dame zoveel over dat het niet kan. We wachtten totdat iedereen weg was. "Zullen we?" vroeg ik. Eric knikte en we stonden op. We liepen de kamer uit en liepen over de stille gangen. We liepen de trappen op en waren op de verboden etage. "Kijk een deur!" fluisterde ik enthousiast. "Wacht. Dit deed "de legendarische Hermelien Griffel ook." lachte Eric en liep zachtjes naar de deur met mij achter hem aan.

"Alohomora." fluisterde hij en de deur vloog open. "Wow!" riep ik bijna en hij zette zijn vinger op zijn mond als teken dat ik stil moest zijn. We liepen zachtjes de deur binnen. We zagen allemaal soorten brieven over leerlingen. "Ik zoek mijn naam op en jij de jouwe." fluisterde ik tegen Eric. "Got it!" riep ik. "Ssshhh. Ik heb het ook kom op we gaan." hij wees naar deur. We liepen de deur uit en sloten hem voorzichtig. Ik zag iets uit Erics broek steken. "Hey, wat is dat?" ik wees naar zijn broekzak. "Oh ja!" hij pakte het papiertje snel uit zijn zak. We waren inmiddels de trappen al af. "D-dat is de sluipwegwijzer!" riep ik bijna. "Van Potter." plakte ik er nog achter. Ik griste de sluipwegwijzer uit zijn handen en zei: "I solemnly swear that I am up to no good." We zagen opeens onze namen staan en zagen dat een leraar onze kant op kwam. "Net op tijd. Rennen!" zei ik en we renden de kant van de Griffoendor leerlingenkamer op. 

Toen we er waren ploften we allebei neer op een bank. "Zullen we de papieren lezen?" zei ik en Eric lachte: "Duh". We pakten de papieren en begonnen te lezen. Ariel Alexia Grey, las ik. Wat? Ik las verder tot ik iets las dat alles veranderde...

A/N
TAM TAM TAMMMM. Wat heeft ze gelezen? Wat staat er?! Ik zal proberen snel te updaten!🙌🏻

My magical life |GESTOPT|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu