Revenge

12 3 0
                                    

~Pov Glory~
Hij vroeg me, nee, beveelde me om nooit meer met Ariel en Eric om te gaan. Ik had nee willen zeggen, maar dan zou hij alles wat ik hem ooit heb verteld doorvertellen. En als dat zou gebeuren...

Ik heb niet zo veel geheimen, ik weet vooral de geheimen van andere mensen. Waarom ik het aan Albus Potter heb verteld? Ik vertrouwde hem. Vertrouwen... Wat is dat eigenlijk..? In iemand geloven? Nee, het is een gevoel, een gevoel dat ik nu niet meer heb, niet in hem.

~Pov Ariel~
"Ik kan nog steeds niet geloven wat ze heeft gedaan. Alsof het niet genoeg was dat ze ons zomaar negeerde." Eric was woedend nadat hij hoorde wat Glory had gedaan. Hij is haar een paar keer gaan zoeken, maar zonder resultaat. Ze is al een paar dagen nergens te bekennen. Alex zegt dat hij haar zelfs niet in de Zwadderich leerlingenkamer heeft gezien.

"Het is echt alsof ze van de aardbodem is verdwenen." zei Eric na een tijdje stilte. "Ja, klopt." ik knikte. "Hey Ariel!" Alex kwam binnenlopen. We zaten namelijk in de bibliotheek. We zouden huiswerk moeten maken, maar dat is hem niet geworden. "Jij ook hier..." mompelde Eric terwijl ik naar Alex zwaaide. "Dus, wat doen jullie?" vroeg hij met een lief glimlachje. "Hoef jij niet te weten." mompelde Eric weer in zichzelf. "Niks bijzonders." antwoordde ik. "Over Glory denken dus?" ik knikte lachend.

"Weet je, ik denk dat we het echt aan Anderling moeten vragen." ik en Eric keken elkaar aan met een No Way- blik. "Wat?" vroeg Alex toen hij onze blikken zag. "Nee, ik vertrouw haar niet meer." ik stond op pakte mijn boeken en liep weg zonder achter me te kijken.

Ik besloot uiteindelijk om mijn huiswerk in mijn slaapkamer te 'maken'. "Hey." fluisterde ik bijna. Stella kwam de slaapkamer binnen en ik lachte stijfjes. Geen antwoord. De laatste tijd leek het alsof ze me negeerde en zelfs ontweek. "Wat is er?" ik stond op en ging op haar bed zitten waar ze zelf nu ook op zat. "Ga weg." ze keek naar haar voeten. Ik bleef zitten. "Ga. Weg." ze hield pauzes tussen die twee woorden. Ik bleef nog steeds zitten. Ik wilde mijn mond open trekken om nog eens te vragen wat er was, maar Stella was mij voor. Ze stond op en balde haar vuisten. "Ik zei ga weg, GA WEG, GA WEG, GA WEG!" gilde ze. Ik keek haar even verbaasd aan, maar liep toen weer terug naar mijn bed.

"Take a chill-pill." mompelde ik in mezelf. Ze had het waarschijnlijk gehoord want ze keek me boos aan en trok haar gordijnen in een ruk dicht. Wat heeft zij?

Na een tijdje kwam Stella weer tevoorschijn. "Het spijt me." ze friemelde aan haar shirt. "Het maakt niet uit alleen zou ik wel willen weten waarom je het deed." ze ging naast me zitten. "I-ik hoorde over jou en Alex..." ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Hoe kon ik vergeten dat zij op Alex was?

~Pov Stella~
"Weet je, je zei dat het waarschijnlijk een grap was. En dat je hem niet leuk vond." ik vond het niet erg dat ze wat met Alex had, ik wist dat ik toch geen kans met hem had. Het erge vond ik dat ze loog. "Stella... H-Het spijt me." ik zette een nep-glimlach op. "Het maakt niet echt uit. Maar waarom loog je?" ik was eerlijk gezegd wel bang voor het antwoord. "Ik heb niet gelogen, ik dacht echt dat het een grap was." ik zag aan haar gezicht dat ze het meende. "Oké ik geloof je." loog ik, ik knuffelde haar en ik liep terug naar mijn bed. Ik moet zorgen dat ze weg gaat...

A/N
~2 jaar later~🙄😂
Sorry, sorry, sorry!!! Ik heb dit vaker gezegd (denk ik), maar ik heb een toetsweek deze week. Ik heb nog maar 2 toetsen te gaan dus dan zal ik updaten, hopelijk... Maarrrr... wat zal Stella volgens jullie doen? En waar is Glory? BYEEE AND STAY CRAZY❤️

My magical life |GESTOPT|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu