~14.5~

147 10 2
                                    

"Gguk - ah,Jimimie.. Hyung teringin nak pergi taman lah.Bosan betul duduk dalam wad nih" rungut Yoongi kepada Jungkook dan Jimin."Arasseo hyung" Jungkook membalas.Jimin mula mengambil wheelchair yang disediakan di dalam wad itu dan membawanya ke tepi katil Yoongi.

Jungkook mengangkat badan Yoongi macam plastik beg sahaja dan meletakkan Yoongi ke atas wheelchair tersebut.Yoongi hanya ketawa kerana dia berasa lucu apabila Jungkook mengangkatnya seperti beratnya hanya seringan plastik.

"Kookie angkat hyung macam hyung nim ringan👏Haha,mian kalau berat" kata Yoongi.Jungkook menahan dirinya daripada menangis.Tubuh Yoongi sangatlah kurus,mukanya cengkung,bibirnya merekah dan Jungkook berasa dia mengangkat plastik beg sahaja kerana berat badan Yoongi lansung tidak mencecah 40kg.

Hal ini kerana Yoongi selalu memuntahkan makanan yang dia makan.Jiyool kata itu salah satu kesan terapi yang dijalankan ke atas Yoongi. Terapi tersebut diadakan untuk mencegah sel kanser menjadi aktif.

"Ani, hyung.Yoongi hyung tat berat lah.Kook kan the strongest boy in BTS,takkan lah hyung yang berat macam plastik Kook tak boleh angkat" balas Jungkook.Jimin yang menolak kerusi roda itu hanya mendiamkan diri.

Seusai sampai di taman hospital,Yoongi tersengih apabila menghirup udara yang segar mugar."Wah~Dah lama hyung tak hirup udara yang segar macam ni..Thanks Jiminie, Kookie" ucap Yoongi.

Mereka mendiamkan diri, menikmati suasana yang tenang dan menghargai setiap detik kerana mereka takut mereka tak akan dapat menikmati suasan sebegini lagi.

*amugeotdo eobtdeon yeoldaseosui na~
sesangeun cham keosseo neomu jageun na~
ije nan sangsanghal sudo eobseo
hyanggiga eobtdeon teong~ bieoitdeon na na
I pray~

Love you my brother hyeongdeuri isseo~
gamjeongi saenggyeosseo na naega dwaesseo~
So I'm me~
Now I'm me~

You make me begin
You make me begin
You make me begin
(Smile with me, smile with me,
smile with me)
You make me begin
(Smile with me, smile with me)

chameul suga eobseo
ulgo inneun neo~
daesin ulgo sipeo
hal sun eobjiman~

You make me begin
You make me begin
You make me begin
(Cry with me, cry with me,
cry with me)
You make me begin
(Cry with me, cry with me)

jugeul geot gata hyeongi seulpeumyeon~
hyeongi apeumyeon naega apeun geotboda apa~

Brother let's cry, cry ulgo malja~
seulpeumeun jal moreujiman geunyang ullae~
Because, because~

You made me again
You made me again
You made me again
(Fly with me, fly with me,
fly with me)
You made me again
(Fly with me, fly with me)

You make me begin
You made me again~

Jungkook menyanyikan lagu tersebut dengan nada perlahan.Tetapi cukup kuat untuk Jimin dan Yoongi dengar.(ayat kelingggg 😪)Yoongi tersenyum sambil menghayati nyanyian Jungkook yang cukup merdu dan sayu.Sungguh, dia akan merindui suara ahli BTS.Rindu untuk bekerja keras mencipta lagu yang cukup lit 🔥 bersama-sama BTS.Banyak betul benda yang dia akan rindui selepas dia pergi nanti.

Jungkook menahan air matanya daripada mencurah selepas menamatkan nyanyiannya.Dia mengukir senyuman kepada Yoongi.Mereka mula berbual mengenai BTS dan perkara-perkara lain.

'Hyung,just like the song. I feel like I'm going to die when hyung is sad.When hyung is in pain, it hurts more than when I'm in pain.I can't stand seeing
you hurt.I want to cry instead.As I know that I can't replace your pain 💦Stay strong. For us, please'

[C] When One of Seven Petals Rose is GoneWhere stories live. Discover now