Multimedia da : Lara, kardeşi Buğra ve Tuğçe, kardeşi Eda var.
Zara Larsson- Symphony (dinleyin güzel şarkı - Elifziğim)
Öncelikle herkese merhaba :) İyi okumalar... - paragrafiçi yorumlarınızı bekliyorum...
***
Bu sabah ta annemin sesiyle yataktan fırladım ve bu her zaman olan bir şeydi. Elimi belime koyup bağırmaya başladım. Belim yataktan düşünce çok acımıştı.
Bu... bu sabah arkadaşlarının üstüne atlamasıyla uyandırılmaktan daha kötüydü. Evet, o anı yaşadım ve gerçekten korkunç bir olaydı. Tam karnımın üstüne atlamalarıyla karnım yerlebir olmuştu.
Her neyse, lavaboya girip çıktıktan sonra aynamın karşısına geçip saçımı salaş bir topuz yaptıktan sonra en alt kata inip salona geçtim. Annem yine bir kahvaltı tabağı hazırlayıp evden çıkmıştı.
Buğra ise yanıma gelip yanağıma öpücük kondurdu. "Günaydın " dedi. Ben de "Günaydın " diyip yarım saat uğraştığı saçlarını bozdum. "Ne yaptın lan!" dedi.
Ben de "Ablalara lan denmez ergen" dedim.
"Ya bi git işin mi yok. Niye uğraşıyosun be, git de Tuğçenin yanına ne yaparsan yap" tekrar uflayıp aynanın karşısına geçti ve saçlarını düzeltmeye çalıştı. Ben de onun bu haline gülerken aynadan tip tip bana baktı.Çok yaramaz bir kardeşim var. Henüz 14 yaşında ama yaramazlıkları gün geçtikçe artıyor. Bir gün beni deli etmezse şaşırmayın.
"Abla ben çıkıyorum, dershaneden çıkınca arkadaşlarla dolaşıcaz biraz" dedi.
Türkiye 'ye daha önce hiç gitmedik ama ailemiz Türk olduğundan iki dildede konuşabiliyoruz. "Tamam" dedim ve gitti.
***
Kahvaltımı yaptıktan sonra odama gidip üstüme hava serin olduğundan dolayı göbeğimi gösteren kırmızı bir kazak, altına kot pantolon, deri ceket, siyah bere ve sarı botlarımı giydim.
Telefonumu alıp Tuğçe' yi aradım.
"Alo nerdesin Tuğçe? "
" La-Lara be-ben, ben hiç iyi değilim" sesi ve kekelemesi hiç hoşuma gitmedi.
"Nerdesin dedim! " bağırdım.
" Evdeyim Lara... "
" Tamam bekle beni. "
Her ne olursa olsun yanında olacağım. O benim en iyi arkadaşım. Tek saçmaladığım, iğrençlikler yaptığım, yanında mallaştığım insandı o.
Kankalık da bu değilmiydi zaten? Ben Anıl'la çıkmaya başladığımda tek zafer dansı yaptığım kişiydi o.
Ben düşüncelerime dalarken nasıl geldiğimi anlamadan arabamdan indim. Koşarak kapılarının önüne geldiğimde zile bastım. Hale teyze kapıyı açtığında rimeli akmıştı. Anlamıştım, her zamanki gibi Tuğçe'nin kardeşi, Eda'yla kavga etmişlerdi. Eda daha küçüktü, ergenliğe yeni girmişti.
"Ne oldu Hale Teyzem,?" dedim üzgünce ve tekrar ağlamaya başladı. Çok üzgün gözüküyordu. Hemen boynuna atladım. Gözyaşlarını elleriyle silip "Tuğçe salonda." derken eliyle salonu gösterdi. Başımla onaylayıp salona doğru ilerlemeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
ChickLit#Küfür İçeriklidir 'Her hikayede böyle bir sahne vardı ve hepsini buzdan adamları ya da beyaz atlı prensleri kurtarırdı. Demek ki benim bir hikayem yokmuş, buraya kadarmış. Ben kimsenin kurtarmaya bile uğraşmayacağı sıradan, salak bir kızdım. Tesadü...