Multimedia'da : Tümen ve Duru var. (Duru'yu değiştirdim. Öbürü içime sinmedi :O)
Dj Snake ft. Justin Bieber - Let Me Love You
~
Bu şarkıyı çok seviyorum!
-Sizleri de ;P
Keyifli okumalar yıldızlar! 💜
Lara'dan
Kapının ardındaki kişi Tümen'di. Duru'ya bakıp "Niye ağlıyosun lan!" dedi ama sert çıkmadı sesi. Sadece "Şey,hiiç." diyebildi Duru. "Hee. Neyse kızlar biraz bişeyler versenize bizde acıktık. Yeşim Sultan uyumuş. " dedikten sonra sadece bir paket cips attım.
O da "Bu ne lan. Alın istemiyorum bişey, alırım ben." dedi ve odadan çıktı. Duru bize bakıp "Duymamıştır dimi? Yani öyledir dimi ya. Off ya duyduysa. Bakın ben böyle bişey için onunla aramızın açılmasını istemiyorum. " dedi.
Ben ise "Duysaydı söylerdi kanka boşver. Ee yarın doğum günün girl. I love you. Sanırım ilk kutlayan biz olcaz lan." dedim ve otuz iki diş gülümsedim.
Tuğçe ise "Of Lara herşeyi mahfet zaten. Kızım niye söylüyon. Allah'ım yarabbim deliricem." dedi.
Duru lafa atladı "Oha, yarın benim doğum günüm mü? Yani bu gece. Oha çoksel lan ilk defa yurt dışında kutliycam. Oyyş,yirim sizi."dedi ve yanaklarımızı sıkmaya başladı.
Bu kızın ani duygu değişikliğini anlayamıyorum. Ama seviyorum da.
Duru bir anda "Popom titredi lan!" diye bağırınca Tuğçe "Ne bağrınıyosun ya, telefondur o." diyince Duru gözlerini açtı ve "Oha, çok mantıklı." dedi ve telefonu eline aldı. "Tümen mesaj atmış." dedi ve gözleri doldu.
"Dur okuyom. Aha bidaha okuyom. Dur, dur bidaha. Yok lan bide sen oku." dedi ve eliyle gözlerini kapayıp telefonu bana uzattı.
Kimden : tüMAN
Duru, az kapıya insene.
23.02
Sesli bir şekilde okuduğumda Tuğçe "Yuh, cevap yazsanıza hadi." dedi. Ben ise parmaklarımı klavyede oynatmaya başladım.
Kime : tüMAN
Tamam, beş dakikaya ordayım.
23.04
"Kızım ne beş dakikası, hemen inerim aşağı ben!?" diye bağırdı Duru. Tuğçeyle birbirimize bakıp göz kırptık ve "Sen öyle san!" dedik. Duru gözlerini devirirken ben makyaj malzemelerimi çıkarmakla uğraşıyordum. Sonunda bulup başardığımda Tuğçe'yle gizli bir görevdeymişcesine makyaj yapmaya başladık. Fazla abartmadık.
Ağlamaktan şişmiş göz altlarını ve burnunu kapattık. Zaten ağladığı için kalınlaşan dudaklarına koyu bir ruj sürdük. Gözlerini de hallettikten sonra onu aynanın karşısına götürdüğümde ağzından bir 'Oha' edası çıktığında Tuğçe'yle ellerimizi yumruk yapıp tokuşturduk. "Ya bu ne böyle düğüne gider gibi, durun bari ruju siliyim. " dedikten sonra Tuğçe "Beş dakika doldu salak koşsana!" dedikten sonra Duru önce gözlerini pörtletti, sonra ise uçtu, bildiğimiz uçtu yani.
Tümen'den
Beş dakika geldi geçti, bu kız hala gelmedi. Salak onu duymadığımı sanıyor ama yanılıyor. Tabiiki ben de onu deli gibi seviyorum ama onun da bana karşı hissettiği gibi onun beni abisi olarak gördüğünü sanıyordum. Taa ki Buğra 'Duru ve Tuğçe de burda' diyene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
Literatura Feminina#Küfür İçeriklidir 'Her hikayede böyle bir sahne vardı ve hepsini buzdan adamları ya da beyaz atlı prensleri kurtarırdı. Demek ki benim bir hikayem yokmuş, buraya kadarmış. Ben kimsenin kurtarmaya bile uğraşmayacağı sıradan, salak bir kızdım. Tesadü...