6.

239 25 4
                                    

Τάλιας ποβ:

Τώρα όπου νάναι φτανω στο παρκο. Περπατάω στο πεζούλι το οποίο είναι παράλληλο σε αυτό .

Την εποχή αυτή το παρκο εδώ είναι απλά πανέμορφο . καταπράσινο γρασίδι , τεραστιοι φινοικες , μερικά  μεγαλα πεύκα και τα ελάχιστα( αλλά πανέμορφα) παρτέρια με λουλούδια, περιγράφουν την άνοιξη στο Λός Άντζελες τέλεια .

Προσπαθώ να σκεφτώ οτιδήποτε μπορω (ώστε να κουλαρω λίγο) , γιατί σε μερικά λεπτα θα δω τον Τσαντ και η σκέψη να τρέξω μέχρι το σπίτι παλι και να κλειδωθω μέσα στο δωμάτιο μου για την υπόλοιπή μου ζωή έχει περάσει κάμποσες φορες απο το μυαλό μου.

Ας αλλάξουμε θέμα ...

Υπαρχουν ελάχιστοι άνθρωποι στο παρκο . κάνουν πικ Νικ και παίζουν παιχνίδια. Τα γέλια τους αντηχούν  σε όλο το παρκο , και ο ουρανός συνεχίζει να είναι το πανέμορφο κοκκινο χρώμα που ηταν πριν φύγω απο το σπίτι . τι ομορφο απόγευμα . όλα πάνε τέλεια .

Φτανω στην διασταύρωση πεζών . ενα αμάξι σταματάει και με αφήνει να περάσω. χαρίζω του οδηγού  ενα χαμόγελο και περναω απέναντι .

Κάνω αλλά δυο βήματα και ανοίγω την καγκελόπορτα του πάρκου.

Μπαίνω μέσα και  κλείνω την πόρτα απο πίσω μου . πριν γυρίσω παίρνω μια βαθιά ανάσα .

"όλα θα πάνε καλά ...παμε να δουμε τι θα πει . " αντηχουν τα λογια μου για χιλιοστή φορά μέσα ατο κεφάλι μου . γυριζω και αρχίζω να ψάχνω τον Τσαντ

Είναι εκεί .Εκεί που μου είπε να συναντήθουμε . τον βλέπω και μου κανει νεύματα με το χερι (και καλά απο εκεί είναι να πάω ) αρχίζω και χαμογελάω. Δεν ξέρω γιατί.

Χαμογελάω ακανόνιστα η καρδιά μου χτυπάει πολύ γρήγορα και το βήμα μου αρχίζει να επιταχύνεται . ωχ...ελπίζω να μη έχω συναισθήματα ακόμα για αυτον .

Flashback: Τα ουρλιαχτά και τα χαστουκια περνάνε απο το μυαλό μου και με κανουν  να ανοιγοκλεισω τα ματια μου κάμποσες φορες . σαν φλας απο κάμερες να εμφανίζονται ακριβως μπροστά στα ματια μου, οι αναμνησεις , σαν να με τυφλώνουν για μερικά δεύτερα . συνεχίζω και περπαταω όμως . παραμένω δυνατή .

φτανω δυο βήματα απο αυτον

Τον κοιτάζω. με κοιτάζει .
μου χαρίζει ένα χαμόγελο .

"Γεια Ταλία " μου λέει ενω κανει 1 βήμα προς το μέρος μου .

κάνω ενα πίσω

The other side of the door// Martinez TwinsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant