Ταλιας ποβ:
"Λοιπον θα χρειαστεί να το ξαναπω; πες την αλήθεια ρε χαζή . " μου λέει ενώ τώρα βράζει κάι αυτός απο θυμο
Σκουπίζω με το χερι μου το αίμα στο προσωπο μου και κάθομαι οκλαδόν κοιτάζοντας τον με το μεγαλυτερο χαμόγελο .
προσπαθώ να του σπασω όσο περισσότερο τα νεύρα...είμαι χαζή το ξέρω
"Τι θες ρε ...χαζή είσαι; δεν πας καλά..." μου λέει ενω σκύβει και με κοιτάζει στα ματια .
"Τίποτα ...απλα εγώ τόση ωρα σου λέω την αλήθεια . ο μόνος χαζός εδώ είσαι εσύ ." του λέω .
Μην του πας κοντρα παλι.
όχι παλι ρε Ταλία όχι παλι ...σταματά!!
"Σηκωστε την " λέει στους 'φιλους του'
"Μην τολμησετε και με ακουμπισετε " αρχίζει να φωνάζω και να διαμαρτύρομαι, κάνοντας αυτο που τους ζήτησε πιο δύσκολο .Αλλά είναι 2 εναντιον 1 .
νίκησαν αυτοι.Με έπιασαν απο τις μασχάλες και με σήκωσαν όρθια .
"Λοιπον σταματά να μου κανεις την έξυπνουλα...γιατί δεν είσαι. Επίσης αυτό απλα θα χειροτερέψει την κατασταση σου . " φωναζει ,
μου κανει τώρα και κινήσεις με τα χέρια, λες και είναι έτοιμος να βγάλει φτερά και να πετάξει . είναι αστείο
Λοιπον Ταλία μην βγάλεις κιχ ...μην βγάλεις κιχ ....
Και...άντε παλι . προετοιμάσου για κι άλλη μια μπουνιά . Τέλεια...
"Πριν λίγο δεν μου ειπες οτι είμαι πολύ έξυπνη κοπελα " του λέω με παιχνιδιάρικο τροπο ...
καλά Ταλία τώρα απλα τα έκανες χίλιες φορές χειρότερα ... όχι απλα χειρότερα χίλιες φορες χειρότερα .
"Μάλλον δεν καταλαβαίνεις " μου λεει ενω σηκώνει το χερι του στο ύψος του προσωπο μου
"Καλά τα είπαμε " προσθέτει και μου παιζει μια μπουνιά στο προσωπο.
Κλείνω τα ματια μου , και νιώθω το χερι του να με χτυπάει στο προσωπο .
Ανοίγω το στόμα μου απο τον πόνο σαν να μου έσπασε το σαγόνι. Αρχίζω να ζαλιζομαι. Ουαου
Οι 'φιλοι του' μου σφίγγουν τα μπράτσα μου δυνατά ενω αυτός προετοιμαζεται να με ξαναχτυπήσει.
Δακρυα τρέχουν απο τα ματια μου. Δεν μπορω να τα σταματήσω .
Ξανασηκωνει τι χερι του. Όχι παλι
BINABASA MO ANG
The other side of the door// Martinez Twins
FanfictionΗ Τάλια έχει κανει την ζωή τη θάλασσα. έμπλεξε "με τις κακές παρέες του Τσαντ" όπως λέει ο Ιβάν , και τώρα κάθεται πίσω απο την πόρτα του δωματίου της με τον Ιβάν από την άλλη μεριά της πόρτας και να του λέει συνέχεια ψέματα. "Είναι κολλητός μου δεν...