8.

228 29 2
                                    

Ιβάνς ποβ :

Φτανω στο παρκο.

Η καρδιά μου χτυπάει τόσο γρήγορα είναι έτοιμη να εκραγεί.

Αν την έχει ακουμπήσει θα τον σπασω στο ξύλο.
Δεν το πιστεύω οτι δεν μου το είπε. Γιατί ;

Την αγαπάω τόσο πολυ . αν μου το είχε πει θα την βοηθουσα να μην μπλέξει. 

Τώρα είναι όμως αργά . έπρεπε να είχα μπει στο δωμάτιο πιο νωρίς και να την σταματήσω.

Κοιτάζω γύρω γύρω σε όλο το παρκο. Δεν την βλέπω πουθενά .

Μα που είναι;;;; αρχίζω να σκαναρω το παρκο με πολύ προσοχή ψάχνοντας την .

Ενα γνωστό προσωπο μου αποσπάει την προσοχη και αρχίζω να σκέφτομαι ποιας μπορεί να είναι .

Γείτονας; ...αποκλείεται.

Απο το σχολειο;

....ναι απο το σχολείο.

ποιος είναι όμως .
Απο την τάξη μου .μπα.

Και τοτε γυρίζει προς το μερος μου, σκηβω γρήγορα να μην με δει ...τώρα με ενοχλεί ποιος είναι...τον ξανακοιταζω και το πρωσοπο του....

Flashback:
*1 χρόνια πριν*
"Νατα και παλι τα δυδιμακια μας" έρχεται ο Τσαντ προς εμένα και τον Εμίλιο .

καθόμαστε κάτω απο ενα δέντρο στο προαύλιο του σχολείου και περιμένουμε την Ταλία τον Μπίσλεϊ και την Μαρία να έρθουν απο την τάξη τους (ηταν σε μαθημα αυτή την ωρα, εμείς ειχαμε κενο, δυστυχως ειμαστε σε αλλά τμήματα αλλά του χρονου θα είμαστε όλοι μαζί. )

Ο Τσαντ είναι στην τάξη μας φέτος και μας έχει σπάσει τα νεύρα.

"Τσαντ φύγε απο εδώ , τι θες με εμας;" λέει ο Εμίλιο ενω αγνοεί τον Τσαντ που στέκεται ακριβως μπροστά μας, και συνεχίζει να κοιτάζει κάτι στο κινητό του

"Ναι Τσαντ φύγε πήγαινε να εκνευρισεις κάποιον άλλο. Δεν έχω όρεξη για εσένα τώρα " του λέω ενω τον καρφωνω με το βλέμμα μου

"Μα εγώ δεν θέλω να φύγω,θέλω να σας κάνω παρέα, ποτε θα έρθουν τα φιλάρακια σας. Ξέρεις η Τάλια " μας λέει ενω έρχεται πιο κοντά .

αν περάσει την νοητή γραμμή που έχω σχεδιάσει μπροστά μας θα γίνει χαμός.

"Ασε τη Ταλία ήσυχη μην την εμπλεξεις στα θεματικά που έχουμε εμείς οι τρεις μεταξύ μας " λέει ο Εμίλιο αυτή την φορά ενω βράζει απο θυμο  .

The other side of the door// Martinez TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat