פרק 16

4.3K 153 5
                                    

"יאללה בואי" קייל צעק מהכניסה וזרק עליי מגבת.
"לאן בדיוק?" שאלתי ונעמדתי.
"אנחנו הולכים להתאמן" הרגל שלי כבר החלימה,למעשה הגוף שלי כמעט כמו חדש,בכל זאת עברו כבר חודשיים...
העולם התחתון סוער מאז המוות של לנארד, קייל כל הזמן יוצא למלחמות בין כנופיות ומצליח לשמר את כבודו של אביו.
ואני בינתיים הייתי בבית עם הרופאה הפסיכית,החלמתי כמו שצריך.עכשיו אני אוכל לצאת לשטח סוף סוף.
"2 דקות אני מתלבשת" אמרתי והוא לא זז מהכניסה לחדר.
"קישטה" אמרתי וסגרתי לו את הדלת בפנים.
"זה אימון אגרוף,תתלבשי בהתאם" הוא צעק ואז שמעתי את צעדיו מתרחקים.
זרקתי על עצמי גופייה צמודה,שעכשיו קצת פחות צמודה כי רזיתי וטייץ שחור פשוט עם נעלי ספורט.

"בוא נראה אותך גבר" אמרתי והתמקמתי בעמידת מוצא.
הוא חייך והתמקם גם הוא,מוכן לקרב.
התאגרפנו במשך שעות,ברור שקייל יותר חזק ממני,הוא גבר ולוחם מיומן מאוד אבל אני מאמינה שכשאני אתחזק אני אצליח להביס אותו.
"היית יחסית בסדר" הוא גיחך ואני נתנתי לו אגרוף בכתף.
"תשתי" הוא אמר והושיט לי את הבקבוק מים ביחד עם המגבת.
"זה היה כיף" הודיתי וניגבתי את הפנים שלי מהזיעה שהצטברה עליי.
"רוצה ללכת למטווח?" הוא שאל ושתה.
"לא...דיי להיום אני רוצה לנוח" אמרתי והנחתי את המגבת מאחורי הראש.
"טוב,אבל בערב יש אירוע חשוב מאוד שאני רוצה שתהיי נוכחת בו" הוא אמר והסיר את החבישה מידיו,זאתי ששמים מתחת לכפפות.
"איזה אירוע?" שאלתי.
"יום הולדת לחברה של לוק" אני לא מאמינה שהם שרדו עד עכשיו,הייתי בטוחה שהוא משתמש בה רק כדי לזיין אותה.
"סבבה" אמרתי.
"אה ומחכה לך שמלה תלויה בחדר,זו מסיבה בסגנון ימיי הביניים" מה ימי הביניים עכשיו?!
חשבתי שאני אלבש משהו צמוד סקסי לא איזו שמלה מתנפחת עם פפיון.

לבשתי את השמלה,אלוהים המחוך הזה לוחץ כמו טמפון! אי אפשר לנשום פה,אבל לפחות הציצים שלי נראים טוב.
"גברת גרין בואי אני אסדר לך את השיער" כמובן שקייל הביא צוות איפור ושיער.
"אני רוצה משהו פשוט,לא איזה תסרוקת מוגבהת או אסופה" אם היא כבר פה אני לא אאכז אותה אבל אני לא רוצה יותר מדי.
היא הנהנה והמאפרת בדיוק הגיעה.
"את המאפרת אני מניחה" אמרתי והיא ישר ניגשה אליי ומיששה לי את הפרצוף.
"מושלמת" היא אמרה ובחנה כל פרט ופרט בפנים שלי.
"אממ תודה" אמרתי והורדתי את ידייה מפניי.
"גברת! לא יותר מדי איפור בבקשה,שישאר טבעי כמה שיותר" אמרתי לה באזהרה כשהיא התחילה להוציא את האיפור מהתיק.
"אל תדאגי! את תהיי יפה בכל מצב" היא אמרה וניגשה ישר לעבודה.
"אני רואה שמטפלים בך יפה" קייל נכנס ואפילו לא יכולתי לסובב את הראש אליו כי הן הקיפו אותי מכל צד.
"לך מפה" אני כועסת עליו שהוא השקיע כל כך הרבה בסתם יום הולדת מטופשת!
"תראי איזה יפה אני לבוש" הוא אמר ונעמד מולי.
צחקתי בקול למראה המגוחך שלו.
"תעיף את הפאה הזו" הוא אשכרה שם פאה כמו של מוצארט.
"מה לא יפה לי?" הוא שאל וסידר את עצמו במראה.
"תיפטר מהפאה והכל יהיה טוב" הוא העיף את הפאה ובא לנשק אותי אבל המאפרת לא נתנה לו להתקרב.
"ניפגש אחר כך" הוא אמר קצת מעוצבן מזה שהוא לא קיבל מה שהוא רוצה אבל הוא יהיה בסדר.

סוף סוף הן סיימו. השיער שלי היה נראה טוב וגם האיפור לא מוגזם מדי,הוא רק נראה עדין אבל היא שמה טונה ממנו ואני שונאת את ההרגשה של זה.
ירדתי למטה,תוך כדי שאני תופסת את הקצוות של השמלה המזורגגת.
"תתחתני איתי" לוק אמר במבט חולמני ונתתי לו דחיפה קלה.
"הלו הלו,לא להציק לנסיכה" קייל הגיח מאחוריו ומשך אותי אליו.
"אתה נראה יותר טוב בלי הפאה" אמרתי לו ונישקתי אותו קלות כדי שלא יימרח האיפור.
"עכשיו אני לא אדע להבדיל בינך ובין לוק כשאתם לבושים אותו הדבר" אמרתי כשהבחנתי בחליפות התואמות שלהם.
"אנחנו לא עד כדי כך דומים" הוא אמר ובחן את קייל.
"אתם תאומים לוק,אתם נראים אותו הדבר!"
"טוב טוב יאללה בואו נצא" הוא אמר ויצאנו.


הגענו.
מה לעזעזל הולך פה?! זו פאקינג האחוזה של לנארד!!
"את מתכוונת לצאת או מה?" קייל אמר כשהחזיק את הדלת של הרכב פתוחה בשבילי,הסתכלתי עליו בשוק,לא יכולתי לדבר.
"תירגעי אני אסביר הכל עוד כשתצאי" הוא אמר ונאנח מגרד בעורפו.
יצאתי בהיסוס ונעמדתי לצידו של קייל.
"בואי ניכנס" הוא אמר ותפסתי את ידו.
"לא לפני שתסביר לי" הסתכלתי בעיניו במבט חודר והוא הסתכל על היד שלי שתפסה בזרוע שלו.
"אוקיי" הוא אמר ושחרר את אחיזתי ממנו.
"תירגעי" הוא הוסיף וטפח על היד שזה עתה אחזה בו.
"בואי נלך הצידה" הלכנו הצידה והוא התקרב אליי.
"את זוכרת שהרגתי את לנארד נכון?" אני לא סנילית ברור שאני זוכרת.
"כן" עניתי והוא המשיך.
"ללנארד הייתה אישה צעירה ויפה שקראו לה איזבלה,והיא בהיריון. הבן שלה הולך להיות היורש אבל עד אז מישהו צריך לנהל את העסק.ולאיזבל יש אחות קטנה,שאותה את מכירה בתור אלכסה. איזבל שנאה את לנארד,כשהתגוררתי בבית שלו ראיתי את השנאה שלה כלפיו ולכן היא ביקשה ממני למצוא מישהו שינהל  את העסק עד שבנה יגדל,כי היא לא רוצה לקחת פיקוד. אמרתי לה שאני יכול לארגן שמישהו יתחתן איתה וככה הם ישלטו ביחד אבל היא לא רצתה להתחתן,היא רצתה שאני אמצא חתן לאחותה הקטנה" וואו כבד.
"ומה לאחותה היה להגיד על זה?" שאלתי אותו את השאלה המתבקשת.
"אלכסה כמובן התנגדה לזה בהתחלה,אבל לוק כבש אותה,אני חושב שהם באמת מאוהבים,לוק מכבד אותה ולמרות שזה קצת נכפה עליהם הם נראים מאושרים" אני שחמה לשמוע שיש סוף טוב.
"אז עכשיו לוק מנהל את הבית של לנארד?" וואו האחים המאפיונרים.
"רק שעכשיו זה כבר לא הבית של לנארד,זה האנטר,האימפריה שלנו גדלה" הוא חייך חיוך נצחון ענק ואני עדיין עיכלתי את הדברים.
"עכשיו את מוכנה להיכנס כבר?" הנהנתי ושילבתי את ידי בידו,אני רק מקווה שההצלחה לא תעלה לו לראש....

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩

וואי עבדתי על הפרק הזה כל כך הרבה זמן.
מצטערת שאני לא מעלה יותר פרקים...בגרויות זה השטן.
משתדלת לכתוב בזמן הפנוי שלי 😁

Xoxo shahaf

מה שלולה רוצהWhere stories live. Discover now