פאק פאק פאק פאק!! למה עשיתי את זה מה אני חמור?! אני עוד שנייה מתחתן לבחורה מדהימה ואני הולך ומנשק בחורה אחרת מאחורי הגב שלה... מה אני דפוק?!
"נו קייל כמה זמן" נטלי צועקת ממעלה המדרגות ומוציאה אותי מהבועה שנכנסתי אליה.
אני עולה למעלה ורואה אותה עומדת שם עם פיגמה קצרצרה שפעם הייתה מדליקה אותי עכשיו אני סתם חושב שזה ילדותי.
"הגיע הזמן באמת" היא אומרת ונכנסת לחדר ואני מיד אחריה,לא אומר מילה.
היא נשכבת במיטה,אני נשכב לידה ואני אפילו לא מסוגל להגיד לה לילה טוב,אני לא מסוגל להגיד שום דבר כרגע.
"לילה טוב" היא אומרת ונשכבת עליי.
"לילה טוב" אני אומר בקול קלוש ונותן לה להירדם.*3 שבועות אחרי*
אני יושב בארוחת ערב עם כולם,לוק,אלכסה, נטלי ואני,ארוחה משפחתית ושקטה שלוק ביקש שנעשה.
אני חושב שלא ישנתי כבר כמה שבועות,ואין לי ממש תיאבון, הצלחת שלי עמוסה אבל אני לא מסוגל לגעת בכלום.
"בייבי תאכל אתה נראה חיוור" נטלי אומרת ואני שולח לה חיוך מרגיע.
"אני לא רעב אכלתי מקודם" שקר גס, אבל היא לא יודעת את זה כי כל היום הייתי בעבודה.
לוק מסתכל עליי ויודע שמשהו לא בסדר אבל הוא שותק, ומפתח שיחת חולין עם אלכסה ונטלי.
הראש שלי לא בשיחה,אני חושב רק על לולה,אני מרגישה חלש בלעדיה, אני צריך אותה...למה היא נעלמה לי?קייל מספיק! עוד שבוע אתה מתחתן,אסור לך לחשוב על הדברים האלה,מצאת לך בחורה טובה,יפה, אישה לבנות איתה משפחה, אתה לא צריך להתעסק בשטויות!
"בייבי עוד שבוע זה קורה!" נטלי אומרת ואני מחייך חיוך כל כך לא כנה אבל אני לא רוצה לבאס אותה היא מחכה לזה כל כך...
"תראי לי את השמלה" אלכסה אומרת ונטלי פותחת את הנייד כדי להראות לה.
"וואו" היא אומרת ופוערת את עינייה,בטח וואו השמלה הזו עלתה לי רבע מליון שקל,אם היא לא וואו אני לא יודע מה כן.
"טוב אני הולך לישון" אני אומר וקם מן השולחן.
"חכה,אפשר לדבר איתך רגע?" לוק אומר ואנחנו יוצאים לשבת בגינה.
"למה אתה נראה ככה אחי,אתה נראה כאילו לא ישנת 7 שנים" הוא אומר ואני מעביר את ידי על פניי.
"ראיתי את לולה לפני כמה שבועות" לא סיפרתי לו עדיין,הגיע הזמן שאני אספר לו.
"וואו,קשוח" הוא אומר ומדליק סיגריה.
"התנשקנו" אני אומר ומדליק אחת לעצמי.
לוק נחנק כשהוא שומע את זה וממהר לשתות מים.
"מה אמרת?" הוא שואל,כן גם אני לא הייתי מאמין שדבר כזה יקרה.
"אין אחי,הבנתי שהיא האישה שאני אוהב, כבר 3 שבועות שאני לא ישן בגללה והלך לי התיאבון כי אני לא איתה...אני מרגיש חולה" אני אומר ולוקח שאיפה.
"אז תהיה איתה" הלוואי וזה היה כזה פשוט, אבל אני אוהב את נטלי והיא הבחירה הכי מתאימה לבניית משפחה.
"הלוואי ויכולתי...זה מסובך מדי" אני אומר ומכבה את הסיגריה.
"תפסיק לחשוב כבר עם הראש,תראה איך הלב שלך משפיע לך על הגוף זה לא מספיק בשבילך?!" יש משהו במה שהוא אומר אבל אני לא יכול לפרק את הכל עכשיו כל כך קרוב לחתונה.
"אני אתגבר על זה,כמו שעשיתי לפני כן" אני אומר וקם מחכה ללוק שיקום איתי.
"אתה חמור" הוא אומר ונכנס הביתה.
הוא צודק,אני אידיוט אמיתי אבל אין לי מה לעשות כבר אני פשוט צריך לקבל את המצב.
YOU ARE READING
מה שלולה רוצה
Romanceלולה גרין-בת 21. רוצחת מיומנת בעולם התחתון. קייל האנטר-בן 23. סוכן משטרתי סמוי. "כשראיתי את הפנים שלה....לא יכולתי לעזוב אותה....." ~מקום ראשון ב'פשע' לתאריך- 12.5.19~ ~מקום ראשון ב'מאפיה' לתאריך 12.5.19~ ~מקום שלישי 'ברומנטיקה' לתאריך 18.5.19~ ~מקו...