"Hej Leoś
To mój 7 wpis tutaj. Dziś opowiem ci kolejny powód dlaczego nie żyję.Nie odzywałeś się do mnie przez dobry miesiąc, ale to nie było najgorsze.
Już myślałam, że będę wolna od poniżania i bicia. Na pewno wiesz o czym mówię.To co wtedy zrobiłeś to było najgorsze co wydarzyło się w moim życiu.
Piątkowy wieczór, siedziałam sobie na łóżku przeglądając instagrama po pewnym czasie przykuło moją uwagę jedno zdjęcie.Otóż na zdjęciu byłam ja.
Wiesz o które chodzi? Te, na którym byłam umazana Nutellą na twarzy.
Pamiętam, że mieliśmy wojnę na nutellę i w jednym momencie zrobiłeś mi zdjęcie i obiecałeś, że nikomu nie pokażesz.A wstawiłeś je do internetu.
Zobaczyłam konto, na którym było wstawione te zdjęcie i było ich więcej z moim udziałem.
Konto było anonimowe, ale był komentarz "Leo dobra robota hahha" i byłam pewna, że to ty.Chciałam się odegrać poszłam do ciebie weszłam cicho przez otwarte okno i miałam zamiar zrobić ci upokarzające zdjęcie z ukrycia, ale usłyszałam krzyki z dołu.
-I będziesz teraz chronić tych śmieci niewychowanych?!!- to był głos twojego taty.
-Czemu tak o nich mówisz?!- tym razem odezwała się twoja mama.
-Bo są nic nie warte tylko wyłudzają pieniądze.
-Wyjdź z tego domu- powiedziała stanowczo twoja mama.
-To raczej ty się stąd wynoś szmato.
Nagle usłyszałam, że ktoś wchodzi po schodach na górę.
To byłeś ty.
Schowałam się w twojej szafie i przez szpary widziałam, że położyłeś się na łóżko i zacząłeś płakać.
Zrobiło mi się ciebie szkoda, więc zostawiłam tą sprawę z instagramem w spokoju.
Po kilku minutach poszedłeś do łazienki, a ja szybko uciekłam."
Co??? Czyli ona wszytko wiedziała?
I wszytko widziała.Naprawdę żałuję tego co jej zrobiłem kiedyś i moimi marzeniem teraz jest ją przytulić, ale to niemożliwe.
Nagle dostałem wiadomość od Leny, ale tej internetowej.
********************
Siemano!
Co tam u was?
Co kupiliście w Rossmannie na promocji?
CZYTASZ
13 REASONS WHY || L.D.|| ZAWIESZONA
FanfictionMoje nowe ff jest inspirowane serialem "13 Reasons Why" mam nadzieję, że ktoś będzie miał ochotę to przeczytać. A i jeszcze w ff głównym bohaterem jest Leondre Devries i wszystko może wyglądać inaczej niż w serialu. Miłego dnia/nocy! #726 w ff- 14.0...