Tao
Bylo okolo 15:00h, když mi napsali kluci, že se chtějí projít po městě. Ano, asi jsou tak líní dojít k mým dveřím, které jsou tak 2 metry od jejich pokoje.... Vstal jsem z postele a zamířil do koupelny, kde jsem se trochu upravil a poté se vydal za klukama. Ti už čekali před dveřmi. "Tak kam chcete jít?" Zeptal jsem se, když už jsme stáli ve výtahu. "Na trhy." Odpověděli sborově. Jen jsem se nad tím pousmál. Jsou spolu opravdu roztomilý. Vyšli jsme z hotelu a vzdali se přes náměstí k trhům. Chodili jsme tam takhle už snad hodinu a pořád jsme nebyli ani v polovině. Nebylo to tím, že by jsme u každého stánku stáli dvě hodiny, ale ty trhli byly plné lidí a byly velké snad jako celý Seoul. Zrovna jsem stál u stánku s medem. Miluji turecký med. Zaplatil jsem a otočil se, abych došel zpátky ke klukům. Předemnou se zjevila obří cukrová vata. "Pro tebe." Řekl Kris a mrkl na mě. "Děkuji." Začervenal jsem se a vatu si od něj převzal. "Nepočítal jsem s tím, že se potkáme i tady, je to tu přeci tak veliké." Dodal jsem a utrhl si kousek vaty, kterou jsem následně snědl. "Jak říkám, naše setkání je osudové." Zasmál se. "Jsi tu sám?" Dodal a rozhlédl se, jestli někde neuvidí mé přátele. Chtěl jsem odpovědět, ale přerušil mě hlas mého kamaráda. "Co ti tak dlouho tr-. Oh Hi, my name is Chanyeol and this is my Boyfriend Beakhyun." Zasekl se a překvapeně koukal na Krise. "Ahoj, já jsem Kris. Omlouvám se, že jsem Taa zdržel." Odpověděl pohotově. "Ne, to je v pohodě. Víte co, tak co kdyby jste šli spolu? Přeci jenom bychom chtěli s Beakem trochu soukromí." Mrkl na mě a bez odpovědi rychle odtáhl Beaka z našeho dohledu.Jen jsem se omluvně podíval na Krise. "Nevadí, jdeme?" Nastavil mi Kris rámě. Překvapeně jsem se na něj podíval. "Moc rád." Usmál jsem se a zahákl se. Procházeli jsme se až do večera, kdy jsme se spolu vydali na tu slíbenou večeři.
-----------------------------------------
Ne ty dlouhé díly si nemůžu nechat pro sebe :D
To to byl zase krásný osud, nebo snad ne? :3
Za se vám pletu hlavičky xD
Užívejte víkendu, příšerného počasí a jednorožců
Lexí <3
ČTEŠ
Airport love
FanfictionPotkávali jsme se tak dlouho dokud jsme se do sebe nezamilovali. Varování!!!# Yaoi! Gay! Za cover bych moc moc chtěla poděkovat mé nejmilejší a nejdokonalejší @happyviruskai ❤