Morning

112 14 1
                                    

Tao
Vzbudilo mě silné bouchání na dveře a řev. "Pando! Otevři! Tu tvůj nejoblíbenější Hyung Chanyeol!" Řval ten pakůň na celý hotel. "Počkej, to jsme si nedomluvili! Já jsem Taův nejoblíbenější Hyung!" Ozval se Beakhyun. Potichu jsem se zasmál a pohled stočil vedle. Nebyl jsem sám kdo se snažil nevybouchnout smíchy. "Tss, já jsem tvůj nejoblíbenější Hyung." Zašeptal Kris a rozplácl se ze sedu zpět do peřin. "No ták. Tao? Řekni kdo je tvůj nejmilejší Hyung."  Řval Chany dál. Jen jsem protočil očima a šel těm pakoňům otevřít. Jen co cvakl zámek, už byli uvnitř. Chytli mě za zápěstí a odvlekli do ložnice, kde se válel vysmátý Kris. Kluci se na mě překvapeně podívali. "Ehm, vy dva spolu?" Zeptal se vyděšeně Beakhyun. Jen jsem se podíval na Krise a oba jsme se zasmáli. "Ne, jen jsem včera malého Taa vyděsil k smrti a tak mě zaůkoloval, abych tu zůstal, protože se bál být sám." Smál se na celý pokoj. Jen jsem ho probodl pohledem a posadil se k němu. "Aha." Kuňkl Beak, ale energie mu zase naskočila, jen co si vzpomněl proč přišel. "Tao, tak kdo je tvůj nejoblíbenější Hyung?" Zeptal se a používal na mě svůj štěněčí pohled. "Jo jen mu řekni, že jsem tvůj nejoblíbenější Hyung." Přidal se hned Chany. "Ty a Taův nejoblíbenější Hyung? Tss to sotva. Tao, já jsem tvůj nejoblíbenější Hyung, nebo si snad nepamatuješ jak jsem tě včera pozval na snídani?" Řekl Beak a jedním okem na mě mrkl, čehož si však pohotově všiml Chany. "To nemůže být pravda, protože jsem včera Taa pozval já!" Hodil po Beakovi vražedný pohled. "Víte co kluci?" Zeptal se Kris. Oba se na něj ihned otočili a vyčkávali co po nich bude chtít. "Je pravda, že Tao půjde s jeho nejoblíbenějším hyungem na snídani, to uznávám. A uznám i to, že ho jeho nejoblíbenější Hyung na tu snídani pozval. Takže Tao, jen to řekni, kdo je ten nejoblíbenější?" Zabodl do mě pohled i on. Vyděšeně jsem se na všechny podíval. Vypadali tak děsivě...
"M-můj n-nej-nejoblíbenější hyung je." Zasekl jsem se a sjel je pohledem. Co když mě při špatné odpovědi zabijí? Oklepal jsem se a nasadil egoistický pohled. "Je jasné, že můj nej hyung je Luhan, ale jelikož mám hlad, tak se jím prozatím stává Kris." Uculil jsem se a zamrkal řasama. Při pohledu na ty dva rozzuřené pakoně jsem raději skočil Krisovi do náruče. "Že zachráníš svojí princeznu?" Šeptl jsem a znovu na něj hodil očka. "Co jinýho mi zbývá." Zasmál se a přitiskl si mě blíž k sobě. Po dlouhém vyhazování kluků z pokoje jsme se konečně mohli jít převléct a upravit, aby jsme se mohli vydat na snídani. Procházeli jsme zrovna přes jednu menší uličku, když se ze zatáčky vynořilo kolo. Vyděšeně jsem se díval jak jede přímo na mě. Bylo jen pár metrů předemnou, když mě Kris chytl za ruku a strhl mě k sobě. Svou hrudí jsem narazil do jeho. Rychle jsem zvedl pohled a setkal se s tím jeho. Byli jsme od sebe pár centimetrů. Mé srdce splašeně bylo, ale dech byl až příliš pomalý. Cítil jsem jeho dech na mých rtech. "Polib mě."

__________________
Líp jsem to ukončit nemohla....
Hou hou hou🎅🎉
(ano znova)
Ohlašuji nový díl, který je zase o trošičku delší....
Satana na mě✌😂
Mír s nejoblíbenějším hyungem 😂
Alexis

Airport loveKde žijí příběhy. Začni objevovat