Lost

111 12 2
                                    

Tao
S Krisem jsme pokračovali uličkou dál dokud jsme nedorazili na menší rozcestí. "Bylo to tudy." Řekl automaticky Kris a ukázal na jednu cestu. "Nene, bylo to tudy." Odporoval jsem a prstem ukazoval na jinou možnost. Zamračil se na mě a já si jen odfrkl. "Jak myslíš. Jdi si kam chceš, ale já jdu tudy." Řekl jsem a rozešel jsem se mou zvolenou cestou. Za zády jsem už jen uslyšel otrávené odfrknutí a poté kroky. "Počkej Tao, půjdu s tebou." Křikl Kris a chytl moji ruku. Usmál jsem se na něj a propletl jsem si s ním prsty. Nejdřív na ně Kris překvapeně koukal, ale poté mi jen pevněji stiskl ruku a vydal se se mnou dál. Uběhla půl hodinka a já to konečně přiznal. "Dobře, měl si pravdu. Ztratili jsme se." Smutně jsem se na něj usmál. Teď mě určitě seřve za to, že tu se mnou musí bloudit. Po tváři mi sklouzla jedna nechtěná slza. "Tao, proč brečíš? Bolí tě něco?" Ihned zazmatkoval Kris a slzu mi palcem setřel, což vyvolalo tok dalších slz "Je to moje vina, promiň." Vzlykl jsem a tvář sklopil k zemi. "Tao, kvůli takové blbosti se přece nebrečí. Nemůžeš za to." Kris mi zvedl tvář a znova mi setřel slzy. "Teď tu kvůli mě budeme bloudit. Moc se omlo-"Nestihl jsem to doříct, protože mě Kris přerušil polibkem. Jeho jemné rty mě donutili zavřít oči, ruce obmotat okolo jeho krku a nechat se odnést od všech problémů. "Moc mluvíš Tao." Zasmál se Kris, když jsme rozpojili naše rty. " A teď pojď, zeptáme se někoho na cestu." Jak řekl tak jsme taky udělali a do hodinky jsme byli za pomoci jedné milé slečny zpět na hotelu.

_______________________________________________________________________

Hou Hou Hou

Moc se omlouvám,že jsem nějakou dobu nevydávala, ale byla jsem nemocná, což znamená, že si má fantazie prostě odjela na dovolenou.....

Jinak, moc bych chtěla poděkovat za ohlasy u této povídky - Jste prostě neskuteční, že tohle čtete :D

No nic, nebudeme zdržovat vaše cenné živůtky.

Mír s orientačním smyslem lvl. Já a Tao

Alexis

Airport loveKde žijí příběhy. Začni objevovat