Tao
Vzbudil jsem se uprostřed noci kvůli hluku. Promnul jsem si oči a vzal do ruky svůj mobil, který ukazoval 3:24h. Zapl jsem na něm baterku a vydal se za tím divný šramotivým zvukem. Vyšel jsem z pokoje a došel nakonec chodby, šlo to z požárního schodiště. 'Půjdu se tam podívat a možná se tou příšerou nechám zabít, nebo uteču do pokoj, schovám se pod postel a přežiju?' Uvažoval jsem. Ale zvědavost mi nedala a tak jsem se pomalu natahoval ke klice. Byl jsem od ní jen několik centimetrů. 'To dáš Tao, nejsi přeci až tak velký srab.' Marně jsem se povzbuzoval. Nakonec jsem však kliku stiskl. Jak se moje prsty setkaly s povrchem železné kliky, ozval se za mnou jekot. Rychle jsem se s jekotem otočil taky. Srdce mi bylo o závod a já jen prosil ať to přežiju. Moje noční můra skončila, když jsem za mnou spatřil bílé vlasy. "Ty debile! chceš mě zabít?!" Začal jsem na něj křičet. On se jenom svalil na zem a umíral smíchy. "Promiň Tao, ale ty sis prostě nedal říct." Smál se dál. Jenom jsem si naštvaně odfrkl a pošel okolo něho. "No tak, Tao, prosím. Nezlob se na mě, byla to jenom sranda." Vstal a ještě s úsměvem na rtech mě chytil za pas a otočil si mě k sobě. Chtěl jsem se mu vysmeknout, ale on mi to nedovolil. "Nech mě." Mračil jsem se na něj. "Tao, prosím." Úsměv mu z tváře zmizel. "Víš co?! Za to, že si mě vystrašil k smrti, se mnou budeš muset být do rána na pokoji, nebo neusnu!" Řekl jsem paličatě a dál se mu snažil vytrhnout. "V tom případě tě budu strašit každý večer, jdeme." Jak jeho úsměv zmizel, tak se znovu objev a s ním i já v jeho náručí. "Krisiiii!" Vyjekl jsem. "Pusť!" Křičel jsem na něj jako na psa, ale on to bral s humorem a tak se jeho smích rozléhal po celé chodbě. Super, fakt jsem si řekl o to, aby se mnou strávil celý večer?! Jsem snad na drogách, že jsem to udělal dobrovolně? Snad to přežiju....
-------------------------------------------------------------
Hello!
It's mehhhhh :D
Ano jsem tu znova...
To mě tak napadá, jaký je váš oblíbený ship z EXO??? :D
Můj asi HunHan, kdyby to někoho zajímalo, jakože nezajímá....
Takže pokud někdo píše něco na HunHana, ať mi ihned pošle link na povídku. :D
Sbohem mé drahé surikaty
Mír se mnou a s dlouhými díly, který mě serou jako globální oteplování :D
Alexis
ČTEŠ
Airport love
FanfictionPotkávali jsme se tak dlouho dokud jsme se do sebe nezamilovali. Varování!!!# Yaoi! Gay! Za cover bych moc moc chtěla poděkovat mé nejmilejší a nejdokonalejší @happyviruskai ❤