Ufukta küçük bir at arabası nehrin kenarında alacakaranlık vakti ilerliyorlar.bu at arbasının içinde biri yaşlı bir erkek diğer ikisi ise genç olmak üzere bir kadın ve bir erkek ellerinde ise aynı junifer kadar bir çocuk kendi aralarında konuşuyorlar.
Genç kadın''aşkım baksana ne kadar tatlı bir oğlumuz var değil mi'' diyerek gülümsedi.
Genç adam ise karsına bakarak şunları söyledi''Evet aynı babası gibi yakışıklı''Genç kadın bir yandan üzülüyor bir yandan seviniyordu çünkü kocasının istediği gibi ona bir erkek çocuk vermişti.Üzgün olma sebebi ise kendisi bir kız çocuğu istiyordu. genç kadın bir hastalığa yakalandığı için artık çocuk sahibi olamazdı bu yüzden kız çocuğu olma hayalleri suya düşmüştü.
AYNI ANDA JUNİFE'RE OLANLAR
Junifer annesinin bıraktığı şekilde nehirde ilerliyor ve ağlıyordu .Güneş doğmak üzere idi.juniferı annesi bıraktığından beri gölgelerin içinden bir şey onu takip ediyordu.Küçük junifer bundan habersiz hala ağlıyordu.Bir zaman sonra ağlaması kesildi ve seslere odaklanmaya başladı. Junifer'in gözleri aynı bir kedinin gözleri gibi olmuştu.etrafındaki tüm sesleri duyabiliyordu.arkadan gelen farklı bir ses işitti ve yeniden anda ağlamaya başladı
ARABADA OLANLAR
At arabasını süren yaşlı adam bir ağlama sesi duyunca sesi duyduğu yöne doğru baktı bir kütüğün içinde küçük bir kız çocuğu vardı.Hemen arkasına dönüp''Efendim nehirde bir kütüğün içinde küçük bir bebek var ne yapmamı istersiniz''diye sormuştu.Bunu duyan Genç adam yaşlı adama dönüp hızlıca şunları söyledi ''Bana sorman hata hemen arabayı durdur ve çocuğu al nehirden ne bekliyorsun hadi çabuk!''diye bağırdı. yaşlı adam hemen arabayı durdurdu at arabasından hemen indi ve direk suya atladı. Yaşlı adam kütüğe ulaştığında kütükle beraber kıyıya doğru yüzmeye başladı.
Yaşlı adam kıyıya çıktıktan sonra hızlıca kütüğüde çıkarttı uzaktan gördüğü kız çocuğuna bir daha baktı ve ağzı açık kaldı çünkü önünde duran bebek tanrıları kıskandıracak kadar tatlı ve güzeldi.(tabi suan bebek olduğu için siz ona ÇOOOOK TATLI bi bebek gözü ile bakın)
Genç adam yaşlı adamın olduğu yerde kaldığını görünce meraklandı.Hemen at arabasından aşağıya atladı ve yaşlı adama doğru yürüdü birkaç adım sonra yaşlı adamın arkasında idi.Yaşlı adam arkasını dönüp şunları söyledi''efendim Junior bu kız melekler kadar tatlı ve güzel ''dedi.
Junior hızlıca yaşlı adamı çekti ve kütüğün içindeki küçük kıza baktı ve şaşırdı çünkü yaşlı adamın dedikleri doğru idi önünde duran minik bebek çok tatlıydı o an eminoldu bu kız büyüyünce tanrıçalara meydan okuyacak güzellikte olacaktı hemen küçük kızı alarak karısının yanına döndü ve kızı karısına gösterdi ardından şunları dedi''Bak Theresa Tanrılar senin üzüntünü duydu ve bize bir kız çocuğu bağışladı''dedi. Theresa kız çocuğunu eline aldığı anda onu sahiplenmek büyütmek istedi. Theresa kocasına gülümseyerek baktı ve ''kocacım gerçektende tanrılar üzüntülerimi duymuş her zaman bir kız çocuğum olsun istiyordum''dedi.(SANKİ OYUNCAK İSTEYEN ÇOCUK GİBİ SÖYLEDİ AMA OLSUN :) )
Bunlar konuşulurken at arabası ilerlemeye başlamış ve uzakta bir şehir gözükmüştü yaşlı adam hemen efendisine şehrin gözüktüğünü ve biraz daha hızlanması gerektiğini söyledi .Junior ona hızlanması için izni verdikten sonra yaşlı adam( artık ghot diyeceğim ) hızlıca at arabasını şehre sürmüştü.
6 AY SONRA
küçük bebek junifer biraz büyümüş ve etrafındaki şeylere çok dikkat eder olmuştu artık. Az çok konuşulan dili çözmüştü.Kendi kendine küçük denemeler yapıyor. Etrafındakileri şaşırtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazelinius
Fantasy(Ben Yazarınız Huysuz bu tanıtımda size hikayem ile ilgili bazı bilgiler vereceğim Hikayemi Beğenmeniz umuduyla.) Türler: -İnsanlar -Elfler -Joklar -Cüceler -Canavarlar -Ve Envai çeşit ırk -hikaye ilerledikçe farklı ırklar oluşturacağ...