Bölüm 3

785 85 13
                                    

Junifer ve Elric dantianlarını açalı 8 ay olmuştu Junifer artık 3.5 yaşında idi .Ozamandan bu zamana Junifer ögrenme yetisi artmış dantian seviyesi ise Ana Kaynak alemi 3.seviye olmuştu ama Junifer üzülüyordu elric çoktan Ana Kaynak alemi 6.seviye olmuştu kendinin neden bu kadar yavaş geliştiğini anlamıyordu. Junifer 8 ayda özellikle enerji çekmede az da olsa ustalaşmış ve elric in en azından 1.5 katı enerji çekebiliyordu ama nedense Elric onu daha az enerji çekmesine rağmen geçiyordu. Bu durum Junifer'a hırs yaptırıyordu ve hergün daha fazla enerji çekme alıştırması yapıyordu. Junifer bilmiyordu ki çektiği enerjinin %70 i üst dantianına gidiyor ve orada bir zihin sarayı kuruyordu.

Lord junior bir gün küçük oğlu ve kızını yanına çağırmış ve şöyle söylemişti.''Elric,Junifer artık ikinizde enerji çekimi ve kullanımını az çok öğrendiniz.Yarın buraya bir Lizz küresi getirteceğim ve hangi alanlarda yeteneklisiniz onu ögreneğiz.''Dedi.

Junifer hemen ileri atlayarak''Baba söylesene Lizz küresi nedir?''diye sormuştu.Babası ise ona''Lizz bir bir insanın yada varlığın enerji düzeyini,enerjisinin hangi branşlara yatkın olduğunu,türünü ve az da olsa kişisel bilgilerini gösteren bir cihazdır büyüyle çalışır ve çok kullanışlıdır.''demiş ve küçük kızına bakarak gülümsemişti. Junior konuşma bitikten sonra odasına çekilmiş ve kzı ve oğlunu nasıl bir eğitime sokacağını ve nezaman okula göndereceğini düşünüyordu.

1 GÜN SONRA

Junifer ve Elric sabah erkenden kalkmış ve enerji meditasyon yapmaya başlamışlardı.meditasyon kavramını iyice anlayan ikili artık derin meditasyon yapıyor ve daha hızlı enerji çekiyorlardı. bunun yanında ise onlara 30 dk kadar gelen süre dış dünyada 2-3 saate denk geliyordu bu yüzden çok kolay ve hızlıca gelişe biliyorlardı.Öğlen olduğunda anneleri onları meditasyondan kaldırarak yemek zamanının geldiğini hemen yemeğe gelmelerini söyledi.

Junifer ve Elric hızlıca meditasyondan çıktıktan sonra ellerini ve yüzlerini yıkayıp yemeğe inmişlerdi.

Yemek bittikten sonra Junior''Lizz kristali geldi çocuklar yemekten sonra isterseniz hemen bir deneyelim ne dersiniz''deyip gülmüştü. Junifer ve Elric çok mutlu olmuşlar ve babalarına gülümseyerek kafa sallamışlardı.Bunun sebebi ise Lizz küresini çok merak ediyor olmaları idi.

Yemeklerini hızlıca yedikten sonra Junior Oğu ve Kızını Lizz küresinin yanına götürmüş ve nasıl  aktif edip bilgilerini öğreneceklerini söylemişti.Bu çok basitti tek yapmaları gereken ellerini kesip kürenin üzerine damlatmaktı.Elric ileri atılıp ''İlk ben yapmak istiyorum demiş ve koşarak Kürenin yanına gitmişti.Junifer, Elric'in yaptığına biraz homurdansada ses çıkarmamıştı.

Elric kurenin önüne gelip elini kesti ve kurenin üzerine bir kaç damla damlattı.Küre anında kanı içine çketi ve barlamaya aşladı parlama kasilince şöyle bir sonuç orataya çıktı bu sonuç izleyen neredeyse herkesi şaşırtmıştı 3 kişi hariç bunlar Junifer,Junior ve Theresa idi.

----------------------------------------------------------------------------------- 

İsim:Elric KolnBolt

Yaş:  3

Elementler:

-İlah derece BUZ -Yüksek derece Hava -Düşük derece Yıldırım-Düşük derece Ateş-Yüksek derece Su

Branşlar:      Savaşçı%100      Avcı %100     Büyücü %100

Seviye:Ana Kaynak alemi 6.seviye

Hayvanlar:Kutsal Anka Kuşu

Potansiyel:Aşırı Fazla

(Sonsuza yakın bir kavram olarak bunu kullandım 1 tı kielri olsa Sonsuz potansiyel olurdu ama :D bizim kızımızında biraz farkı olsundime :) )

VazeliniusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin