Bölüm 9

439 41 16
                                    

junifer

Kendime gelip gözlerimi açtığımda önümde dev gibi 3 kacaman yaratık vardı.

Bunlardan birisi renda iken diğer ikisiden biri ejderha diğeri ise  (buz)anka kuşu idi. Üçünün de kaotik ve güçlü auraları vardı.

Ama bu kaotik ve muazzam aura onların şuan yaptığı şeye göre biraz ters kaçıyordu.

Üçüde katıla katıla gülüyor ve gülerken yerlerde taklalar atıyor yuvarlanıyorlar ve bu yuvarlanma sanki büyük bir deprem oluyormuş gibi heryeri sallıyordu.

Bu olay bir kaç dakika daha sürdü önümdeki bu varlıklar gülmeyi kestikten sonra rendaya sanki burası neresi dermiş gibi bir bakış attım.

Rendada bunu anlamış olacakki hemen cevap verdi.

Renda:junifer yüzündeki ifadeye bakılırsa burasının neresi olduğunu soracaksın degilmi.

Renda:Burası senin ve abinin eğitim göreceği yer burada vücud ve ruh alanında eğitim görecek bu eğitimin yanında ek olarak ise elementsel eğitime gireceksiniz.

Renda:Ve bu arada yaşına rağmen gerçekten soğuk kanlı gibi duruyorsun junifer abine baksana hala kendine gelemedi  daha bir kaç dakika önce bir cerberus tarafından öldürülmek üzereydiniz.

"Bu doğruydu az önce bir canavar tarafından yenmek üzere idik ben neden bu kadar sakinim." (Jeton anca düştü)
Renda ben bunları içimden söylerken konuşmaya devam etti.

Renda: ben sana tenha bir yere git dedim sen ise Gide Gide  alt sınırı yeryüzünde kaynak alemi  olan bir orman girdin senin aklın neredeydi eğer ben sizi buraya getirmesidir şuan ölüydünüz.

Renda bunları söylerken hem endişeli
Hemde sinirli bir yüz ifadesi ile bana bakıyordu./gerçek anlamda bir yüzü endişeli iken bir yüzü sinirli idi diğer yüzleri ise ifadesizdi /

(Düşünsenize önünüzde 7 kocaman kafa var ve size değişik yüzlerle bakıyor böle ben bir değişik hissederdim herhalde)

"Eeeh şey  bildiğim en tenha yer orası idi ve o orman hakkında okadar bilgiye sahip degildim ve kurtardığın için teşekkürler renda"

Bunları dedikten sonra rendanın yüzünde ki endişe hala dururken siniri geçti ve onun yerine hafif bir gülümseme aldı.

Renda: tamam her neyse abinle beraber beni takip edin hadi şimdi eğitmenleriniz ve hayat boyu dostlarınızla tanışacaksınız.

Renda böyle söyleyince ben arkama döndüm abimin kendine geldiğini ve arkamda beni ve rendayı dinlediğini gördüm.

Renda onu takip etmemizi soylediğindeyse harekete geçti ve benide elimden tutarak hafif bir gülümseme ile 'hadi gidelim'dedi.

TANIŞMA FASLI SONRASI

Abim Renda ile bense Dragos ve Fafnir ile tanıştıktan sonra şunları öğrendim

Fafnir abimin gücü olan buz ankasının kendi gücü olduğunu ve onu abime bahşettiğini ve bunun aracılığı ile onun kendi varisi olduğunu söyledi.

Renda ve Dragos ise benzer bir şekilde benimle olan bağlarını anlattılar.

( Meraktan öleceksiniz çok fazla gizem bırakıcam XD)

Elrice benim ne olduğumu ve bizim üvey kardeş olduğumuzu söylediğinde.

Ben ne yapacağımı  şaşırmış bir halde dikilirken(Şoka girdi yavrucak) elric bana bakıyordu.

yüzü ise şaşırma,üzülme,sevinç hepsini bir arada yaşiyormuş gibi değişip duruyordu.birkac 10 salise sonra  bana baktı daha sonra yanıma geldi.Bana sarıldı kulağıma şunları fısıldadı.

'Her ne olursa olsun ben senin abinim ve seni asla bırakmıyacağım bunu sakın unutma benim güzel küçük kız kardeşim Burada kendim ve ailem üzerine yemin ediyorum ister öleyim ister işkence göreyim ne olursa olsun  seni koruyacağımı ve sana sahip cıkacagımı bilmeni istiyorum.Senden asla ayrılmayacağım'

Ben bu sözleri duyduğumda istemsizce gözlerimden yaşlar sanki bir şelaleymişçesine boşalmaya ve elricin omzunu islatmaya başlamıştı.

Elricse omzundaki ıslakliği fark eder etmez beni daha fazla sardı.

O sırada bizi izleyen 3 kadim yaratık ise bu olaylar silsilesini sanki bir film izliyor ve bundan keyif alıyor gibi ifadelerle bize bakıyorlardı.

1 yemek yeme süresi geçtikten sonra ben kendime gelmiş ve elricte benden ayrılmış bana gülümseyerek bakıyordu.

O sırada Dragos konuşmaya başladı

Dragos:Şimdi gelelim asıl konumuza çocuklar ne. Çeşit işken... ay eğitim istersiniz sizi ne yapacağımızı siz seçeceksiniz sonuçta.

Dedi sanki bize birşey ima etmek ister gibi ben ve abimde cevap olarak.

"' biz daha küçüğüz kendimizi nasıl en iyi halimize getireceğimizi bilemeyiz bizden farklı olarak siz sınırsız bilgi ve gücü elinizde bulunduruyorsunuz.Kısaca  bizim eğitimimize sizin karar vermenizi istiyoruz."' dedik.

Bunu duyan Dragos

Dragos: Hmm demek öyle ozaman sizi öyle güçlü yapacagızki kendilerine üstün diyen kişiler bile size  yan gözle bakamayacak hahahahahahaha.(Yine gülüyor yarma)

Dragos bunları söylerken yüzünde öyle bir sırıtma vardıkı sanki bilincim benden sökülüp alındı bir kaç dakika kala kaldım.

Acaba beni nasıl bir şey bekliyordu.Düşünmek bile korkutucu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VazeliniusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin