Junifer ve Elric Evlerinden ayrılıp Robertle beraber yola çıkalı 2 gün kadar olmuştu.Junifer bu 2 günü meditasyon yaparak geçirmişti.Meditasyonunu bu 2 günün sonunda bozan Junifer Roberte yaklaşarak şöyle demiştir''Müdür Robert daha ne kadar yolumuz var?''
Robert,Junifer'in kendisine sorduğu soruyla arkasını dönmüş ve''Az kaldı Junifer şu dağları görüyormusun işte o dağların içinde okulumuz''dedikten sonra önüne dönüp yola devam etti.
Junifer artık okulu görebiliyordu çok heyecanlıydı çünkü hayatında ilk defa okula gidecek belki ve belki arkadaş edinecek idi.
Robert okula iyice yaklaşmıştı hemen ellerine odaklandı ve havaya doğru bir ışık hüzmesi fırlattı.ışık hüzmesi biraz ilerledikten sonra patladı ve bir şekil ortaya çıkardı bu okulun kullandığı bir semboldü ve sadece müdür kullanabilirdi.Robert artık iyice yaklaştığı kanaatine varınca arkasını döndü ve''Çocuklar bence tam suanda bir yere sıkıca tutunmanızı öneririm''dedi ve bir kahkaha attı.Kartal bir anda alçalmaya başladı. Junifer meditasyonda olamdığı için buna hazırlanmıştı ama Elric hala meditasyonda idi . Elric bir anda bozulunca dengesini kaybetmiş ve kız kardeşinin üstüne düşmüştü.
Junifer dengesini sağlamak ve sıkıca tutunmakla meşguldü.Bir anda arkasında bir şey hissetti ve o anda yeri boyladı.Gözelerini açtığında kardeşinin onun üzerinde olduğunu gördü.Nedendir bilinmez içinden bağırmak ve abisine bir tokat geçirmek istiyordu ve öylede yaptı.
Elric bir anda sağ tarafında bir acı hissetti ve afalladı.Hemen tokatın geldiği yöne baktı ve kız kardeşinin Bir kiraz gibi kızarmış yüzünü gördü şuanda nasıl bir durumda olduklarını ancak idrak ediyordu.Afallaması geçince Elric hemen kız kardeşinin üstünden kalkmış ve onu da kaldırmıştı.Kaldırdığı gibi de yüzüne bir yumruk yedi zaten kartalın hızlıca aşa doğru inmesinden dolayı dengesi bozuktu bide bu yumruk eklenince bir anda kuştan iniş platformuna doğru düşmeye başladı.Elric gözlerini kapadı ve tam yerle bir olacakken içinde bir şey hissetti ve ona tutundu gördüğü manzara karşısında şok olmuştu yere düşmemişti havada bir çift buzdan kanat ile duruyordu. (YERE DÜŞECEĞİNİ SANDINIZ DİME :) )
Junifer abisinin düşüşünü gördü ve ilkkez mutluluk-sevgi gibi kavramlardan başka bir duygu hissetti bu duygu daha doğrusu duygular Korku ve Dehşet idi . Robert kartalı platforma indirdikten sonra Elric'e bakmış ve tüyleri diken diken olmuştu. Çocuğun etrafını saran 2 dev buzdan kanat vardı.
Junifer,kartal yere indiği anda hemen abisinin yanıan gidip ona sarılmış ve özür dilemeye başlamıştı .Elric hala gördüğü şeyin şokunu atlatamadan sıcak bir şeyin kendine değdiğini anladı ve hemen kafasını kaldırdı karşısında kardeşi Juniferi ağlarken ve özür dilerken gördü.Gözleri kocaman açıldı veoda kardeşine sarıldı ve''Tmm Tmm senin suçun değil geçti bak bana bir şey olmadı değil mi. Hadi beni bırakta kendine bir çeki düzen ver.Yoksa gelmek için yerinde duramadığın bu okula ağlayarak mı girmek istersin.'' demiş ve kız kardeşine sıcak bir gülümseme ile bakmıştı.
Junifer hemen abisinin dediklerini dinlemiş ve kendini toparlamıştı.Abisi tek çekişte o kanatların içinden çıkartan Junifer buza bakmış ve bir kuşa benzediğini görğnce şaşırmıştı acaba neden böle olmuştu.
Junifer ve Elric muhafızların yanından ayrılarak bir yola girdiler. Junifer''Nereye gidiyoruz Robert 'müdürüm'''demiş ve Robert'e bakmaya başlamıştı . Robert, Junifer'in kendisine Müdürüm demesinden rahatsız hissetmişti nede olsa bu çocuklar çok yakın arkadaşı olan Junior un çocuklarıydı.''Burası okula giden bir yol biraz sonra okul gözükür ve bana müdürm değil Robert amca yada direk Amca diye hitap edebilirsiniz'' demiş ve çocuklara gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazelinius
Fantasía(Ben Yazarınız Huysuz bu tanıtımda size hikayem ile ilgili bazı bilgiler vereceğim Hikayemi Beğenmeniz umuduyla.) Türler: -İnsanlar -Elfler -Joklar -Cüceler -Canavarlar -Ve Envai çeşit ırk -hikaye ilerledikçe farklı ırklar oluşturacağ...