Lexa visszatérhet?

804 52 6
                                    

Találtam egy érdekes cikket angolul, amelyik kilátásba helyezi Lexa lehetséges visszatérését. Úgy döntöttem, hogy megpróbálom lefordítani nektek, mivel szeretném hallani a ti véleményeteket is ezzel kapcsolatban. (Az eredeti cikk: http://screenertv.com/television/the-100-clarke-nightblood-puts-clexa-back-on-table/)

Tagadhatatlan, hogy Clarke, és Lexa shipje, vagy másnéven Clexa az egyik legerősebb illetve leghíresebb része a sorozatnak. Sajnos Lexa halála-és az, hogy Alycia Debnam-Carey a Fear The Walking Dead-ben is játszik-azt jelentette, hogy Clexát fel kellett áldozni.

De most lehetséges, hogy van egy megoldás erre a problémára.

Clarke döntésének köszönhetően, hogy beadta magának Luna csontvelőjét ő is éjvérűvé vált, így ő az egyetlen Lunán kívűl, aki be tudja venni a Lángot és Parancsnokká válhat. Bár nem gondoljuk, hogy a Földiek elfogadnák őt vezetőjüknek, de ez már egy másik téma.

Ha tényleg beveszei a chipet, akkor az összes előző Parancsnok szellemével kapcsolatban lesz, beleértve Lexát is.

Természetesen felmerül a kérdés, hogy Lexa szelleme vajon túlélte-e az Allie követőivel folytatott harcot, de mi még mindig úgy gondoljuk, hogy egy része a Lángban van.

Lexa elmondásából tudjuk, hogy ha segítségre volt szüksége hagyta, hogy az előző parancsnokok szellemei befolyásolják a döntéseit, így vezetve őt a legjobb döntéshez. Ha Clarke-ról is ezt feltételezzük, akkor lehet hogy láthatjuk, ahogy ő és Lexa újra találkozik, még akkor is, ha ez csak a digitális másolata előző szerelmének.

 Ha Clarke-ról is ezt feltételezzük, akkor lehet hogy láthatjuk, ahogy ő és Lexa újra találkozik, még akkor is, ha ez csak a digitális másolata előző szerelmének

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
The 100 fanképek, érdekességekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora