A Földiek által beszélt Trigedaslenget, ugyan az az ember kreálta, mint a Trónok Harcában a Dothraki nyelvet.
A sorozat egy könyvadaptáció, de csan kevesen tudják, hogy igazából a sorozatot már az előtt el kezdték forgatni, mielőtt Kass Morgan könyvét kiadták volna.
A színészek sokkal idősebbek a valóságban, mégis tinédzsereket alakítanak. A Clarke-ot játszó színésznő Eliza Taylor például 26 éves volt, amikor a 18 éves lányt alakította. Bob Marley pedig 31, míg karaktere Bellamy csak 23.
TonDC (a Földiek fővárosa) neve az USA fővárosának a nevéből Washington D. C.-ből származik. El kell távolítani a "Washing" szót, és megmarad TonDC.
A sorozat tele van ausztrál színészekkel. Például a Clarke-ot alakító Eliza Taylor, az Anyat játszó Dichen Lachman, illetve a Lexát alakító Alycia Debnam-Carey.
A dzsungeles részeknél nem zöld hátteret használtak, hanem egy buja, zöld területen forgatták, ami ugyan olyan gyönyörű a valóságban, mint a sorozatban.
Ricky Whittle a Lincolt alakító színész az NCIS egyik részében is szerepelt, ahol szintén egy Lincoln nevű embert alakított. (Az epizód neve "Detour")
Octavia idősebb a sorozatban, mint a könyvben. A Cass Morgan által írt könyvben a lány csak 14, míg a sorozatban 18 éves.
Jason Rothenberg a sorozat kreátora megerősítette, hogy Jaspernek meg kellett volna halnia a "Pilot"-ban, de a rendezőknek, és a producereknek annyira tetszett Devon Bostick színészni munkája, hogy megtartották.
KAMU SEDANG MEMBACA
The 100 fanképek, érdekességek
AcakEbben a "könyvben" a The 100 nevű sorozatról tudtok érdekességeket olvasni.