Nincsenek szavak arra, hogy mennyire istenítem Alyciát. Amikor Lexaként megjelent a The 100-ban megmutatta, hogy egy nőnek nem kell férfi ahhoz, hogy erős legyen, ezzel nagyon sok kislánynak és felnőtt nőnek mutatott példát.
1. Imádja az asztronómiát
2. Boldog, hogy a fanjai pénzt gyűjtenek a Trevor Project-nek
Nagyon sok fan mérges volt, amiért Lexát megölték a harmadik évadban, percekkel azután, hogy Clarke Griffinnel összejött, ugyanis a halálának az oka egy golyó volt, ami megmutatta, hogy az írók szörnyű munkát végeztek, illetve ez egy csodálatos példája volt a "nyírd ki a melegeket" szóképnek. Ez a szókép azokra a forgatókönyvekre utal, ahol meleg, leszbikus, vagy biszexuális karaktereket ölnek meg, miután egy boldog pillanatot átéltek.
Azon kívül, hogy az #LGBTQfansdeservebetter hastag a twitteren tarolt, a fanok még a Trevor-Projectnek( ami egy jótékonysággal foglalkozó egyesület) is segítettek 100,000 dollárt gyűjteni.
Alycia a következőt nyilatkozta:
"Egyszerűen fel sem tudom fogni. Még rágondolni is hihetetlen, hogy milyen nagy hatással volt Lexa az emberekre. Ez egyfajta megtiszteltetés. Pozitív dologra fordították a halálát, ami szerintem az egyik legfontosabb dolog."
3. Klasszikus ütőhangszereken tanult játszani több mint 10 évig.
4. Először utálta Los Angelest, három évébe telt, hogy megszeresse
5. Számára nehéz egy Tv sorozat forgatókönyvét megtanulni
6. Imádja a virágokat
Bob Morley azt nyilatkozta, hogy Alyciával mindig a virágokról beszélgettek, ugyanis Bob is nagyon szereti őket. Azt mondta, hogy nagyon hiányzik neki, hiszen ő volt a virágos haverja.
ESTÁS LEYENDO
The 100 fanképek, érdekességek
De TodoEbben a "könyvben" a The 100 nevű sorozatról tudtok érdekességeket olvasni.