Ne ? Yinemi bu çocuk ? Biraz olsun ondan uzak olucağımı düşündüm.Onu bir bakıma görmek yiydi fakat yakınımda olsun istemiyordum.Ben işimi halledip çıkarken Zayn arkamdan geldi.
''Vay canına şuna bak yine aynı okul. '' diyerek çarpık bir şekilde gülümsedi.
''Evet tabi harika (!)'' dedim ve yürümeye devam ettim.
Zayn ben yürürken olduğu yerde durdu ve bağırmaya başladı.
''Ahh demek kötü kızımız kızdı !''
''Sen ne yaptığını zannediyorsun.!!''
'Kızdığında daha seksi oluyorsun ve bu beni tahrik ediyor.''
''Kapa şu lanet olası çeneni.Bu benim para kazanmam için çalışacağım staj ve bir şapşal yüzünden bundan olmak istemiyorum.''
''Alex'' diyerek bana doğru yaklaştı,kulağıma;
''Bakalım seni altımda inletirkende bunları diyebilcekmisin ?. Çünkü o zaman yapabileceğin tek şey yalvarmak ve inlemek olucak''
''Tam bir aşağılık herifin tekisin Malik.Senden nefret ediyorum.Lanet olsun benden uzak dur tamam mı ? Bu staj benim için önemli ve bunu mahfetmene izin veremem.Anlıyormusun ?!!''
Sesim oldukça yüksek çıkmıştı fakat karşımda duran benim ilk zaman gördüğüm ve sevdiğim Malik değildi.O tamamen...O bir kötü çocuk. Ve artık kötü kız olmanın zamanı geldi.Bana bulaşmamayı öğreneceksin Malik.
''Pekala seni şimdilik rahat bırakıyorum ama şunu bil ki gözüm üzerinde ve seni kolay kolay bırakmaya niyetim yok.''
O uzaklaşırken yanıma Zac geldi.
''Hey oda kimdi ? Erkek arkadaşın falan mı ? ''
''Ah o mu ? Sadece bir tanıdık.Sevgilim değil.''
Boştayım yani.Anlarsın.Zac gülümsedi ve dışarıda toplandık.İlk staj günümüzde sadece fotoğraf çekicekdik ve en güzel fotoğrafı çekene bir hediye vericeklerdi.Hepimiz yerlerimizden ayrıldıkta sonra farklı yerlere dağıldık.Ne çekiceğimi bilmiyordum.
Hediye önemli değil sadece güzel bir şey olsun istiyorum o kadar.İşta o an farkettim ki gün batımı yaklaşıyordu.Oraya doğru ilerledim ve kameramı ayarladım.Objektifte el ele tutuşan bir çift vardı,tam bir manzara.Hemen onların fotoğrafını çektim.Gerçekten hoş bir pozdu.
İşimşz bittiğinde sınıfa girdik.Şimdi kimin kazandığını belirleme zamanıydı.Hepimiz yerlerimizi belirledik ve sırayla projeksiyona çektiğimiz resimleri yansıtmaya başladık.Sıra bana geldiğinde çektiğim resmi gösterdim,öğretmenimiz de dahil olmak üzere herkes çok beğendi.Bende geei yerime oturdum.
Öğretmen listeden sıradaki ismi okuduğunda şok oldum.Çektiği resmi yansıttığında daha da şok oldum.Beni çekmişti.Saçlarım esen rüzgarla dalgalanıyır,suratıma gün batımının turumcumsu rengi vuruyordu.Kameramla fotoğraf çekiyordum.
Öğretmenimiz;''Anlaşılan iki tane kazananımız var'' dediğinde beklemeye başladım.
''Öncelikle hediye Burs.Yani size iş verilecek ve maaş alıcaksınız,tüm masraflarınızı okul karşılıycak.Aynı zamanda burda bir tane oda alıcak.Tamamen kendinize ait ve içindede ufak ama kullanışlı bir fotoğraf odası.''
Vay canına bu gerçekten harikaydı.Hem maaş almam araba için para biriktirebilirim anlamına geliyordu.Gözlerimi kapattım ve kazanmak için dua ettim.İsmim söylendiğin de yerimden sıçradım.İnanmıyorum kazanmıştım şimdi ise ikinci kazananda.
"Zayn. İkinci kazanan sensin."
Yine mi ? Öğretmenimiz bize kalıcağımız odaların anahtarını verdi. Ben gün boyunca Zac ile etrafı dolaşmıştım ve burayı artık avucumun içi kadar iyi biliyorum diyebilirim.
Hava kararmaya başlamıştı. Zac beni kalıcağım odaya getirdi,o gerçekten iyi bir dost.
"Zac ben herşey için teşekkür ederim. Sen gerçekten iyi bir arkadaşsın"
"Ne demek bana ihtiyacı olursa ben her zaman buralardayım."
Teşekkür ederek odama girdim. O an aklıma giyecek bir pijamamın bile olmadığı geldi. Telefonumu çıkardım ve Demi'ye mesaj attım. Ayrıca burda çok yakışıklı bir cocuğun olduğunuda yazdım. Bana kıyafet getirmesini söyledim.
Telefonumu bıraktıktan sonra resim odasına girdim. Tamda istediğim gibiydi.Burada istediğim kadar resim ile ilgilenebilirdim.İçeri geri döndüğümde yatağımın üzerinde oturmuş Zayn ile karşılaştım.
"Senin odamda ne işin var?!" sesim biraz yüksek çıkmıştı.
"Sakin ol güzelim sadece sana yatarken giymen için bir şeyler getirdim. Bunları okuldan verdiler."
Benim aksime oldukça sakindi. Beni baştan aşağı süzdü ve yatağımdan kalkıp aramızda ki mesafeyi kapattı. Nefesini suratımda hissedebiliyordum.
"İyi Geceler Alex Russo. Yarın görüşürüz" dedi ve kapıyı çekip odadan çıktı.
Bende üzerimi giyinip yatağa yattım. Acaba bu çocuk benimi takip ediyor diye düşündüm ama onun gibi biri neden beni takip etsin ki. Sanırım artık uyumam lazım. Yarın zor bir gün olucak.
Δ§Δ§Δ§Δ
Selam,selam,selam (tatlı gözükmeye çalışırken öldü}. Bölümün çoook geciktiğinin farkındayım. Fakat ne zamandır girmiyordum. Bende size kendimi afftirmek için 2 bölüm yazmaya karar verdim. (Davul sesleri) Neyse bu bölümü okurken siz bari bende gidip diğerini yazim. (Çekirge sesleri) Neyse hoşçakalın :* <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck My Life △ (Tamamlandı✔)
FanfictionBirbirine ilk görüşte aşık olan fakat söyleyemeyen. Daha sonradan aşklarını nefrete çevren iki insan. Artık birbirlerinden nefret ediyorlar ama yinede birbirlerini düşünmeden yapamıyorlar. Bu nefret devam mı edicek,yoksa nefret sona erip yeni bir aş...