15. Bölüm ↔ "Dostun Karl"

142 13 1
                                    

Sabah uyanıp gözlerimi açtığımda sırtımdaki ağrı ile uyandım. Hastane koltuğu gerçekten rahatsız edici. Gece Zayn ile beraber kalmak isterdim ama doktor bunun uygun olmayacağını söyleyerek izin vermedi. Belimin biraz da olsa ağrısının geçmesinin ardından kalkarak lavoboya gittim. Diğer insanların aksine ben hastaneleri severim. Çünkü hasta olduğunda yatarsin ve birileri sana geçmiş olsun hediyesi getirir,sizcede güzel değil mi ?

Lavobodan çıkarak hastahane kantinine gittim,kendime bir bardak çay ve poğaça alarak onları yedim ve Zayn'in olduğu kata çıktım. Odanın kapısı hafif aralıkdı,içerden sesler geliyordu daha çok kavga gibiydi. Kapıyı biraz daha aralayıp baktığımda Perrie'yi gördüm. Ciddi anlamda bu kız hiç bir yerde bizi rahat bırakmıyordu.

"Perrie daha kaç kere demem gerek,seni sevmiyorum ve sevmiycem ben başkasını seviyorum."

"O kız değil mi ? Şu seni rahat bırakmayan Sürtük eminimki Malik onunla sadece kullanka için birliktesindir. Yeniden bana geri dönüceksin. Bunu buraya yazıyorum."

"Oralara yazma Perrie,çünkü temizlik görevlileri siliyor buraları."

İğrenç bur espiri olsada,bu dediği beni güldürmüştü. Perrie Zayn'e sinirli bakarken çantasını da alarak kapıya yöneldi. Kapıdan çekildim ve çıkmasını bekledim. Beni görünce afalladı,ardından ellerini göğsünde birleştirerek bir ayağını yere vurarak ritim tutturdu.

"Şuna da bak. Demek sende buradaydın. "

"Ben hep buradaydım zaten."

"Aman ne güzel. Her neyse Zayn'ine cici bak olur mu ?. Bana geri döndüğünde sağlıklı olsun isterim."

"Tabiki gece yatmadab hayal edersen belki rüyanda bu dediğini görebilirsin."

Perrie'ye yaylan burdan minik serçe bakışı ve gülüşü attım ki bu bakışı kendime adıyorum sahibi benim. Perrie bana dişlerini gösterek sinirli bir şekilde merdivenlerden aşağı indi.

Bende odaya girdim ve Zayn'in alnına ufak bir öpücük kondurup başucunda bulunan sandalyeye oturdum. Elini tuttum ve kafamı yatağa koydum. Onu yanında olmak bebi huzurlu ve güvende hissettiriyordu. Sanki bulutların üstünde yatmak gibi.

Zayn elimi sıkıca tutarak diğer eliyle saçımı oksamaya başladı. İşte huzurun eş anlamlisi buydu.

"Bu hastaneden ne zaman çıkabilirim,çünkü ciddi anlamda artık yatmaktan sıkıldım."

"Daha 2 gün oldu. Ama madem bu kadar çıkmak istiyorsun doktorla konuşurum."

Oturduğum yerden kalktım ve doktorun yanına gitmek.için korudora çıktım. Her zamankinin aksine merdivenler boştu ve kimse gözükmüyordu,bu ilginç çünkü hastaneler bu kadar boş ve sessiz olmamalı.

Bir an.içimde takip edildiğime dair bir hisse kapıldım ama arkama baktığımda kimseyi göremedim. Tam doktorun kapısına gelmiştim ki bir el ağzımı kapattı ve birileri ayaklarımı tutarak beni götürmeye başladı. Adamın ağzıma tutmuş olduğu bezden gözlerim kararmaya başladı.

★∞★∞★ ZAYN'IN ANLATIMI ★∞★∞★

Yaklaşık olarak bir saat geçmişti ve ortalıkta ne Alex nede bir doktor vardı. Kendimi biraz zorlayak ayağa kalktım,kapının önüne geldiğimde yerde duran bir mektup zarfı vardı. Elime aldım ve yatağa geri döndüm. Zarfı açtığımda mektupla beraber içinden bir resim düştü. Ama bu Alex.

Hemen mektupu elime aldım ve okumaya başladım.

" Zayn Malik;
Uzun zaman oldu değil mi ? Beni özlemiş olmalısın. Yoksa tanımadın mı? Hani şu her zaman senin yanindaydim okula bile beraber gitmiştik hatırladın mi ? Kesin hatırladın. Hasta olduğunu duydum ziyarete gelmek isterdim ama bilirsin çok yoğunum. Ama senin benim ziyaretime geleceğini umuyorum. Sana bir resim yolladım. Güzel kızmış. Onunla.muhabbetimden sonra seninlede konuşmak isterim. Ama eğer gelmezsen bu güzel kızla muhabbetim farklı bir.konuma gelebilir. Bunu istemezsin dimi.

Seni Seven Dostum Karl... :) "

Fuck My Life △ (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin