Bölüm 10 × İçkinin Etkisi ×

370 31 5
                                    

   Tam karşımda Perrie vardı ama asık olay yanında bir çocuk vardı ve birbirlerine sarılıp öpüyorlardı. Eğer yanaktan olsa br akrabası olarak düşünebilirdim ama işin arasına dudak karıştı.

   Harry'nin koluna vurdum ve onada gösterdim,ardından da kameramla ôpüşürken ve hatta çocuk elini onun göğüs bôlgesi ve kalçasında gezdirirkende çektim. Harika.

    Harry'e işarete yaparak çağırdım. Bana arkadaşlarının geldiğini ve onların yanına gidiceğimizi söyledi. Bizde birlikte onların yanına doğru ilerlemeye başladık.

    Geldiğimiz de masada üç çocuk vardı. Yanlarına ilerledik ve masaya oturduk. Masaya oturduğumuzda Harry çocukların hepsi ile el sıkıştı ve selamlanma hareketleri yaptı. Çocular bana baktılar ve Harry'nin kulağına bir şeyler fısıldayıp gülüştüler.

       Harry bana döndü ve gülümsedi sırayla hepsini tanıştırmaya başladı. Aralarında en büyük olanın adı Louis'ti,ve ortanca olan Liam ve Niall. Louis eğlenceli bir tipti,hafif sakalları ve birazcık uzun saçları vardı,onlarıda azıcık kaldırarak sağa yatırmıştı. Niall gördüğüm kadarıyla en sevimlileriydi,ayrıca biaz fazla yiyor gibiydi,ama oldukça masum bir suratı vardı,Liam ise hepsinden büyük gibi duruyordu,kirli sakalları ve dikmiş olduğu havalı saçları vardı ve bu saçlar bana Zayn'i hatırlatıyordu.

      Çocuklar içecek bir şey  söylediler yani içki. Ama ben daha önce hiç içmemiştim hatta içkilerin adını ve ne kadar sarhoş ettiklerinide hić bilmiyordum. Önüme  gelen listeden adı en cazip olanı seçmeyi düşündüm. Mmm biraz bakındım ve Jack Daniels'ı seçtim.

     Çocukların hepsi bana şaşkın bir biçimde baktı onlara "Ne var ?" bakışı yolladım. Ne yani ya bu içecek çok değişik bir tada sahipti yada sarhoş edici özelliği fazlaydı. Biraz bekledikten sonra içkilerimiz masaya geldi.

    İçecekten bir yudum aldım ve midemi,boğazımı,hatta tüm iç organlarımı yakmasıyla suratımı ekşittim. Ama bozuntuya vermedim. Bardağı elime aldım ve bir dikleyişte hepsini bitirdim. Gerçekten çok fazla yanıyordum hemde fazlasıyla.

     Kısa bir süre sonra artık çocukların ne konuâtuklarını anlamıyordum,hatta arada bakışlarım bulanıklaşıyordu. Fakat bu hoşuma gitti. Birden kendi kendime gülmeye başladım.

"Çocuklar,çok güzelim değil mi ? Hahahahha"

"Alex iyimisin ?"

"Ah Tanrım hiç bu kadar iyi olmamıştım."

   Aman Tanrım,midem hala yanıyor ve içimde bir enerji patlaması yaşıyorum. Şu anda çılgınlar gibi eğlenmek istiyorum,dans edip çoşmak,içimdeki enerjiyle sabaha kadar  kulkanmak istiyorum.

     Oturduğum yerden kalktım ve şarkı olmamasina rağmen dans etmeye başladım. Harry beni kokumdan tutarak kalktığim yere geri oturttu. Ama ben dans etmek istiyorum.

"Çocuklar ben Alex'i eve bırakıcam,geri gelmem onu bu halde birakarak sonra görüşürüz."

"Görüşürüz."

   Harry beni oturduğum yerden kaldırarak sürüklemeye başladı. Arabaya oturttu ve kendiside şöför koltuğuna oturdu. Hemen radyoyu açtım ve seside son sese getirerek oturduğum yerden dans etmeye başladım.

    Gerçekten çok eğlenceli,bundan sonra daha fazla içki içmeliyim. Şarkı çalmaya devam ederken kafamı camdan dışarı çıkarttım. Harry tişörtümden çekip beni içeri sokarken kafamı vurdum.

Fuck My Life △ (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin