Bölüm 7 × Sahte Sevgili ×

446 32 1
                                    

   Pekaa şimdi öncelikle bunu Demi'ye anlatmalıyım. Beni yanlış anlamamalı,sonra da Zac'i ikna etmem lazım. Huh. Hadi başlayalım. Elimdeki kahvelerle beraber Demi'nin yanına gittim.

"Alex,sen iyimisin ? Suratın biraz beyaz gibide ?"

"İyiyim. Ve eğer planımı uygularsam daha da iyi olucam."

"Ne planı ?"

"Şimdi Demi şöyle ki.." ve Demi'ye olan biten herşeyi aynı zamanda planımına anlattım. Bana bir şey demedi ve nasıl istersen öyle yap arkandayım dedi. Bu beni biraz olsun rahatlatmıştı.

Δ§Δ§Δ§Δ

   Evet zil,hadi çal. Çok az kaldı.

"Bayan Russo ?" Ben en son ne dedim ?"

"Iıı şey. " Ve ziiil. "Zil çaldı efendim."

"Bu seferlik yırttın Russo."

  Koşar adımlarla sınıftan dışarı çıktım. Hemen Zac'i bulmalıyım onada anlatmam lazım normal olarak. Sorun şu ki ben Zac'e hiç hangi sınıfta okuduğunu sormadım.

   Tam merdivenlerden çıkarken onunla karşılaştım. Hayır Zac değil. Zayn. İsimleri ne kadarda benziyor degil mi ? Birde pişmiş kelle gibi sırıtmaz mı ?

"Naber Alex ?"

"Harika. Hatta süper. Sen ?"

"İyi. Çok iyi. Senin üst katlara ne işin var pekii ? "

"Seni ilgilendirir mi ?"

"Alex,Perrie'yle çıkmam seni cok kızdırmış anlaşılan."

"Sorun Perrie değil Zayn. Sorun senin adi biri olman ."

   Zayn tam ağzını açmıştı ki merdivelerden inen Zac'i gördüm. Ona sarıldım ve kulağına bir şey çaktırmamasını her şeyi anlatıcağımı söyledim.

"Pekala Zayn bizim Zac'le halletmemiz gereken işler var."

"Ne işi ?"

"Normal sevgililerin yaptığı gibi. Gezicez,beraber oturucaz,hatta ona odamı göstermek istiyorum."

"Siz sevgilimisiniz ?"

"Evet. Bir sorunun mu var ? Şimdi izin verirsen gitmeliyiz."

"Ta-tabi ki"

   Zac'in elini tuttum ve beraber kantine indik. Onu masalardan birine karşıma oturttum. Baştan sona her şeyi anlattım.

"Yani sen şimdi benden sevgili numarası yapmamızımı istiyorsun. Doğru mu ?"

"Evet. Tabi sende istersen. Ne diyorsun benimlemisin ?"

"Tabi ki. Bana odanı göstericekmisin pekii ?"

"Zac. ?"

"Sadece şakaydı sahte sevgilim "

"O zaman sahte sevgilim bize çay alırmısın ?"

"Sen nasıl istersen hayatım."

     Bu gerçekten hem eğlenceli hemde benim için biraz zor olucak.Sonuçta hem sevdiğin bir insan gözünün önünde başkasıyla beraber ve sende başka bir insanla sevgili rölü yapıyorsun.

    Ben düşüncelerimle uğraşırken Zac elinde çaylarla beraber geldi. Elime sıcak çayı aldım ve içmeye başladım.

"Zac sence bunu başarabilirmiyiz ?"

"Elbette. Çok zor olmamalı öyle değil mi ?"

"Evet. Peki sen hangi sınıfa gidiyorsun ?"

"Şu anki dersim içim 12-B sınıfına gidiyorum. Sen ?"

"Bende 10-E. Fotoğraf dersi için."

"Pekala dersten sonra görüşürüz o zaman."

"Görüşürüz."

    Zac oturduğu yerden kalktı ve sınıfına doğru ilerledi bende çayımı bitirip sınıfa çıktım.Sınıftan içeri girdiğimle direk onunla göz göze geldim. Neden aynı sınıftayız ki. Okumak için bir sürü bölüm bulunmakta öyle değil mi ?

   Fakat birşey farkettim. Zayn'in yanında kıvırcık saçlı,yeşil gözlü bir çocuk vardı. Zayn'in aksine insana hayat dolu neşeli gözlerle bakıyordu. Bence Zayn'in yanına yanlışlıkla oturmuş olmalı.Her neyse tenefüste tanışabilirim.

Δ§Δ§Δ§Δ

Bu bölümde aklıma pek birşey gelmedi ama umarım beğenmişsinizdir. Yorum yaparsanız gerçekten sevinirim.  Tabletten yazdığım için kaç sayfa yazdığım hakkında bir fikrim yok. olabildiğince uzun yazmaya çalıştım. Bu bölüm içinde en fazla 5 vote istiyom. Umarım beğenmissinizdir. Görüşürüz :* :*

Fuck My Life △ (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin