Bölüm 13 * "Alex Geri Döndü Bebeğim"

354 28 4
                                    

   Bunun olduğuna inanamıyorum. Yani nasıl benzin bitebilir. Bu bir araba için hiçte iyi bir davranış değil,hele ki arabada Zayn ve ben varsam. Şahsen  bundan ne kadar rahatsız olsamda bir o kadar da hoşuma gitmişti. Şu ana Perrie'nin bizi böyle görmesini o kadar çok isterdim ki.Ah Tanrım çok kötüyüm sanırım. 

   Dışarı çıkmak isterdim ama yağmur yağıyordu ve bu yağmurda 3 saniye bile durmak beni sırımsıklam yapardı ki bunu istiyceğimi sanmıyorum. Arka cebimde duran telefonumu çıkartıp saate baktım. Saat 00:15 di. İnanın bana yarın derslerde uyuya kalabilirm. Şu anda da fazlasıyla uykum var fakat eğer uyuyrsam başıma bir şey gelmesinden korkuyorum.

   Zayn,Hiç kıpırmadan öylece oturup yola bakıyordu,aslında olmayan,ormanlık olan yola bakıyordu. Hangi insan ormanda geçen bir yola okul yaparki. En azından burayı ışıklandırabilirdiniz. Sokak lambası denen bir şey icat etmişler bilmem haberleri varmı ?

   Acaba Zayn ne düşünüyordu ? Çünkü gözlerinde dalgınlık ve düşünce vardı. Eminin sevgilsini düşünüyordur. Geceleri ona asıl çığlık attırdığını,nasıl öpüştüklerini,yada nasıl seviştiklerini.. Iyykk iğrenç. Şahsen o Perrie'yi düşünmek iğrençken birde onu Zayn'le yaparken düşünmek,görmekten beter. Lütfen sizde düşünmeyi kesin. Kesin dedim.

   Zayn'e dikkatlice baktım. Fazlasıyla kusursuz gözüküyordu. Yani ay ışığında,malesef etrafımızda ışık yok. Hafiften kirli sakalları vardı,gözleri ay ışığında iyice belli oluyordu ve bal rengimsi bir kıvama geliyordu. (-_-) Dudakları şişmiş gibi hafif aralık duruyordu ve pembemsi olması onu öpme isteğimi uyandırıyordu.

  Onun neden Perrie ile çıktığını anlayamıyorum. Yani Perrie okulda herkesle çıkmış bir insan,pardon kaltak. Yani ben bir erkek olsam onunla işimi gördğkten sonra diğer herkesin yaptığı gibi bırakırdım,yada belkide onu sürekli iş için kullanırdım. Ama Zayn hala onunla birlikteydi belki hala işini görmedi,belki de onu gerçekten seviyordu. Tamam tamam  bu düşünceyi aklından çıkar kızım.

   Elimde tuttuğum telefonum titremeye başladı. Arayan Harry'di. Merak etmiş olmalıydı. Aww.

"Efendim Harry ?"     dedim telefonu kulağıma koyduktan sonra. 

"Vardınız mı diye sormak istedim. Siz iyimisiniz ?" 

"Aslına bakarsan arabamızın benzini bitti ve daha okula çok yol var yani----- dıt dıt dıt dıt" telefonu kulağımdan çektikten sonra kapandığını fark ettim. Şebekelerde gitmişti ki bu yağmurda bu kadar dayanması bile bir mucize sayılrdı. Gökgürültüsü,şimşek ağaccın yanındaki adam gölgesi,herşey. Bir dakika ağacın yanındaki adam gölgesimi ? Hayal görmüş olmalıyım. 

"Zayn." diyerek sürücü koltuğuna döndüğümde Zayn'in orada olmadığını farkettim. Nerede bu çocuk. Etrafıma baktım,camlara tıkladım ama görünürde ağacın ordaki adam gölgesinden başka hiçbirşey yoktu. Arabanın kapısını açtım ve o yağmura rağmen dışarı çıktım. 

   Arabanın kapısını hafif aralık bırakarak yavaş adımlarla adamın olduğu yere ilerlemeye başladım. Adam sanki donmuş gibiydi ne kıpırdıyordu nede bir ses veriyordu sadece öylece duruyordu. Yanına gittim ve omzuna dokunarak seslendim.Bana dönmesi ve benim çığlığı basmam bir oldu.

   Hemen koşarak arabaya bindim ve kapıyı kapatıp kitledim,fakat adam peşimden geldi ve camı kırrak bana uzanmaya çalıştı. Tüm gücümle bir çığlık daha attım. bu sefer beni tuttan eller adamın değil Zayn'indi. 

"Sakin ol herşey geçti ben burdayım,şşhh." diyerek bana sarıldı ve saçlarımı okşayıp öpmeye başladı. Herşeyin bir rüya olmasına sevinmiştim,fakat şu anda konuşamayacak kadar da şok içindeydim. Derin nefesler alıp veriyordum,bir yandan da sıkıca Zayn'e sarılıp adını tekrarlıyordum.

Fuck My Life △ (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin