16. Bölüm ↠ ✘Oyunun Kazananı - Part 2✘

58 3 0
                                    

  Y.N:  Uzun bir aradan sonra gelip bölüm yayınlıyorum çok üzgünüm T.T Ama bu hikaye hakkında aklıma hiç bir fikir gelmedi, çünkü uzun zamandır yabancı ünlüler yada One Direction ile ilgilenmiyordum. Hikaye aklımdaydı ama bir kurgum yoktu gerçekten üzgünüm. Bu yazıyı uzun tutmak istemiyorum size iyi okumalar ^^. 
   ΩΩ

 Oyun asıl şimdi başlamıştı ama kimse bunun farkında değildi. Karl'a kadınıma dokunduğu için hayatında yaşamadığı acıları yaşatacaktım ve Perrie'ye ise benim karşımda başka bir adam ile tabiri caizse sevişmenin hesabını soracaktım tabi ki. Zayn Malik kim hala tam olarak öğrenememişler. 

Karl ve Perrie'nin tutulduğu depoya ilerledim. Çocuklar içeride çoktan her şeyi hazırlamışlardı. Kolumdaki saati,üstümdeki ceketi ve cebimdeki telefonu çıkardım ve adamlardan birine verdim. Çocukların yanına gidince yapmak istedikleri bir şey var mı yok mu öğrenmek adına sordum ama hepsi "Al senin olsun izlemek daha eğlenceli,olmalı" diyerek kenara çekildiler ve oturdular.

 Onlar oturduktan sonra kollarımı sıvadım ve aletlerin bulunduğu tezgahın yanına gittim. Hmm güzel eşyalar insan hangisini kullanması gerektiğine karar veremiyor. Ah Tanrım, bir pense. Ne kadar da hoş değil mi ? Elime penseyi aldım ve Karl'ın yanına ilerledim . Oturduğu sandalyenin karşısında ki sandalyeye ters bir biçime oturarak pense ile kafasını kaldırdım ve bana bakmasını sağladım. 

 ''Ah , Karl... Tch,tch,tch.. Yaptığın şeyin yanlış olduğunu biliyordun , yada en azından bilmen lazımdı . Seni uyarmamam gerekirdi. ''Derin bir nefes aldım ve sırtımı kütleterek konuşmaya devam ettim. ''Şimdi ,hangi elin ile sevgilimin o narın suratına ve dudaklarına dokundun ? Söyler misin yoksa ben ikisinede bir el atim mi ?'' Karl'ın sağ elini aldım ve tırnaklarına baktım,sonrada sol elinin tırnaklarına. Pis adam... 

 Penseyi sağ elinin tırnaklarına götürdüm ve hepsini teker teker söktüm,tabi ki bunu Karl'ın bağıran nazik (!) sesi ile yaptım. Sonra ise aynısı sol ele. ''Merak etme Karl,kökü sende uzar.'' Evet bu iğrenç espriyi de yaptığıma göre sanırım başka bir alete ha. ''Pantolonunu çıkarın!.'' Evet,evet,sırada bu var. 

 Elime kasap bıçağını alarak yeniden Karl'ın önüne geçtim,cinsel organını kesip götüne sokacağım derken şaka yapmıyordum ben. ''Bunu yapamazsın..'' dedi ,organı elimde duran adam. ''Ah evet yapacağım.'' dedim ve kestim. Odada Karl'ın acı dolu inlemeleri yankılanırken bir yandan bu sese de Perrie'nin ağlaması eklenmişti. Cidden baş ağrısından başka bir şey değil.  

 Karl'ın elimde duran aletine bakmamaya özen göstererek adamlarıma arkasını döndürmelerini emrettim. Ve evet ,işte can alıcı nokta . Aleti hiç acımadan ve beklemeden ani bir hareket ile  sokuverdim. (Ahy iğrenç oldum galiba biraz fhvhd) O acı ile bağırırken onu buradan götürmeleri ve yok etmeleri ile ilgili bir kaç şey dedikten sonra en azından ortam biraz sakinleşmişti. 

 Perrie'ye döndüm,kafasını kaldırdım ve akan göz yaşlarını temizledim. '' Perrie biliyorsun ki seni sevmiştim,böyle bir şey yapmana gerek olmadığını biliyordun değil mi ? Sana zarar vermek istemiyorum, bunu yapmayacağım. Ama senden istediğim şey , bana ve sevgilime uzak olman-'' ''Sensiz yapamayacağımı bilmen lazım Zayn... Beni bırakamazsın..'' ''Üzgünüm Perrie. Ama bunu yapmak zorundayım,sana güvenim kalmadı. Şimdi sadece seni uzak bir yere yollayacağım, merak etme sana iyi bakacaklar. Sadece kendine yeni ve düzgün bir hayat kur... '' 

 Evet ona dokunmadım, yapamazdım. Hem o bir bayan, hemde bunları sevdiği için yapan bir bayan. Onu sadece Amerika'ya yollayacağım  ve adamlarımın 2 tanesini ona bakması için ayarlayacağım. Her şey hazır sayılır artık bunlarla uğraşmama gerek yok. Artık mutlu bir hayat beni bekliyor.. Bekle beni Alex, sana en güzel yıllarını yaşatmaya geliyorum.


 ʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔ

Selam Vote ve Yorum bekleyen bir yazar. (Geç yazdığı için özür dileyen) Hepinizi seviyorum ve en kısa zamanda size söz son bölüm yazıp bitireceğim ve son bölüm elimden geldiği kadar uzun olacak. ༼ つ ◕_◕ ༽つ *Sarılın*

 



   



Fuck My Life △ (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin