It All Started When I remembered him..

338 36 64
                                    


?- Ασε με!! Δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτε!!
?- Λες ψέματα... Ξέρω οτι νοιαζεσε για μένα..
?- Τα πραγματα άλλαξαν..

Οπαα.. Νομίζω πήρα φορά.. Ας το παρουμε απο την αρχή. Είσαι η Arya, 18 χρόνων, μόλις ξεκινησες να σπουδάζεις στο M.I.T τεχνες, συγκεκριμένα μουσική (παίζεις πιάνο, κιθάρα,ντραμσ και μπασο). Εχεις σκουρα κάστανα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Δν είσαι ιδιαίτερα ψιλή, αλλά ούτε κ κοντή (1,65) και τέλος είσαι ιδιαιτερα όμορφη ακόμα κι αν εσύ δν το γνωρίζεις.

**Σάββατο 10.15**

Arya's POV

Ξυπνησα το πρωί από το χτύπο του κινητού μ...

Arya- παρακαλώ?? Ποιος είναι ?

?- έλα ρεε, εγώ είμαι

Arya- χαχα, καλημέρα Ελένη.. ( η κολλητή μ. Είμαστε φίλες απο πολύ μικρές και τωρα εχουμε περάσει στην ίδια σχολή αλλά αυτή σπουδάζει χημικός μηχανικός. Μαζί αποφασίσαμε με έναν άλλο φίλο μας να έρθουμε να σπουδασουμε στην Αμερική..)

Ε- θα έρθεις για καφέ? Θα είναι κ ο Matthew ( ο Matthew είναι ο άλλος φίλος μας, σπουδάζει θέατρο)

Α- ναι ρε εννοείται. Σηκωνομαι να ετοιμαστω κ έρχομαι.

Ε- οκκ! Τα λέμε σε λίγο..

Σηκωθηκα λοιπον, πηγα στο μπάνιο και εκανα ενα γρήγορο ντουζ. Επλεινα τα δόντια μ, στεγνωσα τα μαλλια μ, και φορεσα ενα blue jean, ενα λευτο T-shirt με ενα jean jacket απο πανω και τα άσπρα βανσ μ..

Ενω ήμουν έτοιμη να φύγω, ακουσα το τηλέφωνο μ να χτυπά.. Είδα πως είναι η μαμά μ και το σηκωσα...

Α- Ελα μαμά.. Είπα κ εγώ δν θα πάρεις σήμερα τηλέφωνο.

Μαμα- γεια σ και σε σένα. Τι κανεις?

Α- τώρα ετοιμαζομαι να πάω για καφε.

Μ- μια χαρά..

Α- υπάρχει κάποιος λόγος π με πήρες ? Ακουγεσε περίεργη..

Μ- πρεπει να έχω κάποιον λογο για να θέλω να μιλήσω με την κόρη μ?

Α- ναι...

Μ- Απλα ήθελα να σου υπενθυμισω οτι θα έρθεις το βράδυ σε μενα να φαμε γτ θα ερθει η Καρέν (Μεντές) μαζί με τα παιδιά της και τον άντρα της.

Α- πωω ρε μαμά !! Είναι αναγκη να ρθω?

Μ- εννοειτε είναι αναγκη! Έχουμε 5 χρόνια να τους δουμε.

Α- μακάρι να ηταν παραπάνω..

Μ- μη γινεσε αγενης! Θα έρθεις και δν ακούω κουβέντα...

Who Would Have Thought..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora