Δν ήξερα τι να πω.. Ετσι οπως με κοιτουσε.. Ενιωθα οτι οτι ελεγε το εννοουσε.. Να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία? Μα εγω ειχα ορκιστει οτι δν θα τον ξανά δω ποτε.. Οτι δν θα τον ξανα αφησω να επηρεασει ετσι τη ζωη μ.. Η καρδιά μ χτυπάει τόσο δυνατά.. Τα ματια μ καρφωμένα στα δικά του.. Τόσες σκέψεις κ αναμνήσεις να περνάνε μπροστά απο τα ματια μ.. Τοσος πονος.. Αξίζει? Αξίζει να του δωσω μια δευτερη ευκαιρια?
Α- δν ξέρω.. Μου το υποσχεσε?
S- Σε οτι έχω και δν έχω..
Α- ε..δν ξέρω.. Άντε καλά..
S- αλήθεια!? Σβρ!!?? Δν κανείς πλάκα έτσι!!?
Α- χαχα, όχι..
S- τι όχι!?
Α- δν κάνω πλάκα..
S- πωπω!! Σε ευχαριστώ παρα πολύ! Δν θα το μετανιώσεις!! (Και με αγκάλιασε σφιχτά)
Δν μπορουαα να το διανοηθω οτι συμφωνησα.. Ηταν σαν να μην ηξερα καν τι ελεγα.. Σαν η καρδια μ να με κυριευσε και να ειπε αυτο που ηθελε χωρις την αδεια του εγκεφαλου μ.. Γτ αυτο που μολις εκανα ηταν τρελο... Ηλιθιο.. Και μπορει να αποβει καταστροφικο..
Με αγκαλιαζε ακομα.. Ενιωθα ασφαλεια και σιγουρια.. Αλλα ταυτοχρονο φοβο και αγωνια.. Αγωνια για το μελλον, και φοβο για το αν εννοει οσα λεει...Α- Εμ.. Εγω λεω να παω για υπνο..
S- ναι να πας.. Και αυριο σου εχω μια εκπληξη..
Α- τι εκπληξη??? ( σηκωθηκα ορθια γεματη ενθουσιασμο..)
S- θα δεις..
Α- ελα πες μμ!! (ειπα κανοντας του ναζια..)
S- αν σ πω δν θα ειναι εκπληξη..
Α- καλα!! (ειπα δηθεν μουτρωμενη)
S- ελααα, μην μ κρατας μουτρα..(ειπε γαργαλωντας με..)
Α- χαχα, θα το σκεφρω.. Αναλογα ποσο καλη ειναι η εκπληξη(ειπα και τραβιχτηκα)
Α- καληνυχτα
S- καληνυχτα.. (ειπε και ο Shawn κοιτωντας με στα ματια..)
Α-... (κοιτιομασταν οσο ανεβαινα της σκαλες.. Δν μπορουσα να παρω το βλεμμα μ απο πανω τ..)
Κατευθυνθηκα στο δωματιο μ.. οι σκεψεις πλημμυριζαν το μυαλο μ.. Αλλα δν αντεχα αλλο, απλα ηθελα να κλεισω τα ματια, να κοιμηθω, και να δω τη επιφυλασσει η αυριανη μερα... Και ετσι εγινε..
**Την επομενη μερα, 8.00**
Με ξυπνησε μια γνωριμη φωνη..
S- aryaaa, ξυπνα!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Who Would Have Thought..
Ficção AdolescenteΌταν όσα ηξερες ή νομιζες ότι ηξερες για τους ανθρώπους γύρω σου επρόκειτο να αλλάξουν και ανακαλύπτεις συναισθηματα που δεν ηξερες καν οτι εχεις.. (Shawn Mendes imagine)