Betrayal, Is The New Black..

122 20 13
                                    


Μετα απο λίγο ήρθε και ο Shawn, κάπως αναστατωμένος..

Α- όλα καλά??

S- ναι.. Μια χαρά...

Kα- σίγουρα?? Φαίνεσαι κάπως..

S- ναιπ.. Σίγουρα.. Απλα, προβλήματα με κατι συναυλίες..

Αχα.. Δν το είπε και πολύ πειστικά αλλά μάλλον θα ηταν ιδέα μ..
Καθησαμε λοιπόν, μιλήσαμε, φαγαμε γελασαμε, και γενικά περάσαμε πολύ ωραία..
Η ωρα είχε φτασει 7.00 και ήρθε η ωρα να φύγουμε για να συναντήσουμε τον Matthew και την Ελένη σπίτι μ..

Α- Shawn, εσύ πήγαινε να πάρεις τις βαλίτσες σ και έρχομαι σε 2λεπτα..

Πλησιαζεις να κανείς μια αγκαλιά στην Καρέν,

Κα- χαρηκα που σ είδα κοριτση μ, ελπίζω να σε ξαναδώ συντομα

Α- και εγώ το ίδιο (και της χαμογελασες)

Μετα πλησίασα να αγκαλιασω την μαμά μ και της ψιθυρισα στο αυτί.

Α- αν κάτι παει στραβά θα σε σκοτώσω

Μα- τπτ δν θα παει στραβά..

Και έφυγα απο την αγκαλιά της ρίχνοντας της ενα ύποπτο χαμόγελο..
Βγήκαν απο το σπίτι και είδα τον Shawn να με περιμενει κρατώντας 2 βαλίτσες..

S- φύγαμε?

Α- φυγαμε!

Στο δρόμο όλος περίεργος η ατμόσφαιρα ηταν ιδιαίτερα ευχάριστη..

Α- λοιπον.. Πως και θα μείνεις σπίτι μ??

S- βσκ, έχω πολλές δουλειές να κάνω εδώ, οι παπαράτσι ανακάλυψαν το προηγούμενο μ σπίτι κ βρίσκονται όλη την ωρα εκεί.. Και ψάχνω καινούργιο σπίτι..

Α- και ενδιαφερεσε να βρεις σπίτι εδώ?

S- γτ όχι.. Τώρα που σε βρήκα, δν σε ξαναχανω..

Όπα.. Τι!? Γτ μ το κανει αυτό!!? Απο την μια είναι ένας Μαλακάς, και απο την αλλη είναι ο πιο γλυκός άνθρωπος στον κοσμο.. Δν μπορω να τον ψυχολογισω με τπτ.. Θέλω τόσο πολύ να μάθω... Γτ? Γτ τέτοια συμπεριφορα τα προηγούμενα χρόνια? Τι του εκανα!?

Α- χαχα, ναι.. Ελπίζω η συγκατοίκηση να παει καλά..

S- και εγώ το ίδιο..

Μετα απο λιγα λεπτα, φτάσαμε στο σπίτι μ.. Τον ξεχαγησα στους χορούς, και τελος του έδειξαν το δωμάτιο τον επισκεπτών, στο οποίο θα έμενε..

A- και αυτό λοιπον θα είναι το δωμάτιο σ.. Μπορείς να το διακοσμήσεις όπως θέλεις..

S- ωραία,ευχαριστώ.. Πάντως εχεις πολύ ωραίο σπίτι.. Εσύ το διακοσμησες?

Who Would Have Thought..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang