Α- και τωρα οι δυο μας...
S- κοιτα αρυα..
Α- οχι εσύ κοιτα! Το καταλαβαινω το να μην Θεσ να μοιραστείς τα παντα μαζι μ.. Δν εχουμε τπτ εμείς οι δυο, οπτε δν μ χρωστας κατι. Απο την αλλη ομως φαινεται οτι πολλες αποφασεις σ επηρεάζουν κ την δικια μ ζωη, αφου θα μεινουμε μαζι!! Τι στο καλο!? Τοσο ηλιθιος εισαι που δν μπορεις να καταλάβεις οτι απο την στιγμη π ηρθες στο σπιτι ΜΟΥ οτι κανείς εχει επίδραση και σε εμενα!!??
Δν ειχα συνειδητοποίηση οτι αρχησα να φωνάζω.. Μπορουσα να δω φωτα απο τα διπλανά σπιτια να ανοίγουν..
S- παμε.. Παμε μεσα καλυτερα.. (Ειπε ήσυχα και γαλινια, με μια δοση θλίψης στο λογο του)
Α- μην νμζεις οτι θα γλυτώσεις ομως..
S- πίστεψε με το ξερω..
Ουαου.. Απλα ουαου.. Σαν να το περιμενε ολο αυτο π γινόταν.. Σαν να ηξερε οτι καποια στιγμη θα καταλάβαινα και θα βρισκόμασταν εδω π βρισκόμαστε τωρα.. Νιωθω το αιμα μ να βράζει.. Ισως φταει κ το ποτο.. Αλλα θελω να μαθω. Και θελω να μαθω τωρα!!
Κατευθυνθήκαμε μεσα καο εγω πηγα κατευθείαν στην κουζινα για να παρω ενα ποτήρι νερο να συνέλθω.. Ο shawn εκανε βόλτες στο σαλόνι σκεπτικός..
Αφου ήπια το νερό μ και ηρέμησα, πλησιασα τον shawn και του ειπα ψύχραιμα.. Και προσπάθησα να δω τι συμβαινει απο την δικια του οπτική γωνια..
Α- καταλαβαινω το ποσο δυσκολο μπορει να είναι το να εισαι διάσημος, ολη να περιμένουν πραγματα απο σενα. Να σε θεωρούν τελειο. Η πίεση που μπορει να δέχεσαι συνεχώς από τα media, ολοι να σε κρίνουν.. Αλλα-
Με διέκοψε το αμήχανο γελιο του ενω κοιτούσε στο πάτωμα σαν να ελεγα βλακείες...
Α- που ειναι το αστειο?
S- αχ αρυα.. Πίστεψε με δεν ξερεις ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.. Η έστω οτι νμζεις οτι ξερεις ειναι λαθος..
Α- τι εννοεις?
Παλι γέλασε με τον ιδιο τροπο..
Προσπάθησα να το αγνοήσω..Α- κοίτα shawn εγω..-
S- οχι εσύ κοιτα! (Ειπε υψώνοντας τον τόνο της φωνής του)
Wtf!?
S- ξερω τι θα πεις τωρα! Ο shawn εγω νοιάζομαι για σενα", "εγω θελω μονο να βοηθησω" εγω αυτο, εσύ αυτό.. Ε λοιπον ΧΕΣΤΗΚΑ!
Ειχα μεινει αφωνη..
S- ολοι νομίζουν οτι με ξερουν, ολοι νμζουν οτι ξερουν τι περνάω.. Αλλα ολα αυτα ειναι απλα παραμύθια!! Δν εχεις καμοια ιδεα για το τι εχω περάσει (αρχησε να μ φωνάζει), τι εχω κάνει για να φτάσω εδω εχω φτασει! Τι εχουν κανει και πάθει αλλοι ανθρωποι για να φτάσω εδω!! Αλλα το κυριότερο δν εχεις ιδεα το πως ειναι να νιωθεις οτι οτι και να κάνεις δν εχει σημασια! Σαν ανίκανος.. Οχι ετσι οπως ένιωθες οταν σου εκανα μπουλινκγ.. Την πραγματικη έννοια.. Σαν ολα να εχουν ηδη σχεδιαστεί για σενα χωρισ καν να σε ρώτησαν! Σαν να είσαι μερος ενος σχεδίου που δν ζήτησες καν να εισαι μεσα!! Ολη μ η ζωη ειναι αυτο το πραγμα! Οτι εκανα μεχρι τωρα δν ηταν ποτε για μενα! Εχω πληγώσει και εχω πονέσει ατομα, και ολα για εναν ανώτερο σκοπο που δν ηταν καν για μενα! Εισαι ανόητη αν πιστευεις οτι ο παραμυθενιος κοσμος στον οποιο ζεις ειναι αληθινός.. Γτ στη πραγματικοτητα ο κοσμος εχει μονο κακή πλευρα..
YOU ARE READING
Who Would Have Thought..
Teen FictionΌταν όσα ηξερες ή νομιζες ότι ηξερες για τους ανθρώπους γύρω σου επρόκειτο να αλλάξουν και ανακαλύπτεις συναισθηματα που δεν ηξερες καν οτι εχεις.. (Shawn Mendes imagine)