Αποκλείεται.. Εγω. Να γουσταρω αυτον. Δν υπάρχει περίπτωση. Εχουν συμβεί τόσα, και εγώ η ηλίθια καθομαι και σκευτομαι τετοια πράγματα.
Λες όμως να μπορούσε να νιώθει κι αυτος το ιδιο?? Μπα... Λες? αχ αρυα ξεκόλα!
Θα μπορούσε ομως??
S- αρυαααα!!!
Α- ναι..? Σορρυ, τι εγινε?
S- σε φωνάζω τόση ωρα!!
Τέλεια.. γίναμε και ρεζίλι στον Shawn.. αυτό μας έλειπε..
Α- σορρυ... απλα σκεφτόμουν..
S- λογικό.. (είπε σκεπτικά..)
Α- anyway.. τι ήθελες να μ πεις?
s- τπτ το ιδιαίτερο απλα σκεφτόμουν αν ηθελες να κάτσουμε χαλαρα σήμερα στο σπίτι, να φωνάξουμε τους αλλους, να δουμε καμοια ταινία, να παραγγείλουμε πιτσα και τέτοια.
Α- βσκ είναι τέλεια ιδεα. Δεν είχα όρεξη να βγω ούτως η άλλως.
S- ουτε και γω..
Για να αποφύγω την αμηχανη στιγμή που θα υπηρχε σε δύο δευτερόλεπτα σηκώθηκα να παρω την Ελένη και τον Matthew. Ευτυχώς συμφώνησαν καθως ήταν και μια καλή αφορμή να τους πούμε τι εγινε χθες. τι να πρωτο εξηγήσεις δηλαδή.
Μετα απο κανα δεκαλεπτο εφτασε ο Matthew και λιγο πιο μετα η Ελένη. Η ώρα είχε φτάσει 16.00 όταν αποφασίσουμε να παραγγείλουμε πιτσα διότι παίζαμε διάφορα παιχνίδια στο playstation. Μετα απο καμοια ώρα έφτασε και βάλαμε να δούμε harry poter αφού ο shawn μας επριξε να το δουμε ακόμα και αν εχει δει όλες τις ταινίες εκατομμύρια φόρες.
Η ώρα είχε φτάσει 22.00 και περνούσε τέλεια. Γενικά έχουμε γίνει μια ωραία παρέα. Ο Matthew τα πάει πολυ καλα με τον shawn ενώ στην αρχή ήταν καπως -εως πολύ- διστακτικός.. το ιδιο και η ελενη. Γενικά η γνώμη που είχαμε σχηματήσει για τον shawn εχει αλλαξει. Η έστω αλλαζει..
**ΜΠΑΜΜΜ!!!**
Ακούστηκε σαν να πέφτει κατι απο έξω.
Ε- τι στο καλο ήταν αυτό!? (είπε τρομαγμένη)
M- δν θα είναι τπτ, κατι θα επεσε απο τον αερα.. (είπε και καλα κουλ)
S- αφού δν έχει αέρα..
Μ- λεπτομέρειες..
Α- πάω να δω τι είναι. Ισος έπεσε κανας κάδος η κατι, αμα είναι να τον σηκώσω..
Ε- θες παρεα?
Α- όχι ρε, σε 5 είμαι πισω.
Ε- ευτυχώς γτ βαριόμουνα.. (είπε κοροιδευτικα)
YOU ARE READING
Who Would Have Thought..
Teen FictionΌταν όσα ηξερες ή νομιζες ότι ηξερες για τους ανθρώπους γύρω σου επρόκειτο να αλλάξουν και ανακαλύπτεις συναισθηματα που δεν ηξερες καν οτι εχεις.. (Shawn Mendes imagine)