**σήμερα**
Α- με ρεζιλεψες μπροστά σε όλη τη τάξη για κάτι άκρως προσωπικό.. Και αυτό ηταν μονο η αρχή.. Αν είχε γίνει μονο αυτό ίσως και να μπορουσα να σε συγχώρεσω.. Αλλά αυτό που ακολούθησε.. Ηταν χειροτερο!!
**συνέχεια flashback**
Δν μπορουσα να το πιστέψω οτι το έκανε αυτό.. Ειμαι τόσο μπερδεμένη.. Νιώθω τα δάκρυα να έρχονται.. Δν πρέπει να κλάψω, δν πρεπει να κλάψω.. Μα δν του το είχα πει καν.. Για ενα λεπτο.. ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ!! Όχι.. Αποκλείεται, ο Shawn δν θα έκανε ποτε κάτι τέτοιο!! Έτσι δν είναι??
Α(Άλεξ)- Shawn, είσαι ηλίθιος, εμένα δν μ αρέσει η arya..
S- ουπσ.. Λυπάμαι arya, αλλά είχες δίκιο.. "Δν νιώθει το ίδιο για σένα"
Και έτσι όλοι άρχησαν να γελανε.. Το βλέμμα μ ταξίδευε σε όλη τη τάξη και παντού ατομα που με εδείχναν και να γελανε.. Δν μπορούσα να συγκράτησω τα δάκρυα.. Σηκώθηκα και ετρεξα να φύγω.. Τα γέλια τους ακουγωντουσαν μέχρι εξω απο το σχολείο..
Ετρεξα σπίτι όσο πιο γρήγορα μπορούσα.. Ευτυχώς η μαμά μ έλειπε γτ αν με έβλεπε σε αυτα τα χαλιά θα ανησυχούσε.. Ετρεξα στο δωμάτιο μ και ανοιξα το ημερολόγιο μ.. Λυπανε σελίδες...
Δν το πιστεύω!! Ενω εγώ μιλούσα με την μαμά μ, αυτός έκοβε σελίδες απο το ημερολόγιο μ !! Για αυτό ηταν αγχωμενος.. Για αυτό με απέφευγε.. Αλλά γτ? Γτ να με ρεζιλεψει έτσι!??
Όλες αυτές οι σκέψεις πλημμύριζαν το μυαλό μ.. πρεπει να του μιλήσω.. πρεπει να μάθω τι πήγε στραβά!!**την επόμενη μέρα**
Έφυγα για το σχολείο βιάστηκα.. Δν μπόρεσα να κοιμηθώ καθόλου το βράδυ.. Ευτυχώς η μαμά δν κατάλαβε τπτ.. Αλλά δν θα αργήσει πολύ μέχρι να μαθει οτι κάτι δν παει καλά.. Μπορεί όλα να ήταν ένας κακός εφιάλτης.. Αυτό ηταν! Μια άσχημη μέρα, που πέρασε.. Και τώρα είναι μια καινούργια... Ίσως ξεχάστηκε ηδη..
Εφτασα στο σχολείο και αρχησα να ψάχνω τον Shawn.. Έβλεπα και ατομα απο αλλες τάξεις να με δείχνουν και να γελανε αλλά δν έδωσα σημασία.. Το μονο π με ένοιαζε ηταν να βρω τον Shawn και να μάθω.. Να μάθω τι συνέβει..αλλά πουθενά..
Μετα απο λίγο χτύπησε το κουδούνι και μπήκα στη τάξη, εκεί ηταν που τον είδα.. Ηταν παλι με την ηλίθια παρέα τ.. Αυτοι τον επηρεάζουν..Α- Shawn πρεπει να μιλήσουμε.. Ιδιαίτερος..
S- δν έχω να σ πω τπτ..
Α- δν πειράζει.. Έχω εγώ!
J- τι έγινε arya( άρχησε να φωνάζει), την πεφτουμε κ στον Shawn τώρα?? Τον ξεχασες ηδη τον Άλεξ!??
أنت تقرأ
Who Would Have Thought..
أدب المراهقينΌταν όσα ηξερες ή νομιζες ότι ηξερες για τους ανθρώπους γύρω σου επρόκειτο να αλλάξουν και ανακαλύπτεις συναισθηματα που δεν ηξερες καν οτι εχεις.. (Shawn Mendes imagine)