•JEDNA•

1K 41 7
                                    

,,Dělej Caitlin, nebo přijdeš pozdě!" začal mi bouchat na dveře od pokoje táta. Lehce jsem otevřela oči a sáhla po mobilu. Je teprve půl sedmé a budík mi zvoní ve tři čtvrtě. Školu mám deset minut odsud, takže mám času až až. Když táta odešel, zase jsem v klidu zavřela oči a spala dál.

Abych vám vysvětlila oč tu běží. Máma se po rozvodu přestěhovala na kraj Kalifornie, takže k ní jezdím jenom když má narozky, když já mám narozky, když jsou Vánoce a na dva týdny na velké prázdniny. Má dům u pláže a já mám balkón přímo s výhledem na moře. Líbí se mi tam, ale stejně rodiče moc nemusim. Nejradši ze všeho mám tetu. A jsme u toho.
Jelikož se prodával dům a táta by neměl kde bydlet, tak šel k rodičům, kde už bydlela jeho ségra, moje teta Emily. Ta se k rodičům nastěhovala, když se rozešla s přítelem, se kterým měla byt, který se pak následně prodal. S tátou jsem se tam nastěhovala i já a po pěti letech babička umřela. No, a teď žijeme já, táta, Emily a děda v jednom domě, který je rozdělený na tři části.
V první části bydlí Emily s dědou. Stará se o něj, uklízí a vaří.

V druhé části bydlí táta. Je to méně přísně rozdělená část, takže tomu uklízim já. Má ale ve zvyku chodit ke mně a budit mě o čtvrt hodiny dříve, než mám vstávat.
No a pak je tu třetí část. Ta moje. Vzhledem k tomu, že už mi je osmnáct, tak to mám něco jako svůj byt. Když teda neberu tátu alá budík. Mám tu svojí koupelnu, wc, terasu a to je asi tak všechno. Jinak chodím přes celý barák.

Ajaj, budík. Zamáčkla jsem ho a vstala. Celou tu ranní rutinu znáte. Hygiena, učesat se, oblíknout, na snídani a pak cesta do školy.

,,Cat! Ahooj!" křičely na mě kamarádky a mávaly mi. Taky jsem jim zamávala a zamířila si to k nim.

,,Tak co James?" pošťuchovaly mě. James byl fotbalista a pořád po mně pokukuje. Občas spolu prohodíme pár slov, ale jinak nic.

,,Super. Chodíme spolu," vystřelila jsem si z holek.

,,Cože?" vyjekla hnědovlasá Gabriella.

,,Děláš si srandu, viď že jo?" tvářila se vážně Reachel. Zakroutila jsem hlavou a jim málem vypadly oči z důlku.

,,Tak to vám gratuluju!" vykřikla Hannah. Jediná pozitivní holka z naší party.

,,Není k čemu," pokrčila jsem rameny a nechala je nechápat.

,,Cat, co to zase plácáš?" smála se Reachel.

,,Nachytaly jste se," zasmála jsem se a všichni jsme společně vyrazily ke skříňkám. K těm se váže to, že díky skříňkám jsme se seznámily, protože je máme vedle sebe a vzhledem k tomu, že jsme ve stejný třídě a byly jsme tady všechny nové, tak se to nabízelo.
Společně jsme pak vyrazily na angličtinu. Nesnášim tenhle předmět, ale jelikož sedim s ukecanou Gabb, tak se to přežít dá.

Vždycky po škole chodíme do kavárny. I když si dáme třeba nic nedáme, tak si tam sedneme a kecáme. Někdy se i překonáme a uděláme si těžký úkoly, aby jsme pak nemusely volat přes skype.

Ve půl čtvrté jsem dorazila domů. Vyndala jsem si z batohu učebnice, připravila si nové na další den a pustila se do úkolů.

,,Caty, můžu?" zaklepal někdo na dveře.

,,Ano!" odpověděla jsem a zírala na dveře, kdo se v nich objeví.

,,Mám pro tebe novinku!" vypískla Emily a sedla si ke mně na postel. Otočila jsem se i s židlí čelem k ní a čekala, co z ní vyleze.

,,Že už znáš mýho přítele, Thomase," ujistila se.

,,Několikrát tu byl. Jasně, že ho znám. Doufám, že řekneš, co si myslím," usmála jsem se.

,,Jsme zasnoubení!" Vypískla a ukázala mi zlatý kroužek s bílým kamínkem na prsteníčku.

,,Gratuluju!" zakřičela jsem i když jsem si plně uvědomovala, že je kousek odemě a šla ji obejmout.

,,Jo a...," začala a obě jsme se odtáhly aby jsme si viděly do obličeje.

,,Jeho syn se stěhuje k němu a oni se stěhují sem, do domu," ujasnila mi to.

,,Takže tady budeš pořád!" Kývla a mně se na tváři objevil ještě větší úsměv.

,,A taky...," pokračovala.

,,Seš těhotná!" Moje pusa vypustila první, co mě napadlo.

,,Né, to né," zděsila se. ,,Příští týden sem začne Tom vozit věci, ale Ross musí zůstat ještě u mámi. Ona se bude potom taky stěhovat. Každopádně bych tě chtěla poprosit, jestli by jsi nám pomohla nosit krabice s věcma atd. Příští pondělí sem nastupuje do školy, takže vás o víkendu představím. Snad si sednete."

,,Jo, ráda pomůžu," usmála jsem se. ,,A kdy bude svatba?"

,,Patnáctýho sedmý. O prázdninách," řekla a já si to hned zapsala do mobilu. Sice je teprve pátýho ledna, ale co. ,,Sice to není ještě moc naplánovaný, ale chci tě za družičku. Bude to taková menší svatba. Bude tam pár našich kamarádů, rodina a to je všechno."

,,Že to budeš plánovat ne mnou?"

,,To je jasný," mrkla na mě. ,,Tak já už půjdu dělat konečně tu večeři. Tak v šest přijďte," usmála se a odešla.

Pak jsem si už jenom dodělala úkoly a šla na večeři.

***

Jako u blbečků na dvorečku. Táta alá budík, hygiena, vlasy, oblečení, snídaně, škola. Všechno o tý svatbě jsem holkám řekla, ale nevlastního bratrance jsem vynechala. Chtěla jsem si to nechat jako překvápko. Ale co když to bude špatný překvápko? Co když to bude nějakej nafoukanej děvkař? Když vezmu to, jakej je Thomas, tak by ten jeho syn mohl být fajn. V to aspoň doufám.

Celý den byl jako na běžícím pásu. Vůbec jsem nevnímala a jen si představovala svého budoucího bratrance. Snad jsem se nezamilovala do vlastní představy. Bum! Já vlastně nevim, jaký má Thomas příjmení! Pamatuju si, že mi ho říkal, ale taky si pamatuju, že jsem ho asi za hodinu zapoměla. Od té doby jsem se ho nezeptala. Asi se radši zeptám Emily. Bylo by to trapný se ptát Toma znova.

,,Haló, Cat? Je ti dobře?" luskla mi před očima Hannah.

,,Co? Jo, jsem," odpověděla jsem zmateně.

,,To vidim. Mluvíme tady na tebe všechny tři a nereaguješ," uchechtla se Reachel.

,,Že ty ses zamilovala?!" vyjekla Gabb.

,,Do Jamese!" doplnila ji Hannah.

,,Co? Ne! Jenom...jsem unavená," vymyslela jsem nějakou výmluvu.

,,Já abych přiznala barvu, tak docela taky," zívla Reachel.

,,Tak to pro dnešek rozpousíme," řekla Gabb a za chvíli už jsme šly každá svou cestou.

Ahoj!
Tak je tu nová povídka, tentokrát fan-fikce Rosse Lynche. Miluju ho od deseti let. 😄❤ Njn, #BigLove prostě. Tak doufám, že se vám bude líbit.

⭐ HLASUJTE ⭐ FOLLOWUJTE ⭐ PŘIDÁVEJTE DO SEZNAMŮ ČTENÍ ⭐

Chloe Bradshaw ❤

Bratranec jménem: Ross LynchKde žijí příběhy. Začni objevovat